Review: Sleek Oh So Special!

   E de departe cea mai frumoasa paleta de culori pe care o detin in momentul de fata,alaturi de quad ul MAC!
Aveam  deja o paleta Sleek Acid Divine Palette, dar culorile sunt mult prea "colorate" pentru mine,eu care creez machiaje in culori mai cuminti.
Ca si pigmentatie  fardurile Sleek ma satisfac pe deplin , imi place ca se blenduiesc cum trebuie si nu se strang in pliuri chiar si fara primer de ochi.Pur si simplu dupa 4  ore dispar usor de pe pleoape si atat,ceea ce mi se pare un lucru absolut ok.

Descrierea oficiala a produsului:

It’s the ultimate i-Divine that every woman should have in her possession, with 12 flattering on-trend shades to suit all skin tones no matter what the occasion, the Oh So Special palette will always deliver the perfect results.

Take your look from day time chic with matte browns and creamy beiges, through to sultry evening glamour with shimmering grays and smokey plums.   A make-up bag staple and a must-have i-Divine you can rely on, so no matter where you are or what you’re doing you’ll look Oh So Special!

 
Paleta Sleek Oh So Special mi se pare poate cea mai super combinatie de culori dintre toate paletele pe care le detin cei de la Sleek,culori neutre,cuminti,pentru look uri de zi,si catea nuante dramatice,pentru clubbing sau machiaje mai dark. Cu paleta asta cu siguranta reusiti sa creati un smokey eyes!
Paleta cuprinde 12 nuante superbe,atent selectionate: atat nuante shimmery cat si nuante mate! Toate nuantele sunt purtabile si e fantastic ca poti detine intr-o singura paleta atatea nuante.Am ajuns la concluzia ca mie nu prea imi plac paletele mari gen 120 -80 culori si prefer mai degraba sa detin 2-3 palete de genul asta.

Personal nu am nimic de reprosat acestei palete de culori,inca nu imi pot da seama ce nuante imi plac cel mai mult din ea.De cand am primit-o,o folosesc zilnic.
Acum sa va spun parerea mea despre fiecare nuanta in parte:

  • BOW - e  nuanta de alb,care ma duce cu gandul la vanilie,e exact albul ala discret care imi place mie si care poate fi folosit pe arcada .
  • ORGANZA - este un fard roz -auriu metalic,absolut superb.
  • RIBBON - este un roz-coral mat,absolut delicios,care ma duce cu gandul instant la vara.
  • GIFT BASKET - e un maro -auriu ,mai  bronz asa,cred ca e prima nuanta incercata din paleta.Una dintre favoritele mele.
  • GLITZ -e o nuanta de gri metalic,nu prea ma omor eu cu nuantele de genul asta,dar e frumoasa.
  • CELEBRATE - fard metalic mov cu irizatii maro.E delicios!Si acesta e printre favoritele mele!
  • PAMPER -e un peachy-pink mat,seamana cu ribbon,dar e mai domolit ca si intensitate a culorii.
  • GATEAU -un fard auriu-violet delicios.Si acesta se numara printre favoritele mele.
  • THE MAIL - e un fard galben-maroniu adorabil
  • BOXED- culoarea asta atat de iubita de mine si de mega utilizata! O nuanta a ciocolatei usor stearsa,superba! Love,love it! 
  • WRAPPED UP -un fard de pleoape gri -maro cu o nuanta mov destul de puternica.Cum sa nu iubesti nuanta asta?
  • NOIR- negrul cel mai negru ever! Mat,negru intens!


Nu-i asa ca sunt adorabile nuantele astea?
Gasiti sa achizitionati trusa asta pe site ul oficial Sleek Make Up aici la 6 ,50 lire.

Imi place inclusiv ambalajul produselor Sleek,cutiile lor iar acum vad ca au inceput sa redenumeasca si nuantele de farduri,ceea ce mi se pare super! Iar denumirile lor sunt absolut delicioase!
Cateva swatches,nu prea reusite insa,si scuzati "fundalul"...in realitate nu se vedea nici un firicel de par...



Produs mega recomandat! Sper ca atunci cand o sa o consum,sa o gasesc din nou pe site!!!

In curand va urma un giveaway cu o paletuta Sleek,dar pana atunci va invit sa participati  la giveaway ul meu curent cu produse Sleek si Thboxes.Mai multe detalii gasiti aici.

L.E: Se vede ca postarea asta am facut-o cam pe graba,pentru ca urma sa ajung la work... Am corectat greselile facute la tastat in graba.
Si stupid me,am uitat sa va atentionez de ceva mega important,aveti sansa de a castiga aceasta paletuta AICI,pe blogul lui Ami.Eu va urez de acum multa bafta,ca e bataie mare pe ea! Plus ca Ami detine si un blog sale mega tentant in momentul de fata!


Pupici,
Andreea

Supercounters