Review: Skin Balancing Moisture Gel Paula's Choice

   Pentru ca deja il folosesc de mai bine de trei luni de zile,am decis ca e timpul sa ii fac review acestui produs:  Skin Balancing Moisture Gel Paula's Choice.Eu am varianta care era inainte,acum vad ca i-au schimbat ambalajul si sincera sa fiu ca si consistenta,produsul pare identic cu cel initial.Spun asta pentru ca am folosit trei mostre pe care le comandasem acum ceva timp cu noul ambalaj si nu vedeam diferenta.Ma gandeam: produsul asta seamana izbitor cu ceea ce deja am.Si dupa o simpla cautare pe site ul Paulei Choice am realizat ca i-au schimbat ambalajul,intr-unul mai dragut.Pentru detalii puteti sa vedeti produsul aici.



Ce spun cei de la Paula's Choice despre acest produs:








  • Stimulates collagen & refines pore size
  • Reduces wrinkles on face & eye area
  • Hydrates without feeling greasy or slick
  • Anti-irritants reduce redness and signs of rosacea
  • Antioxidants help repair damage and stimulate collagen production
  • Ideal for use around the eyes—no need for a separate eye cream
  • 100% fragrance-free and contains no dyes or coloring agents
  • View the research and studies showing the benefits of using this moisturizer here
  •                                       









          

    Parerea mea despre acest produs:

    Acest produs e genial pentru un ten mixt.Nu stiu cum e pentru tenul gras,dar pentru tenul mixt,e pur si simplu ideal.De ce spun asta? Pentru ca in primul rand ma confrunt cu mici portiuni de ten uscat si in mare parte tenul meu e mai degraba mixt,deci nu ii pt aplica o crema mult prea hidratanta ca sa blochez porii.Asa ca acest gel-crema e ideal: hidrateaza atat cat e nevoie,fara sa il aplic doar pe o suprafata anume a pielii.Nu lasa pelicula grasa,poate fi folosit cu success ca si baza de make up.Are un singur "minus",nu are SPF,dar avand in vedere mentioneaza acest lucru deja,putem aplica dupa sau inainte  o alta crema cu SPF.

    Cantitatea acestui produs e de 60 ml,daca ma intrebati pe mine,merita din plin banii dati pe el.E suficienta o cantitate destul de mica de produs ca sa o aplicati pe tot tenul.Se absoarbe incredibil de bine in ten,are o consistenta de gel si nu as fi crezut vreodata ca o sa mi placa cremele tip gel,dar aparent am descoperit ca sunt cele mai ideale pentru tenul mixt.

     Eu am folosit acest produs fie dimineata,fie seara,in orice caz,atunci cand nu am aplicat crema cu SPF,am aplicat acest gel.

    Calitate -pret ,produs recomandat! Avand in vedere ca i-au schimbat doar ambalajul si nu formula,cu siguranta il voi reachizitona atunci cand voi termina produsul.

    Apropo nu uitati de giveaway ul de AICI.

    Pupici,
    Andreea

    Supercounters