Outfit: Office look

      Well... am avut request-uri sa mai pozez si pe mine hainele care mi le cumpar si ... intamplarea face ca o piesa vestimentara achizitionata destul de recent sa o port ieri.Pozele lasa mult de dorit,de cadru nici nu mai vorbesc.Concluzia: am nevoie de cineva care sa ma ajute sau de un trepied.
M-am enervat ca machiajul nu a iesit deloc ok in cele trei poze facute si asadar nu pun poze cu el :)) Oricum nu ati pierdut nimic: era un machiaj simplu cu o nuanta de fard bej si un eyeliner ;fata mea nu arata ok dupa doua saptamani de raceala care inca ... continua ... Si nici cu frumosii mei balerini care ii purtam la momentul pozei.
 Please be gentle :D









Sacou: Tina R
Bluza New Yorker
Pantaloni H&M
Balerini Deichmann (nu se vad in poze)
Geanta Xbags
Cercei MihaeRa

Nu e cine stie ce outfit-ul,de altfel eu  ma imbrac destul de simplu.
Sper ca aceasta noua rubrica a blogului sa evolueze in sens pozitiv :D


Pupici,
Andreea

Supercounters