MAC,Inglot si ceva impresii din Praga

      Daca pana acum ceva timp traiam cu impresia ca ma pot priva de viata aceea palpitanta din Praga,m-am inselat.O noua vizita in Praga,e mereu o noua provocare pentru mine.Evident o zi jumate in Praga nu a fost suficient pentru ceea ce imi doream sa fac,dar aparent in viata trebuie sa ma multumesc si cu mai putin decat imi doresc. As fi vrut sa vizitez Sea World Aquarium in Praga (click pentru un video sa va faceti o idee daca vreti)  dar pentru ca fusesem la concertul Above&Beyond cu o noapte inainte,a doua zi asa cum va puteti imagina,m-am trezit la ora 15.00 prea tarziu sa pot ajunge si la Aquarium-ul care se inchidea la ora 19.00. Sa platesc 250 czk (in jur de 11 euro) pentru o ora jumate maxim doua pe care le puteam petrece acolo mi s-a parut mult,adica sa fiu conditionata de timp,asa ca am preferat sa o las pe alta data.Nici la Gradina Zoologica nu am putut sa vad absolut tot,si petrecusem in jur de 4 ore plimbandu-ma pe acolo,asa ca ce sanse aveam sa vad Aquarium acum?


    Insa nu am ratat ocazia sa ajung in mall ul Chodov.Chiar si aici am fost pe graba,am dat o fuga la "Paul" pentru macarons si am bifat pe lista standul MAC si Inglot.
   Acum sa va povestesc experienta numita Inglot :) E singurul centru Inglot din Praga,sau mai bine spus din Cehia,asa cum la noi exista stand Inglot doar in Constanta. Am ajuns acolo,stiam deja la ce etaj este,cautasem pe net inainte,pentru ca asa cum prevazusem nu am stat tocmai bine cu timpul si nici altcineva cu nervii sau mai bine spus cu asteptarea.Spatiul standului Inglot e categoric mare,destul de spatios.M-am dus intial spre standul de farduri (nu ca as fi avut nevoie de farduri!!!),dar pentru asta mi s-a parut mie ca ar fi renumiti ei.Am fost tentata si de anticearcanul lor,mi s-a parut ca are o acoperire surprinzator de buna,dar pe mana parea usor uscacios asa ca am renuntat.Rujurile aratau tentant dar mi-am amintit de rujurile mele Catrice care sunt foarte bune :D
    Initial am fost abordata de un tip care lucra acolo si ma rog,desi initial era amabil,s-a pus sa caute o anume nuanta din listoiul meu pe care deja il pregatisem (si l-am pregatit in final degeaba!),in maxim 1 min s-a "evaporat" individul.Mi-am luat tablita respectiva de colectat farduri si imi alesesem 4 nuante,asta dupa ce am incercat sa mi dau seama daca sunt grupate pe categorii: gen fardurile Pearl intr o anume parte,cele Matte la fel... dar nope,sunt grupate pe nuante,si pur si simplu daca nu intorci fardul-tester sa te uiti ce nuanta ai,nu stii ce anume e... ce nuanta e adica.Si asta m-a frustrat putin.As fi vrut sa am posibilitatea sa vad numele nuantelor fara sa ridic toate testerele alea de colo-colo.Dar am trecut cu vederea la acest aspect.O tipa m-a abordat rapid cu "Vreti sa duc fardurile la casa de marcat?" dar intrebarea ei a parut mai degraba o comanda,pentru ca imi si luase tablita respectiva cu farduri,lucru care m-a enervat teribil,pentru ca eu intentionam sa mai casc ochii si sa vad in final cate farduri imi iau.In sinea mea vroiam sa aleg o paleta de 6 farduri ,deci implicit 6 farduri mono... dar ea imi luase deja fardurile si eu nici nu mai stiam ce si cum am ales... A doua surpriza a fost ca fix nuanta mea preferata aleasa (nu ma intrebati ce nuanta,ca nu stiu,de nervi ce aveam am plecat de acolo fara sa notez nuanta) nu o aveau... pe stoc.Pentru o clipa m-am gandit daca nu vrea sa dea testerul :)) Ei bine,era o nuanta de bej-moviu cu putin sclipicel discret absolut fabuloasa,pe care sincer nu am mai vazut o nicaieri pana acum.Ca sa va dati seama putin de "gravitatea " situatiei: fardul ala mi-a sarit in ochi cum am intrat sa ma uit la toate nuantele de farduri Inglot.



      Asadar nu am plecat decat cu 3 farduri si o paleta.Ah,ati ghicit trebuia sa cumpar si o paleta unde sa pun fardurile respective,iar chestia asta mi-a parut strategie de marketing... Initial ma gandeam : hum,sa mi iau totusi o caseta/paleta mai mare chiar daca iau doar 3 farduri acum.Apoi mi-am zis ca nu are rost,cine stie cand mai ajung eu in Inglot  si oricum habar nu am cat de multumita voi fi de fardurile astea. Sistemul de inchide cu magnet e destul de interesant,chiar captivant. Fardurile alese pot sa zic ca sunt nuantele cu care ma machiez mai des,cel putin nuanta matte e clar nuanta dupa care intind mereu mana cand vreau sa ma machiez zilnic.
    Atitudinea tipei aleia m-a iritat s-a comportat de parca nu ar fi avut nici un client ziua aia si ma agasa pe mine sa i cumpar eu repede ceva.Apoi cand sa platesc m-a luat si cu faza "That's all?" .
 Am intrat entuziasmata in Inglot si am iesit cu un gust amar din cauza staffului Inglot.Pariez ca daca nu mi lua cele 3 farduri din mana rapid,mai alegeam altele 3 ca sa fac o paleta de 6.Dar evident probabil ca nu a avut nevoie de banii mei :)) Mai multi adica.

   Calitatea fardurilor la prima vedere pare buna,sunt cremoase,eu mi-am ales o nuanta mate,una pearl si una AMC shine.Desi ati spune ca fardurile mate nu prea sunt pigmentate,deviza asta nu mai e valabila cel putin la nuanta de fard aleasa de mine. Momentan nu m-am machiat cu ele,dar va voi tine la curent daca va intereseaza :)

   Ah si v-am lasat si poza cu factura,asta nu ca sa ma laud cat am lasat eu la Inglot :)) ci sa sesizati ceva care eu nu am sesizat decat atunci cand am iesit din mall.E incercuit cu rosu,deci o sa vedeti precis :D O sa ii contactez maine pe cei de la Inglot Polonia si o sa ii intreb care o faza,daca sunt asociati sau nu cu firma respectiva.Pe bon scrie altceva,si jur ca am intrat in Inglot :) Preturile sunt la fel ca in Romania asa ca data viitoare,mi-as dori sa ma duc la Constanta la Inglot,macar sa nu se mai uite nimeni ofuscat la mine ca nu le vorbesc limba si sa ma trateze aiurea.


  Si alta data  precis imi voi cumpara pigmenti Inglot,aratau extrem de bine si de ce nu,un ruj  asta pe langa alte farduri probabil.

   Si am reusit sa ajung si la MAC.Initial dezamagita "cum e deja inchis?" dar era doar un afis ca revine in cateva minute respectiva persoana care lucra acolo.Cateva minute de fapt ajunsesera sa fie mai mult de 2 ore.. iar eu deja nu mai rezistam sa tot astept.In final,inainte sa plec din mall,am decis sa mai dau o data pe la MAC si da,l-am gasit deshis :)) Tipa precis munceste intens de  statuse 2 ore in pauza :D
Am ales in sfarsit o pensula pentru eyeliner - nr 263 si un eyeliner MAC Blacktrack.Am stat si m-am gandit daca sa mi iau blacktrack sau o nuanta de eyeliner mov,apoi am zis ca nu,negrul e indispensabil :)) Si trebuie sa va mai marturisesc ceva: aveam deja pensula de eyeliner de la MAC cu nr 266 luata de pe acest site,care aparent e un fake.Da,imi permit sa spun asta pentru ca am primit de la o prietena doua pensule MAC,care sunt intr-o stare foarte buna si astazi,nu le-a cazut nici un firicel,nimic si deja le am de 2 ani cred,daca nu mai bine,in schimb pensula respectiva luata de pe acel site,deja mi se dezlipise la doar 2 luni de la primirea ei.Si am constatat ca nr 266 (cea luata de pe acel site) arata cu totul altfel in magazinul MAC,iar 263 e ceea ce cautam eu.









Mi-a placut enorm de mult in club Sasazu din Praga si daca treceti prin Praga si aveti chef de o noapte sau cateva ore de clubbing,va recomand acest club.Spatios,cu preturi decente.Nu stiu insa cat costa intrarea de fapt,pentru ca eu asa cum spuneam am fost la un concert.Au atat club cat si restaurant,nu am fost la restaurantul lor,dar e in top 10 din restaurantele cele mai bine cotate ale Pragai.


Poze cu Praga nu am,dar cred ca deja v-ati plictisit de ele :P Va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!

Btw nu uitati de giveaway ul de aici,unde puteti castiga un voucher de 50$.

Pupici,
 Andreea

Supercounters