OOTD: Comfy Look

   Astazi vreau sa va arat un look lejer,intr-o bluzita care mie imi place tare mult,e vaporoasa si lejera.Blugii de la H&M sunt luati acum 2 saptamani si de atunci nu ratez ocazia sa ii port ori de cate ori am chef de boyfriend jeans.
  De data asta fotograful s-a straduit un pic mai mult si zic eu ca au iesit niste poze mai decente (adica asa imi place sa cred :D)
Camasa (click aici)






Geanta (click aici )




Camasa (click aici)

Bratara (click aici)



Lantisor "ochelari" (click aici)








Geanta (click aici)




Lac de unghii Wet'n Wild  Everybody Loves Redmond



I wore/Am purtat:
  • Boyfriend jeans H&M
  • Geanta/Gold-tone Rivets Embellished Clutch (click here)
  • Green Batwing Shirt (click here)
  • Top/Top  New Yorker
  • Platforme/Platforms  Gaudi
  • Accesorii/Accessories (click here)

Lantisor (click aici )


Produse folosite pentru make up:

Inna - Tu si eu



Ca de obicei astept si apreciez feedbackul vostru! :*  Va multumesc ca ati trecut si pe aici astazi! ;)
Sa aveti un weekend cat mai placut!

Nu uitati de giveaway-ul care se desfasoara aici,unde puteti castiga unul dintre cele doua blazere ;)


Pupici,

Supercounters