Mici delicii cosmetice

     Vreau sa va arat comanda primita acum cateva zile cu produsele cosmetice comandate.Cateva dintre produse au fost deja folosite,unele asteapta "cuminti" si bineinteles ca toate au fost swatchuite :)

Produse achizitionate de pe Make Up Shop


 Ruj Sleek Make Up 

Ei bine nuanta Pink Freeze e o nuanta superba de roz mat.Singurul inconvenient pe care il vad momentan e ca usuca putin buzele,dar e destul de ok.Daca aplicati un balsam inainte de aplicarea acestui ruj,efectul va fi mai frumos si buzele nu vor mai fi usor uscate.

Ruj Sleek Make Up True Color (click AICI)


Lipgloss Sleek Make Up

 Nu aveam nici un gloss de la Sleek Make Up asa ca a mea curiozitate a atins cote maxime si am vrut neaparat sa il comand.Am ales nuanta Rumour,destul de greu,pentru ca vroiam de fapt vreo doua nuante.Ce imi place la prima vedere la acest gloss: rezistenta,faptul ca nu e lipicios,ambalajul! Nu imi place pensula,prefer aplicatoarele,dar asta nu inseamna ca pensula lui nu e buna.Chiar va recomand acest gloss,mai ales pentru faptul ca nu e deloc lipicios.Stiti senzatia aia aiurea cand parul o ia razna cand bate vantul,porti pe buze un gloss.. si .. nu mai continui :)




Ruj Wet'n Wild SPF 15 

M-am decis cu greu la nuanta Whithin These Adobe Walls.Ma bucur ca am ales-o pentru ca e o nuanta perfecta : un trandafiriu superb,consistenta cremoasa a rujului.Un singur defect il vad la acest ruj: nu e rezistent la transfer.Dar are SPF 15 yay!
Ruj Wet'n Wild Mega Shield SPF 15




Ruj Wet'n Wild 

Am ales nuanta Cora-line care e mai rezistenta si mai pigmentata decat nuanta mai sus mentionata.Din pacate din cauza transportului acest ruj nu mi-a ajuns intact dar asta e,merge aplicat si cu pensula.E o nuanta superba de corai-rosu.

Ruj Wet'n Wild Mega Last







 Oja Wet'n Wild 

 Oja asta clar a intrecut asteptarile mele! Nu ma refer la nuanta,care oricum o tot vazusem dand search pe google,ci la capitolul rezistenta.Abia in a 3 a zi a inceput sa se "ciobeasca" putin pe unghii.Si nu,am gatit,am facut dus,nu am stat degeaba zilele alea.Abia in a 4 a zi am simtit nevoia ca vreau sa imi refac manichiura,Ghiciti cu ce: aceeasi nuanta de oja! Nu stiu restul nuantelor cat de rezistente sunt,dar asta precis e.Mai ales ca eu am o problema cu rezistenta ojei mereu :) Si da,e si fast dry fata de alte oje,dar sa nu va asteptati totusi in 10 sec sa puteti umbla in voie cu mainile fara sa va stricati manichiura.

Lacuri de unghii Wet'n Wild Fast Dry


 Pudra One Sleek Make Up 

Tot e laudata mai peste tot,asa ca am luat-o si eu.Momentan nu ma pot pronunta,am reusit sa o folosesc o singura data pana acum,deci vor urma impresii in ceea ce o priveste curand :)

Sleek Make Up One Finishing Powder


 Eyeliner Wet'n Wild

 ... am ales nuanta turquoise cumva? Desigur,eu care nu agreez verdele,turquoise-ul am ales nuanta asta.Si da,e fabuloasa culoarea si rezistenta ;)

Wet'n Wild Mega Liner Liquid(click AICI)

  Si alte delicii,de data asta nu de pe Make Up Shop,dar merita mentionate: creioane de la Avon Supershock (cat de rezistente si cremoase pot fi!!) plus rimel Seventeen waterproof pe negru ;)


 Asta a fost asa un mic preview la produsele primite,daca va intereseaza un produs anume pentru review,va rog sa imi spuneti.Eu deja le-am swatchuit pe toate si puteti vedea si nuantele ;)
  Detineti vreun produs dintre cele de mai sus mentionate de mine?Intrebarea de fapt ar fi: imi imparatasiti parerea in ceea ce priveste produsul respectiv?


Nu uitati nici de Summer Giveaway de AICI.


 Pupici,
Andreea

Supercounters