NYX Purple Smokey Look Kit Review ,Swatches & Make up

    In sfarsit scriu si eu ceva relevant in ultima vreme.Recunosc ca am cam fost cam absenta in ultima vreme cu postarile si am preferat sa organizez giveaway uri,pentru ca fie mi s-a virusat un laptop,fie altuia nu ii mai merge tastatura si in fine,acum tastez de pe laptopul de la munca (acasa fiind ).


  Vreau sa va arat o trusa de farduri de la NYX care mie personal imi place tare mult si daca cititi in continuare postarea asta o sa va lamuriti si de ce :)



Paleta NYX Purple Smokey Look Kit   contine dupa cum se poate observa si din fotografii  atat tonuri de mov cat si de albastru.Din punctul meu de vedere se pot realiza atat machiaje smokey eyes cu ea cat si machiaje de zi.Am realizat si eu un machiaj astazi,dar din pacate lumina "naturala" de sfarsit de septembrie nu m-a ajutat prea mult... devine din ce in ce mai dificil sa fac fotografii cu aparatul si sa reflecte realitatea.


Primele 3 farduri de pe prima "coloana":









Cele 3 farduri de pe "coloana" din mijlocul paletei:



Si ultimul "rand" de farduri :



  Paletuta NYX  are inserata aplicatoare pentru cele doua luciuri de buze si un aplicator pentru farduri.Si o oglinda bineinteles,utila la nevoie.
   Daca de farduri sunt 100% multumita de ele,de pigmentatia lor,de faptul ca wow... dupa 8 ore nu mi s-au strans in pliu... si asta fara sa fi aplicat primer inainte,de cele doua luciuri de buze nu pot spune asta.Adica nu sunt lipicioase,nuantele sunt frumoase,nimic de reprosat,dar nu agreez eu ideea unor astfel de luciuri de buze la "cutiuta".Oricum atunci cand am ales aceasta paleta,clar am ales-o pentru fardurile ei si da,merita. Poate sunt de "vina" si culorile la capitolul rezistenta,eu personal mereu am avut senzatia ca tonurile de mov si rosu-caramiziu sunt mai rezistente la transfer.







Aceasta trusa se afla in momentul de fata la reducere pe Make Up Shop.Daca doriti sa o achizitionati,aveti in vedere ca doar weekendul asta e promotia cu 10% reducere la toate seturile NYX (adica palete NYX)


Daca nu sunteti convinse ca vreti doar nuante de mov,poate preferati una dintre "surorile" ei: Trusa make up NYX NUDE ON NUDE NATURAL LOOK ,Trusa make up NYX BRONZE SMOKEY LOOK sau Trusa make upNYX SMOKEY LOOK .Le puteti vizualiza pe toate cele patru palete aici,toate au acelasi pret.

















   Unul dintre machiajele mele cu aceasta trusa NYX,spun "unul dintre ele" pentru ca pe unele nu le-am fotografiat,iar alte poze mi-au ramas in laptopul virusat si cine are curajul sa le mai ia de acolo,asta cu tot cu antivirus? :D


 Am folosit pentru machiaj:

  • NYX Purple Smokey Look Kit- puteti vedea detalii despre paleta aici.
  • Fond de ten My Face Cosmetics nuanta Medium 1-detalii gasiti aici
  • Sleek Make Up One Finish Powder- pe care initial am zis ca nu o sa o folosesc DELOC si acum imi vine sa plang de ciuda ca am rasturnat mai mult de jumatate din ea din greseala... Si e genial de buna :(
  • Blush Sleek Rose Gold- v-am scris despre el aici acum ceva timp.
  • Kit waterproof MUFE pentru sprancene
  • Khol Avon
  • Rimel Seventeen 
  • NYX Soft Matte lip cream nuanta... Milan ofc! Am descoperit si nuanta Istanbul care e o idee mai deschisa decat Milan si merge perfect cu un make up smokey eyes!






Va place aceasta paleta NYX? Care dintre cele patru truse NYX va place mai mult?


Pupici,
 Andreea

Supercounters