OOTD: Shades of Blue

   Pentru cei care ma cunosc nu e o necunoscuta faptul ca ador albastru.In ultimii ani cel putin ,am adunat cateva piese vestimentare in variatii de albastru si inca simt ca nu am suficiente piese vestimentare in aceasta culoare.


 Cardiganul albastru a fost dragoste la prima ... atingere. Si la prima vedere as putea spune,avand in vedere cat de mult imi place albastrul ;) Imi place materialul cardiganului,e calduros,nu s-a "uratit" avand in vedere ca l-am tot purtat in ultimele 2 saptamani si e calduros!  Gentuta e simpatica,mi-a atras atentia designul ei retro si culoarea,dar un minus il vad a fi materialul ei care e o idee cam rigid pentru gusturile mele.












Necklace









Retro Coffee Bag (click here)


 I wore/Am purtat:

  • Boyfriend jeans H&M
  • Geanta/Retro Coffee Bag (click here)
  • Cardigan (click here)
  • Top/Top  Mango
  • Pantofi/Shoes Deichmann
  • Necklace (click here )
  • Bracelet (click here)
Bracelet  (click here)




Blue Cardigan (click here)



Si colierul il ador :D






Location: Park Lužánky - Brno (the oldiest park in Brno).
Puteti face un "tur" virtual al acestui parc aici.

Astept ca de obicei feedback ul vostru si va rog faceti abstractie de fata mea cam ciudatica in ultimele poze,am reusit sa racesc destul de bine si aratam asa dupa vreo 20 ore nedormite ...

Ma gasiti si pe Lookbook.nu :D



 Va doresc un inceput de saptamana si totodata si de luna (ca tot e 1 Octombrie azi!)  cat mai placut! :*

Pupici,
Andreea

Supercounters