Top 3 coliere preferate

De fapt e un top 3 al colierelor care le detin si care imi plac cel mai mult.


Acesta in degrade cu albastru si vernil l-am luat de la un outlet gasit accidental,cand am incurcat una din strazile unde trebuia sa ajung :)
Si am zis sa intru putin,doar sa arunc o privire.Cand am vazut acest colier si cat de ieftin l-am cumparat (echivalentul la 5 euro), l-am luat si am plecat cu gandul ca voi mai reveni din nou la acel magazin sa fac un research mai amanuntit. :D Pana acum l-am purtat o singura data,la o rochie neagra.



E un colier luat de la Orsay de vreo doua luni,l-am purtat pana acum de 4-5 ori chiar.Imi place foarte mult si la fel ca si primul colier,nu doar ca imi place mult,dar l-am gasit si la pret redus la momentul respectiv,echivalentul la tot 5 euro.



De colierul acesta stiu de la Ami din postarea ei,mi-a placut enorm si desi pare asa mai pretentios de purtat am vrut musai sa il am.L-am achizitionat de aici.Nu l-am purtat inca niciodata...mi-l imaginez la o rochie neagra,alte idei?






Va place unul dintre ele? De unde va cumparati voi bijuteriile?


Pupici,
Andreea

Supercounters