Castigatoarele giveawayului Romwe + Random pics

 Trebuie sa recunosc ca in ultimele zile nu am reusit sa ma mai ocup de blog,pentru ca am avut niste zile destul de dificile,asa ca imi cer scuze pentru ca anunt cele doua castigatoare ale celor doua blazere abia acum...

 Am fost dezamagita de numarul mic de inscrieri la acest giveaway,poate probabil ca modelele sacourilor respective nu au fost pe placul vostru sau marimea lor nu vi s-a potrivit.In orice caz,am renuntat sa mai ma intreb de ce atunci cand fac un ga micut cu 2-3 produse cosmetice sunt mult mai multe inscrieri decat au fost la giveaway ul asta de exemplu. E si un aspect pozitiv: mai putine persoane inscrise la el,mai putine persoane dezamagite ca nu se afla printre cele doua fete castigatoare.

Giveaway ul s-a desfasurat aici, si am folosit list randomizer pentru alegerea castigatorilor.Aici vedeti lista completa a inscrierilor,urmand acest link: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhMRvGtK1w_UdGNNLVRzdWZzUHktc0dwTnFCUkFMWXc


Acest blazer (click aici) a fost castigat de:



Si cel de-al doilea blazer (click aici) a fost castigat de:


 Astept mailurile voastre fetelor la bazardeimpresii [at]yahoo[dot] com cu adresele voastre in maxim 3 zile. Va rog sa fiti intelegatoare si sa asteptati pana pe 15 Septembrie sa pun coletele la posta,va multumesc anticipat.

Va multumesc tuturor pentru participare!Va urma un giveaway cu bijuterii curand ;)


Vreau sa va arat cateva cosmeticute noi in arsenalul meu de make up:


Trusa de make up NYX Purple Smokey Look 

NYX Purple Smokey Look (click)
Ador trusa asta,detalii mai multe si un machiaj cu ea cat mai curand ;)



Face Form Sleek Make Up -eu am nuanta light si contine de la stanga la dreapta fotografiei: bronzer,highlighter si blushul Rose Gold.Detalii mai multe intr-o alta postare.









Mi-a ajuns si coletul de la MUA,o sa urmeze o postare la toate produsele,asa cu un mini review daca vreti.De unele sunt incantata,de altele mai putin.





Si nu am rezistat sa nu va arat si mandretea mea de motan:



Va doresc o duminica cat mai placuta in continuare!

Pupici,
 Andreea

Supercounters