Oasap Giveaway winner

    Imi pare rau ca postez asa tarziu castigatoarea  de la Giveaway ul Oasap de aici, dar initial lista am facut-o fara sa adaug extra entry urile cu share ul pe facebook/twitter etc.Asa ca a trebuit sa o refac din nou.Cine a dat share la postarea respectiva a avut un entry,cine a dat share pe twitter la fel un entry,cine a lasat pur si simplu adresa de mail si a scris sub ce nume ii urmareste pe cei de la Oasap pe Facebook sau pe Pinterest inca un entry.Cele care ati dat la share atat pe FB cat si pe Twitter am alocat o singura sansa :) Deci fiecare dintre voi a avut maxim 3 sanse.
  Imi e drag sa fc giveaway uri,dar imi e greu cand anunt castigatorul,pentru ca in general e doar unul singur si nu pot impaca pe toata lumea...



 Acestea fiind spuse,au iesit 252 participari,iar castigatorea e cea cu numarul:






Felicitari  Eva Luna! Astept mailul tau pe bazaredeimpresii[at]yahoo[dot]com cu adresa ta unde iti pot trimite jacheta, in maxim 48 ore de acum  ca sa iti revendici premiul,in caz contrar voi alege alta castigatoare marti seara la ora 22.00
Sper sa te bucuri de premiu si sa ti se potrivesca marimea jachetei!


Va multumesc din suflet tuturor pentru participare! As fi vrut sa am mai multe jachete sa va ofer la fiecare cate una,dar... nu fiti triste ca vor mai urma giveaway uri de genul.Unul dintre ele se incheie maine 3 Septembrie,deci va mai puteti inscrie inclusiv maine aici la el. ;)


Pupici,
Andreea

Supercounters