New Essence Trend Edition: New in Town

Girls,e 1 August! Gata si luna iulie,care fie vorba intre noi a fost mai putin calduroasa decat iunie! Yeah. Evident cei de la Essence au mai bagat o colectie noua.Momentan nu am vazut-o disponibila pe aici,sunt oricum destul de usor enervata ca nu au adus colectia noua de la Catrice cu acele eyelinere waterproof,adica acestea.

Descrierea oficiala:
''Get ready for the city! London, Paris, New York or Tokyo – exciting and extraordinary cities that offer maximum diversity in terms of fashion and trends! The Essence trend edition "new in town" whisks all trend setters and fashionistas away to the most metropolitan cities of the world – where creativity knows no limits and the coolest looks of tomorrow are born. The hip products in this trend edition spread a vibrant feeling of big city flair in august 2012 and create a unique look! Skyscraper styles or hip neighborhood trends – life has its own rules for stylish city girls!'' (Essence)




La capitolul rimel,se repeta produsele.. Nu inteleg de unde faza asta,tot repeta fie nuantele,fie produsele in sine sub forma unui alt ambalaj putin modificat.Aici puteti vedea colectia pe site-ul Esence.


Fotografia nu imi apartine,am luat-o de aici , nu am mai avut chef sa editez eu pozele. Din toata colectia m-ar tenta cumva "kiss care love lipbalm" & "stay all day longlasting eyeshadow' (pe mov clar).In mod normal colectia este disponibila incepand cu luna august.Dar nici nu ma mir,prevad ca nu apare pe aici.Oricum nu o sa ii duc lipsa,pentru doua produse care si asa nu sunt sigura ca mi le doresc 100% :)

V-ar tenta ceva din colectia asta? Apropo la noi se gasesc colectiile Essence sau doar produsele normale,care sunt mereu la raft?

Si oficial au mai ramas doar 9 zile pana la vacanta! ♥

Pupici,
 Andreea

Supercounters