Duminica...

Am vazut  multi oameni tristi sau/si indispusi ...
Am ascultat Markus Schulz Feat Anita Kelsey - First Time  ! In trance we trust!!!
Am citit blogurile voastre! Si m-am apucat de invatat again pentru un examen Cisco Networking.
Am facut postarea giveaway-ului care o tot amanam din lipsa timpului....
Am mancat o ciorba fantastic de buna din legume si curcan !
Am baut  ceaiuri indulcite cu miere !
Am gandit ca sunt multi idioti cu care lucrez.Clar oi fi si eu o idioata.
M-am bucurat ca am pus la "pusculita" bani pentru Sensation White care va fi in Praga :)
M-am enervat pentru ca am luat teapa cu o trusa de make up Sephora,care credeam ca e altfel testand testerul... Fardurile sunt prea cremoase,gen gel si acum desi e noua si doar incercate fardurile nu am ce face cu ea....
Mi-am dorit sa fi dormit mai mult azi noapte!Sunt franta de oboseala acum...
Click Facebook, Bloguri,presa online: Jurnalul,Evenimentul,Obiectivul de Braila,Hotnews
M-am mirat de cat de naiva si credula sunt uneori,tot am incredere in oameni care nu mai merita nici macar efortul meu de a ma gandi la persoana lor....


Apropo va astept sa participati la concursul de make-up si la giveaway-ul organizat de mine.

Pupici,
Andreea

Supercounters