Outfit of the day: Sunny Day

 ... a fost intr-adevar o zi insorita,dar nu si in momentul cand am facut pozele.Astazi ma uitam asa cu tristete pe fereastra de la munca.. era incredibil de cald! Dar evident ca am ajuns acasa,am reusit sa fac un dus si sa mananc si minunea a disparut.
  Dar sa revenim pe o unda mai optimista: vreau sa va arat tinuta de astazi.Care am purtat-o la munca.Adecvata sau nu pentru o zi de work o sa imi spuneti voi daca este,in special vinerea,cand lumea se imbraca mai lejer.(cel putin asta se intampla pe aici).











I wore/ Am purtat:



  • Bag/Geanta: Oasap
  • Skirt/Fusta: Orsay
  • Blouse/Bluza: Mango
  • Short sweater/Bolero :Takko
  • Sandals /Sandale: H&M
  • Ring/Inel: H&M
  • Earrings/Cercei:Six
  • Sunglasses/Ochelari de soare: Bijoux Brigitte





My Oasap Bag ;)




Bag OASAP (click here)












       Va multumesc anticipat pentru feedback ul vostru (stiti cat de mult conteaza la o postare de genul,care implica ceva mai mult timp decat un review la un produs cosmetic de exemplu) si va doresc un weekend minunat,asa cum va doriti voi: fie insorit,fie racoros! Eu personal imi doresc sa fie cald,nu ca as avea weekendul asta liber,dar la mine stare de spirit e influentata cumva si de vreme :)

Apropo,fusta pare necalcata in poze,cam sifonata si nu stiu de ce.Aparent nu parea asa.. Va asigur ca nu merg cu hainele necalcate :)) Cat despre manichiura si pedichiura,nu am nici o scuza,sunt date doar cu lac,intaritor de unghii pentru a le "face frumoase" pana la vacanta :) fiind in stadiu de piticism grav ...

BAG OASAP ;)







GEANTA OASAP











Nota: Si apropo,nu mai aprob comentarii care tin de aspectul meu fizic (greutate,inaltime,ca sunt urata etc) ,ci strict de tinuta,de cum ati fi accesorizat voi aceasta geanta.E de bun simt atunci cand nu iti place persoana blogului respectiv,sa iesi de pe blogul ala fara sa arunci in fata cu rautati gratuite.Poate si eu am citit la randul meu bloguri ale caror persoane nu imi erau prea simpatice sau pur si simplu le vedeam total "rupte" de lumea fashion/make-up ului.Sunt binevenite criticile constructive gen " Nu te avantajeaza tinuta X ","Nu iti sta bine machiata asa" si asta cred ca face diferenta intre o rautate si o critica constructiva.Sunt blogger,nu sunt editor de reviste beauty,nu sunt fotomodel si nici nu am pretins vreodata ca sunt vreo femeie frumoasa.Momentan blogul acesta se doreste a fi  o activitate part-time,nu e un job pentru mine! Nu vreau sa cad in extrema cealalta,a catorva bloguri foarte bune,care din cauza rautatilor,tind sa se "restranga".Sunt cumva atasata emotional de acest blog si de aceea am continuat sa scriu.Cine doreste sa ma citeasca,sa imi lase feedback e mereu binevenit in acest spatiu virtual.


Pupici,
 Andreea

Supercounters