Prima mea "cutie": Pink Box!

   Sper ca v-ati dat seama din titlu ca nu e vorba de o "cutie" pur si simplu,ci de conceptul  Pink Box (daca  vreti detalii despre acest concept click aici) lansat la noi. Cutiuta in cauza contine 5 produse si achitati 44 RON ,asta incluzand si pretul transportului prin curier rapid.Un pret decent,daca ma intrebati pe mine,mai ales ca eu personal am fost multumita de ce am gasit in Pink Box-ul din luna Iulie.Stiu,la mine ajunge in august din cauza distantei :P

   In primul rand cutiuta roz in care se afla produsele e pur si simplu adorabila! E realizata din carton tare si e destul de spatioasa.Asta va spune o persoana care nu prea agreeaza culoarea roz in general.Deja i-am gasit o intrebuintare: imi pun mostre de creme in ea la indemana.Momentan.Trebuie sa recunosc ca am vrut sa o folosesc pentru cosmetice initial (rujuri,creioane,rimel) si apoi m-am gandit ca se va "pata" in timp,asa ca am decis sa nu o folosesc in scopul asta in final.

 Pink Box ul de Iulie a fost numit de catre ei "Summer Kit".Ce a continut acest "summer kit"?


Solait Sun Milk SPF 30

Poate lipsi orice dintr-un "summer kit" dar nu o crema cu factor de protectie solara,right?Deci da,produsul asta clar a fost binevenit in aceasta cutiuta.Ar fi fost ideal ca factorul de protectie sa fie mai mare,dar avand in vedere ca produsul e destinat pentru corp si nu pentru ten,e ok.Crema la prima vedere nu e lipicioasa,se comporta absolut ok dar o voi testa in vacanta,mai sunt doar doua zile  pana atunci :D







Veet Crema depilatoare 

Am cumparat fix aceeasi crema acum o luna de zile dar asta nu inseamna ca nu pt aprecia acets produs.Il las nedesfacut pana cand il termin pe cel cumparat deja initial.Categoric trebuie sa avem pielea neteda si epilata mereu nu? ;)



Mario Badescu Almond Honey Non-Abrasive Face Scrub 

Nu am avut ocazia sa folosesc nici un produs Mario Badescu pana acum,deci sunt si eu destul de curioasa in ceea ce priveste acest produs.E de apreciat ca acest produs e destinat tuturor tipurilor de ten,deci au fost atenti cei de la Pink Box cu acest aspect ;) Detalii vor urma curand  despre produsul in cauza :)




Servetele umede Touch antibacterian

E drept ca produsul asta e practic indispensabil,dar e destul de accesibil tuturor ca si pret,asa ca am fost destul de mirata cand l-am zarit in cutiuta roz.Cred ca putea fi inlocuit cu orice alt produs,dar nu strica niciodata un pachetel de servetele in geanta nu?



Creion de buze NYX Slim Pencil

Ei bine am fost incantata cand l-am vazut,dar culoarea respectiva ,adica un roz prafuit si in acelasi timp sidefat nu prea ma prinde pe mine.Asta nu inseamna totusi ca m-a dezamagit! In schimb aplicat cu moderatie,da doar o impresie de buze usor colorate.As fi inlocuit acest produs cu orice alt produs de la NYX: un gloss,un blush sau poate un fard de ochi?




Am gasit printre altele in cutiuta si un cupon/vouchere de 200 lei pentru agentia Hashas in cazul in care inca nu mi planificasem vacanta.Ei bine,deja e planificata dar zau ca voucherul suna tentant pentru un sejur in Antalya.


De asemenea cutiuta cuprinde pliante cu informatii despre produsele care le contine.
Sa facem o socoteala: pret Pink Box 44 RON,pret produse:  ~71RON deci se merita!Mai punem la socoteala ca transportul e prin curier rapid si e inclus in pretul cutiutei? Dar trebuie sa recunosc ca mi-a placut mai mult Pink Box-ul de Iunie,pentru ca am o slabiciune pentru produsele Bioderma plus ca nu am folosit nimic pana acum de la Keune.









Concluzie?

Imi place conceptul Pink Box.Din 5 produse,3 produse au fost full size.Chiar daca nu am avut ocazia sa comand alte "cutii" de genul acesta,din cauza ca sunt aici,am urmarit reactia celorlalte persoane care au cumparat alte cutiute. Din punctul meu de vedere este cea mai bine gandita cutiuta de pana acum atat ca design cat si in ceea ce priveste continutul acestei cutii,nu e  ca restul  care vin in diverse pachetele, pungute...
 Mi-a placut ideea cu detaliile din cutiuta - hartia de impachetat mov,cartonasele cu descrierile produselor, fundita aceea simpatica roz prafuit.Nu stiu cum sunt cu livrarea,dar am inteles ca sunt prompti.

Cutiuta lunii Iulie am primit-o din partea celor de la Pink Box si le multumesc cu aceasta ocazie.Oricum m-au castigat ca si client,pentru ca intentionez sa comand pe viitor o astfel de cutiuta,mai ales in perioada cand stiu ca trebuie sa primesc colet din tara :D

Daca sunteti interesate sa achizitionati Pink Box pentru luna August (sau pentru urmatoarele luni,de ce nu?) iata site-ul: http://www.eva.ro/pinkbox/. Costa 44 lei, iar transportul este gratuit, prin curier rapid.Detalii despre Pink Box-ul din luna august gasiti AICI.


Sunt curioasa, voi ce parere aveti despre Pink Box?L-ati comandat?


Pupici,
 Andreea

Supercounters