September Wishlist :)

   Nu stiu cum e pe la voi,dar aici clar a venit vremea friguroasa,de 3 zile sunt 14 grade...
"Superba"  trecerea la temperaturi reci ... de la 24 grade,destul de brusca,dar asta e...
 Si bineinteles ca  din cauza vremii reci,gandul imi zboara la o garderoba cu haine mai groase,sau de "tranzitie" de la vara la toamna :P

Am descoperit recent un site online coreean,atat cu haine,cat si cu accesorii.Mi-au atras de fapt atentia cateva modele de posete,cardigane si incaltaminte.Ce mi s-a parut interesant la prima vedere
 au fost preturile.... chiar friendly! Aceleasi piese vestimentare le puteti gasi pe alte site uri,la pret dublu.
Nici shippingul nu e mare,e in functie de greutate,ceea ce e absolut rezonabil.


Ce mi-a atras mie atentia la o prima rasfoire a site ului:

Red Cardigan (click here)






Black Cardigan




Cardiganele sunt un must have pe vremea asta asa ciudatica si ma scot din incurcatura atunci cand nu vreau sa ma imbrac nici prea elegant,dar nici sport :)

Cardiganul albastru precis il voi comanda pe viitor:

Glamorous Cardigan (click here)




.... si genti,posetute simpatice la preturi atractive!

Gold Clutch Bag (click here)


Poseta asta mi se pare funny,parca m-as vedea eu pe mine in ultimii 10 ani... tot plecand dintr-un oras in altul...

Green Bag (click here)


Nu am avut niciodata vreo poseta roz,am achizitionat una acum cateva luni dar e o combinatie de roz si verde,nu roz per ansamblu,cum e aceasta de exemplu:

Pink Elegant Bag (click here)



Flats :P
Black Suede Long Flats Boots     (click here)

Si o pereche simpatica de botine:

Black Suede Boots (click here)

Cam asta ar fi ceea ce m-a atras pe mine la prima vedere de pe acest site,poate imi dati ceva idei,imi sugerati ce sa imi cumpar sau ce v-ati cumpara voi de acolo?
Daca vreti sa vedeti marimile,preturile la produsele mentionate de mine,sau ma rog,la altele puteti accesa link urile,care va vor directiona catre produsul respectiv.



  Va doresc un  sfarsit de saptamana cat mai placut! Eu ma voi duce weekendul asta  la un concert Above &Beyond la Praga (in caz ca nu stiati ascult muzica house/trance).


Pupici,
Andreea

Supercounters