Bratara mea favorita ... si o mica surpriza!

    Vreau sa va arat doua bratari absolut superbe din punctul meu de vedere care au depasit asteptarile mele,luate bineinteles online.Una dintre ele deja a devenit favorita mea si chiar am fost intrebata de ea,de unde am cumparat-o :)

   Sunt curioasa ce parere aveti si voi despre aceste bratari si de bijuteriile de pe site ul Vivilli. Bratarile pe care le am eu,sunt acestea:





Favorita mea dintre cele doua este aceasta:

Fashion Bracelet (click here)







   Poza cam neindrepteste bratara de mai sus,pentru ca din punctul meu de vedere e eleganta .



Black /White Bracelet (click here)

Si fiecare bratara a venit intr-o cutiuta simpatica,rigida,un albastru inchis:






Si acum surpriza pe care o am pentru voi impreuna cu cei de la Vivilli , un voucher de 20$ pe care il puteti folosi pe site ul lor pentru a cumpara o bijuterie/doua bijuterii.
Nu stiu cum sunt restul bijuteriilor,dar cele doua bratari m-am impresionat placut.

Ca sa participati la acest giveaway trebuie doar sa completati formularul acesta de pe Rafflecopter :


a Rafflecopter giveaway Va rog sa nu mi lasati comentariu aici,decat daca vreti sa verific daca v-ati inscris pe Rafflecopter,inscrierile se fac in acel formular sau daca doriti bineinteles sa va exprimati parerea in ceea ce privesc cele doua bratari Vivilli.

Data limita de inscriere: 30 Septembrie inclusiv.



Pupici,
Andreea

Supercounters