Concursuri in blogosfera romaneasca!

Ami a dat startul din nou la un giveaway mai mult decat tentant!Ce puteti castiga?
Christian Dior Shimmer Powder in 002 Amber Diamond, un produs care poate fi folosit ca iluminator, blush sau pudra stralucitoare.
Eu l-as folosi cu siguranta pe post de toate trei!


 Regulile de participare sunt simple si le gasiti aici,pe blogul ei. Giveawayul este deschis pana pe 13 mai, ora 23:59.
La cat mai multi cititori fideli,Ami!



Adina ne ofera  un set de pensule Sigma.Avand in vedere faptul ca imi doresc enorm un kit de pensule Sigma,m-am inscris si eu la giveaway ul ei! Pentru detalii intrati aici. Mai aveti timp pana pe 9 mai.La cat mai multi cititori fideli,Adina!



Georgiana ne incanta si ea cu un premiu tentant!Stiti ca va tot zapaceam eu acum cu uleiul de argan?Acum am sansa teoretic sa castig unul.
Sa fiu sincera in tara am optat pentru varianta ulei de migdale dulci presat la rece.Cand am intrat in Plafar si am vazut ca avea ulei de argan la pretul de 100 RON ... am renuntat.Castiga un ulei de argan sau orice produs cosmetic iti place de pe Biobunatati.ro!Mai multe detalii gasiti aici,pe blogul Georgianei.
Concursul se incheie pe data de 8 mai, ora 23:59. Succes!
 La cat mai multi cititori fideli,Georgiana!



Choco ne-a pregatit si ea un bijuu hand made superb si cartea lui Robert Jones.Cartea deja o am,deci daca ar fi sa particip as participa strict pentru bijuterie!
Detalii despre giveawa-ul organizat de Choco gasiti aici,pe blogul ei.La cat mai multi cititori fideli Choco!




Irina organizeaza trei concursuri pe blogul ei cu ocazia implinirii a 3 ani de blogging.Iti doresc mult success Irina si la cat mai multi cititori fideli!
Data limita de inscriere este 16 mai ora 23:59

Mai multe detalii gasiti pe blogul Irinei.Alte detalii gasiti pe blogul sponsorului aici: www.saloane-bucuresti.ro



Dana organizeaza primul sau giveaway si ofera un set de accesorii hand made:

Mai multe detalii gasiti pe blogul ei aici.
Multa bafta cu blogul si la cat mai multi cititori fideli!


Nu uitati si de giveaway ul organizat de mine,unde puteti castiga o pensula Sigma F80!Mai multe detalii gasiti aici.
Am gasit mai multe like-uri pe FB decat entry-uri la giveaway-ul meu Sigma.Va rog sa imi lasati comentariu aici daca doriti sa participati la acest giveaway! Daca nu lasati nici un comentariu la aceasta postare,o sa inteleg doar ca ati vrut sa ma urmariti prin GFC si/sau fan page-ului blogului!Nu pot monitoriza si incadra fiecare persoana care e follower nou al blogului meu sau al fan page ului.De aceea v-am cerut sa lasati totusi un comentariu aici,ca sa imi confirmati participarea voastra!


Multumesc de intelegere!


Pupici,
Andreea

Supercounters