Oferta Paula's Choice 20%

   Iar n-am scris toata luna ianuarie. Dar tot e bine ca ''adun'' doua postari intr-o luna,nu?
   Acum cateva zile mi-a ajuns comanda de la Make Up Shop ,dar voi face o postare separata cu ce am comandat de la ei.
   Azi n-am mai putut rezista tentatiei celor de la Paula's Choice cu 20% reducere la comenzi de peste 50 euro (fara transport), asa ca fix in ultima zi a ofertei,am dat comanda.
  Initial doream  sa comand doar sample urile de la Skin Balancing kit  care imi plac foarte mult (si pe care nu prea le gaseam pe stoc mai mereu) si un tratament cu care greu m-am decis in privinta lui (initial vroiam sa comand un serum).


  Pe langa astea,am mai adaugat in cos si altele. O sa va arat produsele comandate,cand imi va ajunge comanda.
  Am economisit pretul care l-as fi dat pe transportul  coletului plus inca 10 euro :)  Nu e chiar ''economie'' avand in vedere valoarea coletului,dar imi era mereu ciuda ca eu dau comenzi la Paula's Choice fara sa profit de nici un fel de oferta de-a lor :) Mereu ofertele veneau dupa ce dadeam eu o comanda la ei.

Mic preview cu MKS:


Pe voi v-a tentat oferta celor de la Paula's Choice sau ati scapat de cheltuiala asta?

Pana data viitoare,
 Andreea

Supercounters