Accessories

  Am facut o selectie de bijuterii care imi plac de pe cateva site-uri online.

1. Gold Fashion Bracelet (click here); 2.Love Necklace (click here) ;  3. Geometric Necklace (click here) ;      
 4. Long Earrings (click here) ; 5.Cuboid Necklace( click here) ;
 6.Peal Earrings  (click here ); 7. Spike bracelet 2 ;
 8.Royal Ring ;9.White Fashion Bracelet ;
 10.Shiny Pendant Necklace ;11.Black Leaves Necklace ;
 12.Style Swan Earrings ;13. Crystal Ball Necklace ;
 14. Sunlight Earrings .


 Care dintre cele mentionate de mine va plac? Sau ce site-uri cu accesorii dragute cunoasteti?

  In curand vor urma doua giveaway uri pe blog,unul dintre ele cu accesorii ;) Nu m-am putut abtine si mi-am comandat bratara pe care am numeratat-o cu numarul 9,e absolut superba in realitate.O sa v-o arat in detaliu intr-o alta postare.

Pupici,
 Andreea

Supercounters