La multi ani! xD

Bine ne-am regasit si pe anul asta,va doresc un An Nou de poveste! La multi ani!
Va las un  video superb cu Praga,mie mi-a placut foarte mult:

PRAGUE BY NIGHT | HD

Music: Ludovico Einaudi - Divenire
Video: Metron Films

Acum pregatesc viitoarele postari pentru saptamana viitoare. Subiectele vor fi urmatoarele:

  • Ultimele achizitii cosmetice si vestimentare din 2014
  • Produsele mele preferate din 2014 (un scurt top al produselor folosite anul anterior)
  • Machiajul meu purtat de revelion
  • Review  Too Faced Natural Face palette
  • Review Prime and Fine Catrice (anti-red base)
  • Review eyeliner gel Inglot 
  • Produsele mele preferate de la Paula's Choice (+ dezamagiri PC)
  • Top 3 parfumuri preferate
  • Din experienta mea de expat care vrea sa invete limba ceha
  • Iti cauti job in Cehia? (cateva info care te pot ajuta)

Astept sa mi lasati un comentariu cu preferintele voastre. O sa tin cont de opinia voastra si o sa postez prima data ce vreti voi.


Sursa foto: aici.

Pupici,
Andreea

Supercounters