Ultimele bijuterii purtate

  Eram genul de persoana care aproape ca nu purtam bijuterii.Nu stiu daca in facultate mi-am luat mai mult de 3 lantisoare si doua bratari.In schimb in ultima vreme mi s-a pus pata pe bijuterii.In schimb in timpul liceului purtam inele supradimensionate,dar am ajuns la concluzia ca la degetele mele grosute si mici... nu mi sta bine deloc!
Recunosc ca incerc sa le achizitionez pe cele mai "de zi", pentru ca ocazii speciale la care sa le port nu prea am :) Sau ma rog,nu gasesc eu ocaziile alea :))

Astazi am sa va arat ce am purtat in ultimele luni,urmand ca in cateva zile sa va arat si ce mi-am mai achizitionat recent - bijuterii home made. :)


Eu imi tin bijuteriile intr-o cutie rosie... cu pisici :)) Pe care sunt desenati niste pisici.Nu am bijuterii atat de "fine" incat sa merite deranjul sa imi achizitionez cine stie ce cutiuta superba de bijuterii.

Cerceii astia i-am luat de la New Yorker si chiar imi vin bine.I-am purtat adesea la birou:



Lantisorul asta l-am luat de la Terranova:


Bratara asta e primita la revista Vogue Italia (sper sa nu ma insel,luasem atunci vreo trei reviste de la ei plus ziarul cu ofertele de munca :))
In poza se si vede ca s-a uzat putin:



Terranova din nou:



O brosa simpatica home made luata din Sibiu,atunci cand am fost ultima data in tara:



O bratara no name,descoperita in... librarie si mi-a placut asa tare ca am luat doua si pe una am oferit-o cadou:



Un lantisor New Yorker mega purtat:



Un lantisor luat tot din Sibiu impreuna cu acea brosa mentionata mai sus .Din cand in cand ii atasez si o fundita sa fie mai stylish asa :P


Bratara cu camee luata din Italia,de la un fel de "targ" italienesc:


Un  lantisor H&M:


Bineinteles ca am mai purtat si altele care imi scapa acum.De exemplu acesti cercei ,care imi stau tare bine (cred eu!) si am primit si complimente :P

Si acum pentru ca deja a venit sezonul rece,nu prea cred ca o sa mai port asa des bijuterii,cel putin lantisoare.Vor fi inlocuite evident de tot soiul de esarfe.
Btw as pleca  acasa cu tot standul Bijoux Brigitte de as putea!


Pupici,
 Andreea

Supercounters