NARS ORGASM vs. Sleek Make Up Rose Gold

  Vreau de ceva timp sa fac aceasta postare mai  ales ca am testat cateva luni bune ambele blush-uri,asa ca parerea mea despre ele e categoric deja formata.


NARS ORGASM   Vs. Sleek Make Up Rose Gold

1. Ambele blushuri sunt pigmentate,dar mai pigmentat mi se pare Rose Gold Sleek.Sa fiu sincera,e cel mai pigmentat blush Sleek pe care il am si cel mai pigmentat blush pe care il detin de altfel :)

2. Resistenta la transfer: ambele blush-uri sunt rezistente,dar mai rezistent la transfer mi se pare cel NARS Orgasm.Practic rezista pana ma demachiez,si niciodata nu am stat cu make up ul mai mult de 14 ore.
Celalalt rezista in jur de 6 ore pe pometii mei.

3.Desi in cutiuta par usor diferite nuantele... eu personal gasesc ambele nuante de blush-uri destul de similare...Rose Gold e mai piersiciu,in timp ce Orgasm e mai roziu asa,dar daca va uitati la swatch-urile realizate de mine veti sesiza ca diferenta e...extrem de mica intre cele doua.(cel putin asa mi se pare mie si am facut 3 poze din unghiuri diferite)





4.Fiind mai pigmentat din punctul meu de vedere decat Orgasm,are tendinta sa fie mai prafos Sleek Rose Gold,dar asta nu inseamna ca e foarte prafos sau nu il puteti aplica pe pometi.


5.Ambalajul: Prefer bineinteles ambalajul celor de la Nars,clasic,elegant.. dar nici ambalajul
celor de la Sleek nu e mai prejos! Ambele blush uri au incorporata si o oglinjoara!



6.Calitate-pret intre cele doua blush-uri.
Nu pot sa spun ca blush ul NARS Orgasm te lasa "rece".. poate din simplul fapt ca poti avea un exces
de snobism si sa spui "woa am un blush NARS" ca in final pentru asta e in primul rand apreciat acest  brand,
dar nici nu te poti plange atat de designul cat si de calitatea lui Rose Gold Sleek.

Blush NARS Orgasm pret: 20 euro (4.8 grame)
Blush Sleek Make Up Rose Gold: pret 6.50 euro /30 LEI (8 grame) AICI.


Concluzia:
o trageti voi! In functie de bugetul pe care doriti sa il alocati unui blush sau unui moft cosmetic mai bine spus.Mie imi plac ambele blush-uri!

 Blush ul Rose Gold de la Sleek Make Up il gasiti si aici pe MKS.Produsele NARS momentan nu se comercializeaza la noi,le puteti achizitiona doar online.

Ati avut ocazia sa folositi vreunul dintre aceste blush uri? Daca le aveti pe amandoua,chiar sunt curioasa daca imi impartasiti pareretile vis a vis de cele doua produse.

Pupici,
Andreea

Supercounters