Iwostin Aspiria

Multumesc Iwostin pentru surpriza facuta! In urma campaniei la care am participat, am primit si un spay Aspiria

Iata ce spune producatorul despre acest produs:

ASPIRIA Antiperspirant triactiv spray uscat

  • Limitează eliminarea transpiraţiei.
  • Opreşte procesul de înmulţire a bacteriilor care provoacă mirosuri neplăcute.
  • Încetineşte descompunerea bacteriană a lipoproteinelor (prezente în transpiraţia apocrină), care provoacă mirosurile neplăcute.
 Mai multe detalii despre acest produs gasiti aici.Am vazut ca exista in farmaciile online  la pretul de 17 RON.Mi se pare un pret absolut decent pentru un antiperspirant. Am sa revin zilele acestea cu impresii despre produsele pentru protectia solara marca Iwostin folosite in vacanta.
Multumesc Iwostin!

 P.S: Nu uitati de giveaway ul meu,organizat pe fan page-ul blogului meu.Mai multe detalii gasiti aici.

 O zi cat mai frumoasa si insorita!

Andreea

Supercounters