Produse NYX la preturi tentante!

    De ce brand de cosmetice va era dor? Poate de NYX Cosmetics? Ei bine incepand de astazi,aveti o gama destul de larga de produse NYX Cosmetics la preturi promotionale!


   Presimt ca multe vor fi curand stock out,in special :

NYX Soft Matte Lip Cream (click AICI)
...pe care stiti cat de mult il ador.Am nuanta Amsterdam,un rosu puternic,care nu o pot purta zilnic,dar nuanta Milan m-a cucerit definitiv.Mi-am promis eu mie ca voi mai incerca cel putin alte 4 nuante.Daca nu stiti ce sa imi faceti cadou,dati-mi doua nuante de acest lip cream. Nu e nici gloss,nici ruj,e ceva intre... o combinatie reusita si fara doar si poate produsul meu NYX preferat!

  Acestea sunt cateva swatches de ale mele:

NYX Soft Matte Lip Cream (click AICI)

NYX Soft Matte Lip Cream (click AICI)



NYX Soft Matte Lip Cream (click AICI)







NYX Soft Matte Lip Cream (click AICI)



Glossurile NYX :

NYX LIPGLOSS (click AICI)
Nuanta Perfect,LaLa si Tea Rose sunt preferatele mele dintre nuantele de glossuri NYX:


NYX LIPGLOSS

NYX   LIPGLOSS


NYX lipgloss


Rujurile NYX, nuante diversificate si cremoase,la pretul pe care il au:

NYX Round Lipstick (click aici)
NYX Round Lipstick (click aici)


NYX Round Lipstick (click aici)










Creioanele Jumbo NYX.
Nuanta Milk,cine oare nu a avut-o?

NYX Jumbo (click AICI)





NYX Jumbo (click AICI)


NYX Jumbo (click AICI)




NYX Jumbo (click AICI)




Blush-urile NYX,eu am avut unul singur,nuanta aceasta:

Fard de obraz (blush) NYX - click AICI
Fard de obraz (blush) NYX - click AICI




Fard de obraz (blush) NYX - click AICI


Blush-urile crema NYX

Nu detin inca niciunul,dar precis in curand voi alege nuanta Natural sau Tea Rose.

NYX blush crema- click AICI.




Palete de farduri NYX:

Paleta NYX - click AICI.




Paleta NYX - click AICI.
Paleta NYX - click AICI.



Si pentru doritoare sunt disponibile si beauty case-uri NYX:

Make Up Artist Train Case NYX - click AICI
Si cu siguranta mai gasiti multe alte produse NYX: pudre,primer pentru ten si ochi plus o varietate larga de palete de make up,doar aruncati o privire  AICI.

Ce va atrage cel mai mult din gama de produse NYX?



Pupici,
Andreea

Supercounters