Preferatele lunii Iulie

... si a trecut si luna iulie si o "spun" cu un asa regret de parca chiar ar fi fost vara cumva pe aici.Asa cum a trecut,asa mai urmeaza o luna ploioasa si asta e.Totusi ieri si alaltaieri a fost destul de cald pe aici,chiar foarte cald,asta insemand inn jur de 30-32 grade.

Am avut si luna trecuta  produse pe care le-am "redescoperit" in sertarul meu de cosmetice si am ramas si fidela unor produse care imi plac si le folosesc lunar.


  • Paula's Choice Skin Balancing Carbon Mask- va urma review curand saptamana asta,cel tarziu saptamana viitoare,e clar un produs "must have" pentru tenul mixt si gras.
  • Paula's Choice Skin Balancing Moisture Gel- e clar ca m-am "indragostit" de gama Skin Balancing de la PC.Deja imi doresc destul de acut tonerul si BHA-ul gel cu 1%.Va urma un review la fel,saptamana viitoare,mai ales ca am acest produs din aprilie si deci mi-am format o parere destul de clara in ceea ce il priveste.
  • Sachajuan - Ocean Mist- e clar ca sunt datoare cu review in ceea ce priveste acest produs,asa drag imi e de el si atat de util imi e pentru podoaba capilara ca il voi lua cu mine in vacanta ;) 
  • Bioderma Sebium Gel moussant- cred ca sesizati cat de mare e flaconul cumparat :)) Imi place destul de mult acest produs si ar fi fost ok daca nu mi usca putin tenul.
  • Yves Rocher demachiant bifazic pentru ochi- nu stiu daca o sa ma mai despart de acest demachiant,prea facil ma demachiez cu el ;)
  • Parfumul Aqua di Gioaia -Giorgio Armani- a fost clar parfumul favorit al lunii trecute,nu stiu daca am mai pus mana pe alt parfum.Daca am facut-o,a fost din greseala,mana mea s-a intins tot dupa el :)


  • Fond de ten Revlon Photo Ready-ei bine am trisat si am lasat putin fondul meu de ten preferat  de la NARS deoparte si stiti,nu e rau deloc.E formulat si ok,de aceea l-am si luat.Va urma review si la el daca doriti.
  • Pensula pentru "countour blush " de la Real Techniques- e de departe pensula mea favorita pentru blush! O sa vi le arat pe toate intr-o postare,mai detaliata,numai sa gasesc pozele facute cand erau pensulele noi,ca aparent au "disparut" din laptop :)) Daca nu,voi fi nevoita sa fac alte fotografii.
  • Sigma F80 - ramane inca pensula mea preferata de la Sigma
  • Pensula MAC 217- un ajutor de nadejde la fiecare make up pe care il fac.Cand nu o pot folosi,e clar ca e "murdara" si asteapta sa fie spalata.
  • Rimel  Seventeen The Stylist- e clar ca am o "problema" destul de mare cu acest rimel: imi place asa mult incat voi primi pachet cu acelasi rimel,dar pe negru :D Pentru ca tot trec prin Romania cand plec in vacanta ghiciti la ce stand de cosmetice ma voi "planta" in Timisoara/Arad.Seventeen clar! Cel putin mascara asta merita,asa ca o sa mi iau vreo 3 mascara sa am stoc pentru un an :D
  • Fard crema Essence din colectia "A new League" - un fard crema rezistent si frumos.Singurul fard crema care il am in acest moment de fapt :D










  • Farmec lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5- din pacate aceasta lotiune nu isi face efectul decat atata timp cat e folosita... dar tot e ceva,decat deloc ca altele pe care am dat .. 10 euro.
  • Sleek Make Up Face Contour Kit- imi place mult iluminatorul si e aproape pe terminate produsul,poate e printre putinele produse care mi-au placut foarte mult si le-am folosit fara sa ma uit ca mai am si alte produse similare de genul.Eu am nuanta "light",adica aceasta.
  • Fardul MAC Style Influencer mineralize- ador nuantele pe care le contine acest mono ,sunt superbe,deci clar il voi lua in vacanta cu mine :D
  • Paleta Naked Urban Decay - fara nici un fel de exemplicatie,am devenit dependenta de ea .Raman fara nuanta "Naked" curand....
  • Rujul Seventeen nuanta  200. Se facea ca eram intr-o zi de aprilie in Galati.Si asteptam o prietena sa iesim la un suc.Si ce face Andreea? Intra in mall.Si inevitabil ma duc la un stand al unui brand pe care nu il am aici (asta si cel Revlon erau cele vizate).Si una dintre vanzatoare  purta  o nuanta draguta  de ruj.Eu cu indrazneala:"Nu va suparati,ce nuanta de ruj purtati,e tot Seventeen?" Si ei dracie,era nuanta asta.Urmeaza partea cu "Aveti tester? " Tot scotoceste,tot cauta si avea testere la alte nuante,numai la asta nu.Atunci i-am zis sa mi dea rujul cu pricina si dusa am fost!Intre timp,biata prietena m-a reperat de la standul Seventeen.Nu am mai intrebat-o cum a dat de mine,dar cred ca s-a prins ca sunt prea nebuna sa stau locului 5 minute sa astept in fata unui mall :D Deci da,nuanta e placuta,si de fiecare data cand am pus un machiaj pe blog,am fost abordata cu intrebarea "ce ruj ai folosit?".Ei bine,asta e rujul magic de care m-ati tot intrebat :))
  • Essence lipstick nuanta 53 All about cupcake- daca nu ar fi asa cremos si nu s-ar "topi" uneori,ar fi bine.Nuanta e superba,ceea ce m-a facut sa il cumpar pentru a doua oara.Rezistenta zero apropo.
  • Essence eyeliner din colectia "ready for boarding"- am folosit ambele nuante,capatul cu varful alb-bej si cel albastru.Pe langa faptul ca sunt cremoase,e indredibil de bun.
  • Primer de ochi de la Artdeco- l-am cumarat fara sa mi doresc neaparat acest primer.De fapt ma uitam la standul Artdeco care sunt sincer produse care overpriced.Am dat 12 euro pe acest primer,nimic extraordinar,e bun,isi face treaba dar ma enerveaza ca e la "borcanel".
  • Fard de la Rouge Bunny Rouge- e clar ca uitasem de acest fard dar deunazi imi facusem iar "curatenie" la cosmetice si ma uitam la el : eu de cand il am pe asta? =)) Si am decis ca e o nuanta prea frumoasa sa zaca intr-un sertar.Si mi-am amintit apoi cat de bine se aplica acest fard si da ,e o nuanta frumoasa.Sa va mai zic ca e si made in Italy?  ;;) Aici v-am spus parerea mea despre el.
  • La oje mi-au placut in mod special nuanta C'est la vie!(nr 93)  de la Essence si nuanta 536 Clubbing de la Alessandro.

Vedeti,sunt ca un copil,nu ma pot raporta la o singura jucarie :))

  Ce produs/produse favorite ati avut luna trecuta? Si apropo,v-ar interesa sa fac o postare sa vedeti ce produse pentru ingrijirea tenului si ce cosmetice imi iau in vacanta? Promit ca vor fi putine :))

Pupici,
Andreea

Supercounters