Castigatoarea Summer Giveaway

    A venit timpul sa anunt castigatoarea acestui giveaway organizat aici.Ultimele zile au fost pentru mine destul de obositoare si stresante,dar nu o sa detaliez despre asta.Cei de la Jolidon au fost mai mult decat draguti si mi-au propus sa aleg un alt costum de baie,pentru ca acela nu mi-a venit.Pentru acest lucru,m-am decis sa le rezerv un loc pe blogul meu,un banner din proprie initiativa.

La giveaway au fost doar 88 participari (initial erau 90- doua duplicat),dar intr-un fel ma bucur,probabil ca au participat strict cele care au considerat ca acel costum de baie e potrivit pentru ele.

Aici vedeti lista participarilor,nu mai fac print screen-uri,va las direct link ul.Numerotarea incepe de la 2 la 89 in acel tabel,asta ca sa nu va mire decalajul de nr.










                              Felicitari Irina!

Astept datele tale in 3 zile de acum incolo ca sa iti pot expedia costumul de baie si restul de produse.


                                                      *     *     *      *    *
 Pentru cine are chef sa citeasca in continuare,am sa raspund la intrebarile/sugestiile trimise de unele dintre voi:
  • "Sincer as prefera o tema mai simpla."- se va rezolva curand :)
  • "Mi-ar place când ai timp să îţi schimbi tema cu una puţin personalizată.Dar în principiu să laşi fundalul cu produse cosmetice pentru că asta te caracterizează.
    În rest îmi place enorm de mult blogul tău,ideile pe care le ai şi reviewu-rile detaliate.
    Te pup sper să rămai în blogosferă muuulţi ani!" -multumesc pentru urari,de tema o sa ma ocup curand,nu chiar eu,cu ajutorul unei fete dragute :P
  • "la header...titlul Andreea s Land ar trebui scris cu negru eventual mult mai mare...si schimbat si headerul eventual...iar pe fundal sa ramana doar o culoare...ar fi mai ushor de citit si urmarit.,,sau poate e doar parerea mea intrucat am un netbook aiurea..." multumesc de parere,iti impartasesc parerea,dar cu  singura exceptie: titlul blogului meu nu va aparea niciodata scris cu negru,pentru ca nu imi place.. nu neagrul,ideea in sine.Un albastru inchis merge? :)
  • "Ai un blog minunat. Chiar nu ma simt in masura sa iti dau sfaturi! Te urmaresc cu mare drag si atat! Imi plac foarte mult articolele in care ne dai tot felul de ponturi;)!Nu as avea cum altfel sa aflu de anumite lucruri! Imi mai plac OOTD, arati tare bine, mi-ar placea sa te vad cat mai des in astfel de ipostaze. Pupici" - Multumesc de apreciere,nu stiu cat de des ma va ajuta si vremea sa fac mai des OOTD uri de acum incolo... pupici!
  • "Singurul aspect pe care l-as schimba la blog este prezenta reclamelor, as mai scoate din ele... distrag atentia de la citit, sincer. Dar daca nu se poate, nu este o asa mare problema...don't worry!
    Imi place cum scrii (mai ales faptul ca incluzi detalii multe si pozeeee :), dar si temele abordate, deci la acest cap. nu am ce comenta.
    Pls, sa mai incluzi si postari despre experienta ta prin locurile in care mergi... interactiunea cu oamenii, paţanii :), delicii culinare (daca servesti ceva bun) etc. :)
    Pupici... multumim pentru giveaway!
    Eu ma inscriu in special pt atomizatorul Travalo si mostrele PC, caci la primul ravnesc de mult, iar la PC sunt mega curioasa cum s-or comporta produsele ei pe tenul meu.. :) :*" - Draga mea, voi rezolva si problema reclamelor punandu-le pe fiecare la aceeasi dimensiune.Mereu am vrut sa includ mai multe detalii si poze,sa fiu cat mai precisa,deci ma bucur daca am reusit asta. La restaurant nu merg prea des in ultima vreme,sunt "la dieta" si sincera sa fiu nu ma dau in vant dupa mancarea lor traditionala... O sa incerc sa abordez mai des postari de genul  asta.Multumesc de opinie!
  • "as dori mai multe postari despre moda daca se poate si sfaturi" - Draga mea,nu stiu ce sfaturi in privinta modei ti-ar putea da o fata care in tot timpul liceului a optat pentru jeans + tricou/bluza.Abia in facultate am mai iesit un pic din monotonie,dar am renuntat usor,pentru ca banii de garderoba pe care o visam sa fie a mea... nu-i aveam! Acum ce am inceput sa cochetez si eu cu ideea de a fi mai fashionable.Daca imi iese sau nu... vedeti in OOTD urile mele.. te pup!
  •  "Imi place tot mai mult blogul fiindca ai mai diversificat tipul postarilor, nu doar make-up related. Keep up the good work! :)" - Ma bucur sa aud asta!
  • "mie personal imi plac mult postarile gen haul, asadar, la cat mai multe! :D" -Voi renunta la acest tip de postari pentru ca am sesizat ca nu prea sunt ok,in special pentru cei care nu isi permit produsul x..
  • "Ti-as sugera sa postezi mai multe articole despre ingrijirea parului tau. Ai un par superb, si sunt sigura ca nu sunt singura care isi doreste sa-i afle secretul. De asemenea, ar mai fi interesante review-uri la produsele care nu se gasesc la noi in tara, ca sa stim pe ce sa ne mai orientam in magazinele din afara, in concedii."- Glumesti cand zici ca iti place podoaba mea capilara? Sincer nu ii fac nimic deosebit,desi toata lumea imi lauda parul mai nou :)) Foloseam balsam si sampon de la Tigi,iar acum m-am reorientat catre produsele Sachajuan care imi plac tare mult.Din cand in cand o masca cu ulei de masline sau ulei de argan si asta ar fi cam tot :) Dar da,pe viitor voi face o astfel de postare,multumesc! :*
  • "Nu stiu cum sa iti zic si daca sa iti zic sau sa nu iti zic, dar am o sugestie fooooarte importanta. Vreau ca stapana blogului sa stea mai mult si sa vina mai des in Romania. Hai c-am zis-o, sper sa nu mi-o iei in nume de rau ;;) :*
    Te admir ca postezi constant, mie nu-mi iese deloc, sunt o maaaare lenesa. Si imi place blogul tau, e printre preferatele mele, mai ales pentru ca in toate articolele vii cu o nota personala, nu faci niste simple review-uri sau mai stiu eu ce :D" - Nu pot ajunge prea des in Romania din mai multe motive.Unul dintre ele ar fi ca prefer sa ma duc intr-o alta tara in vacanta (acum cat imi permit cat de cat) decat sa ajung in Romania si sa mai descopar un lucru sau doua pentru care am plecat de acolo.Nu am vrut sa para ca faptul ca nu locuiesc in Romania ma face mai desteapta sau mai nu stiu cum fata de altii ramasi in tara noastra,ci doar ca ultima data cand am fost in orasul meu natal am fost abordata in fel si chip singura fiind pe strada,ziua,de parca as fi umblat pe jumatate dezbracata... Ca si o paranteza: nu ne-au lasat sa ne fotografiem in KFC,desi eram un grup de cel putin 10 fete care am consumat ceva in KFC ul ala fiecare,un suc,o cafea,o maslina,ceva... Si nu au binevoit o amarata de poza sa ne lase sa facem.Asta in Bucuresti.Aici ar fi venit gardianul foarte bucuros sa ne pozeze ;)
  • "In ceea ce priveste continutul, nu trebuie nimic schimbat. Iar legat de aspect: poate scrisul sa fie putin mai mare si sa nu mai fie boldat. Mi se pare obositor de citit. Dar asta e doar parerea mea. Sper sa nu te superi :*" - Multumesc de opinie,cu siguranta voi face aceasta schimbare,pentru ca si eu o "simt" ca fiind utila!
  • "Mi-a placut foarte mult postul Budged Friendly Shopping si imi plac si toate de tipul OOTD. Mi-ar placea sa vad si posturi cu parfumuri sau oje"-  Posturi cu parfumuri mi-as dori sa fac zilnic,adica sa am bugetul pentru ce parfumuri imi doresc.De oje ma cam plictisesc si nu stiu cum se face dar in poze nu mi iese manichiura asa cum imi place mie si renunt sa va mai arat o astfel de postare daca nu e incadrata la categoria "decent" in termenii mei.
  • "Andreea, daca ai putea lati putin spatiul destinat textului ar fi perfect din punctul meu de vedere :) In rest eu te citesc oricum cu mare drag! Pupici"  -Voi face asta curand,pupici! 
  • "Iti citesc blogul de foarte mult timp insa preferatele mele sunt postarile despre shopping online, review urile pe care le faci, pe care de altfel le consider foarte utile si de care tin cont atunci cand fac cumparaturi. Insa in postari despre fondurile de ten, ai spus ca la cele scumpe se vede calitatea, finishul plus multe altele si ai perfecta dreptate , dar spre suprinderea mea am gasit calitate foarte buna la doua fdt. Farmasi, pret f mic, poate ca nu sunt asa bine formulate dar pe tenul meu s-au asezat perfect, acoperire mare, nici la cateva luni de la folosire nu mi-a aparut nimic pe ten , puncte negative nu am gasit inca...

    Sper ca pe viitor sa gasesc acelasi tip de postari, sincer tu esti printre putinele bloggerite pe care le urmaresc cu regularitate si curiozitate datorita produselor despre care scrii." - Nu am militat niciodata pentru ideea "ce e scump,e foarte bun " si invers.Insa din pacate am realizat ca tenul meu e prea capricios ca sa nu tin cont de felul cum e formulat acel fond de ten.Nu am folosit inca nici un fond de ten Farmasi,daca nu ai probleme cu el si iti place,de ce nu?! Foloseste-l linistita.Am si produse scumpe si produse care au costat 1 euro si le folosesc cu drag.Ma bucur ca gasesti utile postarile mele.Te pup!
  • "eu vreau manichiuri.... :x:x:x" -o manichiura pitica? :))
  • "Rubrica preferata: OOTD, mai nou! Esti foarte frumusica si stii sa te imbraci, asa ca astept mai multe postari pe tema asta :)Pupicei!" - Vorbeai serios? chiar nu sunt etalonul "cum sa te imbraci adecvat" dar multumesc!Pupici!
  • "Mi-ar placea sa schimbi tema si sa maresti coloana din mijloc( adica unde apare ceea ce scrii tu )
    Imi plac postarile de tip " Haul " iar cel mai des mi-as dori sa vad "outfit of the day" imi place cum te imbraci !" - Voi face modificari la blog curand,multumesc de parere!
  • "Imi place foarte mult blogul tau.Te citesc de foarte putin timp , insa incerc sa ajung la zi cu cititul , postarile tale ma captiveaza si imi sunt foarte utile.Mi-ar placea sa vad tutoriale video la machiaje si manichiura." -Hum tutoriale video? In primul rand ca nu am ajuns la un asemenea nivel incat sa va arat prin video cum ma machiez,iar apoi dureaza enorm editarea unui filmulet video din pacate... Dar pe viitor,cine stie? :)
  • "Mi-ar placea sa postezi mai des (imi plac postarile tale). Pup" -In general postez chiar des,uneori zilnic,in functie de cat timp am si de cum reusesc sa mi programez postarile...

Va multumesc tuturor pentru participare si pentru gandurile voastre.Va urma un alt giveaway mai curand decat credeti voi,asa ca restul care ati participat si nu ati castigat,fiti pe faza :)


Pupici,
Andreea

Supercounters