Outfit of the day: Pink dream

     Nu stiu daca stiati deja dar nu sunt deloc fana culorii roz pentru ca... nu-mi place rozul. Imi aduc si acum aminte de o intamplare din facultate cand dragele mele colege de camera au decis sa faca camera roz.Roz bombon.De fapt a fost ideea uneia,pentru ca vezi dle "face camera tatal ei",absolut gratuit iar restul au preferat sa treaca cu vederea pentru ca deh "zugraveste tatal ei gratuit camera".Asa si,eu nu plateam caminul lunar,chiria practic? Nu tot ce e gratis e bun,nu ma incalzea cu nimic o zugraveala proaspata a camerei,gratuita intr-o nuanta in care mi-ar fi obosit ochii teribil. Nu am rezistat in camera cu peretii roz decat jumatate de ora si apoi m-am mutat in alta camera cu alte fete.Asadar am ramas cu "sechele" pe roz.Dati-mi orice vreti voi,dar nu pe roz :)) Cred ca asta e practic singura mea bluza roz din toata garderoba.
  Imi place doar rozul pal,acela "sters" cum e nuanta acestei bluze,desi in poze pare o culoare de roz mai puternica.

  Fotografiile acestui outfit au fost facute cam pe graba,nu prea reusite,dar sper sa va placa,ca tot nu am mai postat de ceva timp un OOTD.








Mi-as fi dorit ca bluza sa fie mai lunga atat la lungime cat si la maneci,dar e ok si asa.











Geanta in schimb imi place tare mult,e bine lucrata:




Am purtat/I wore:



  • Jeans/Jeans: H&M
  • Blouse/Bluza : Romwe
  • Clutch: Romwe
  • Cizme/Boots: S Oliver
  • Cercei/Earrings: C&A
  • Lantisor/Necklace: Six


27 de comentarii:

  1. Arati asa cute!Mie imi place cum iti sta cu roz.Te "incalzeste" la trasaturi, in timp ce albastrul iti da mai multa intensitate.E chiar frumoasa bluzita si imi place si nuanta...
    Acum na, fiecare cu piticii lui.Eu nu suport portocaliu si maro.Cand vad imi vine sa omor pe cine e imbracat asa...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase pozele, imi place mult bluzita, e o culoare asa de dulce :X Geanta arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,te pup! :* Si mie imi place mult geanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,te pup! :* Da,e adevarat ca imi "incalzeste" trasaturile dar nu mi place rozul bombon de exemplu.Si eu am o problema in ultima vreme cu maro-ul ,nu il mai suport :)) Sa zic ca peria aleasa de mine e orange? =)) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. so chic!!! imi place mult mixul,foarte reusit! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, daca pana acum trebuia sa vin eu cu osugestie la outfit-ul prezentat :P, de data asta acesta chiar imi surade si mie! L-as purta! :) E super!... lejer, tineresc, vesel prin asocierea de culori si accesorii!
    Chiar ti-as sugera sa mai porti aceasta culoare sau combinatie de culori, iti sta f. bine! ;)
    tzzzuc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici mie nu-mi place rozul :)) Geanta, in schimb, este superba! Pupici, o duminica minunata sa ai :D

    RăspundețiȘtergere
  8. esti o frumoasa :*
    cred ca si tu intampini aceeasi problema ca mie cand vine vorba de cumparat bluze : manecile prea scurte :)))
    puup

    RăspundețiȘtergere
  9. Cât de drăguț arată gentuța . Ce ai purtat pe buze ? Ți se potrivește de minune :)

    O duminică plăcută!
    Lavinia
    (www.girlsteenspirit.blogspot.com)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am purtat NYX Soft Matte Lipcream nuanta Milan
    http://www.makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/buze/luciu-de-buze/produs.372-nyx-soft-matte-lip-cream?aid=NTQz&s=MA==&c=MTI2Ng==

    Aici poti sa vezi mai multe detalii despre acest lipgloss:
    http://bazardeimpresii.blogspot.cz/2012/08/produse-nyx-la-preturi-tentante.html
    O duminica placuta si tie si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Ralu! Da,la pantaloni nu sunt suficienti de lungi,la maneci la fel :D Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc,te pup Alina! :* Credeam ca sunt singura care nu mi place rozul :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Danke Moni :* Te pup si o duminica cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Modniza,te pup si o duminica cat mai relaxanta in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Ada! :* Sa stii ca nu am uitat de mailul tau,dar acum ma pun sa mananc,ca abia am venit de la munca si iti raspund :* Tinuta e lejera,de weekend asa. Deci imi sta bine cu roz pal? :P Te pup :* Tzzzuc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti tare frumoasa :X si sa stii ca mie bluzita imi place si asa 3 sferturi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu-s fan roz, tre' sa recunosc si eu :P, dar un roz pal, asociat cum ai facut-o mai sus, imi surade. :) Da, da , iti sta tare bine mai sus!!! Si machiajul e f. frumos, acum am citit mai sus ce ai aplicat pe buze. Tare faina acea nuanta!!! Puuup! :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Poate urasti tu rozul, dar iti sta foarte bine imbracata asa, dar nuantele de ruj roz te prind foarte bine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu aceasta nuanta de roz iti sta superb!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bucur sa vad ciylulitele proaspat cumparate! Sper sa fie calduroase sis a te ajute sa nu mai racesti, ca in ultimul timp tot bolnavioara ai fost! Imi place ft mult si geanta!

    RăspundețiȘtergere
  21. La muuuulti ani, Andreea!! :)

    O zi vesela sa ai!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter