Outfit of the day: Pink dream

     Nu stiu daca stiati deja dar nu sunt deloc fana culorii roz pentru ca... nu-mi place rozul. Imi aduc si acum aminte de o intamplare din facultate cand dragele mele colege de camera au decis sa faca camera roz.Roz bombon.De fapt a fost ideea uneia,pentru ca vezi dle "face camera tatal ei",absolut gratuit iar restul au preferat sa treaca cu vederea pentru ca deh "zugraveste tatal ei gratuit camera".Asa si,eu nu plateam caminul lunar,chiria practic? Nu tot ce e gratis e bun,nu ma incalzea cu nimic o zugraveala proaspata a camerei,gratuita intr-o nuanta in care mi-ar fi obosit ochii teribil. Nu am rezistat in camera cu peretii roz decat jumatate de ora si apoi m-am mutat in alta camera cu alte fete.Asadar am ramas cu "sechele" pe roz.Dati-mi orice vreti voi,dar nu pe roz :)) Cred ca asta e practic singura mea bluza roz din toata garderoba.
  Imi place doar rozul pal,acela "sters" cum e nuanta acestei bluze,desi in poze pare o culoare de roz mai puternica.

  Fotografiile acestui outfit au fost facute cam pe graba,nu prea reusite,dar sper sa va placa,ca tot nu am mai postat de ceva timp un OOTD.








Mi-as fi dorit ca bluza sa fie mai lunga atat la lungime cat si la maneci,dar e ok si asa.











Geanta in schimb imi place tare mult,e bine lucrata:




Am purtat/I wore:



  • Jeans/Jeans: H&M
  • Blouse/Bluza : Romwe
  • Clutch: Romwe
  • Cizme/Boots: S Oliver
  • Cercei/Earrings: C&A
  • Lantisor/Necklace: Six


Supercounters