Overview: Catrice lipstick & lipgloss

  Nu-i asa ca va era dor de un review? :D Daca nu,mie da. In special de cropuit,aranjat pozele :))
Ar fi fost ideal sa va arat nuantele la lipgloss-uri si la rujuri si pe buzele mele,dar cum am fost lenesa,am renuntat.In orice caz nuantele le-ati vazut si le veti mai vedea si pe buzele mele atunci cand mai va arat postari cu machiajele mele.



  Cei de la Catrice au doua game de rujuri: gama Ultimate Colour si cea Ultimate Shine.Recunosc ca favorita mea e prima,din simplul fapt ca nu ma dau in vant dupa nuantele de rujuri shinny.La farduri merge,dar la rujuri nu ma incanta ideea. Nu se "lauda" ca ar fi rezistente la transfer oricum.Dar din punctul meu de vedere sunt pigmentate si cremoase ;) Si unele nuante sunt rezistente si la transfer,exceptie fac bineinteles nuantele nude..


Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural! & 110 Pink Me Up!

Evident nuanta nude de "Be Natural" nu e asa pigmentata ca Pink Me Up care uneori imi e greu sa o demachiez cu un demachiant.. obisnuit,ci doar cel waterproof ii face fata.In general nuantele de mov si rosu sunt extrem de  pigmentate si rezistente la transfer.




Catrice 210 Kiss Kiss Hibiskiss &  Catrice 150 Berry Pink

Ambele sunt rezistente,iar dintre ele favorita mea e prima mentionata,nr 210.Am primit complimente destul de des cand l-am purtat :) Din cauza lui,le-am abandonat cu gratie pe restul :) Deci e clar ce nuanta ruj iau in vacanta da? :D




Catrice 100 Lobster Love

E un corai dragutel,dar.. nu e asa pigmentat si rezistent ca restul.Cred ca cei de la Catrice au sesizat asta si de aceea l-au si scos definitiv.Ma rog,nuanta asta.Eu l-am luat la jumatate de pret,adica 2 euro si nu pot sa zic ca mi-a parut rau.



Catrice lipgloss 040 Strike a Pose

E primul meu lipgloss Catrice cumparat,nuanta mi s-a parut ca seamana destul de izbitor cu lipglossul NYX Tea Rose.Si chiar se aseamana ;) Asa ca in loc sa il comand pe cel NYX,am luat o nuanta similara care nu presupunea sa fiu tentata sa mai adaug si altceva la checkout in eventualitatea in care faceam comanda online :)



Catrice lipgloss 020 Oh,So Chic!
E o nuanta simpatica,cred ca nuanta am purtat-o o singura data,lipglossul fiind uitat vreo doua saptamani intr-o alta geanta :) Deci da.





Catrice lipgloss 100 Sun Kissed
 E putin cam accentuata nuanta,in ideea ca e prea "aurie" pentru gusturile mele,dar merge combinat cu alt lipgloss sau ruj pentru un efect dragut :)




Pe doua dintre aceste doua nuante de lipgloss,le-am luat reduse,din simplul fapt ca urmau sa fie scoase definitiv si cred ca deja le-au scos.Nu ma incanta asa mult lipglossurile Catrice,sunt frumoase nuantele intr-adevar,si ca si consistenta sunt ca si cele NYX de exemplu.Nu sunt rezistente la transfer dar nici nu pretind ca fac asta. Imi plac aplicatoarele lor,chiar e singurul aplicator de lipgloss pe care il agreez,restul imi par cam messy ... :)

  Sper ca v-a placut genul asta de postare in care v-am prezentat mini-colectia mea de lipglossuri si lipstick-uri Catrice.Per total eu sunt multumita de rujurile Catrice,cum ziceam sunt destul de pigmentate,la pretul care il au,insa la lipglossuri nu m-a impresionat.

  Nu ca alte nuante de rujuri nu ar fi meritat cumparate,dar mai trebuie sa fiu si rationala la capitolul cumparaturi  (really?!)din cand in cand :D
Produsele Catrice momentan nu se gasesc in Romania,dar le puteti procura cand mergeti in vacanta din Germania,Italia si alte tari.Nu stiu daca ungurii sau bulgarii au si ei produse Catrice.

Va doresc un weekend cat mai placut,eu nu cred ca voi mai reusi sa postez weekendul asta ceva,am de facut bagajele pentru vacanta,dar sa fiti sigure v-am programat deja postari pentru  saptamana viitoare ;)




Last edit: Acum m-am uitat pe site-ul celor de la Catrice si se pare ca au mai bagat o gama noua de rujuri in afara de cele mentionate de mine: Ultimate Lip Glow – Lip Colour Intensifier.Toate gamele si nuantele implicit le puteti vedea aici.

Si vad ca e disponibila si Limited Edition “CUCUBA” by CATRICE:


Oricum ca si incheiere,mie personal rujurile lor imi par cele mai bune produse pe care le au cei de la Catrice. ;)

Pupici,
Andreea

Supercounters