Essence Vampire's love

 Am sesizat ca va intereseaza noutatile in ceea ce privesc produsele Essence si Catrice,desi momentan nu sunt disponibile si la noi in Romania.
 Initial nu aveam in plan aceasta postare,dar ieri pentru ca tot am trecut prin Sephora sa imi iau din nou fondul de ten MUFE Mat Velvet + am dat o tura si prin drugstore-ul Rossmann.  Intamplarea face sa gasesc toata colectia Vampire's Love,mai putin toate nuantele de oje.



Asa ca ,o sa va pun intai  parerea mea si apoi descrierea producatorului,vis-a-vis de cum am vazut eu ca se comportau testerele swatchuite pe mana mea .

Eye shadow Palette 

Chiar ma gandeam daca am "ghinionul" sa mi se lipeasca de mana.Dar nu a fost sa fie,pentru ca culmea,in afara de nuanta aia de verde care era superba,sa fim serioase,restul de nuante cam in orice trusa le gasesti!



this look will make vampires turn green with envy! six colors full of contrasts ensure magical and mysterious eye make-up. no matter whether you apply them individually or in combination, these colors and effects ranging from subtle to intense and ultra-expressive are sure to make the hearts of vampire fans beat faster. available in 01 love at first bite.




Volume Lash Powder 
Nu avea tester,dar arata destul de interesant. Nu l-am achizitonat pentru ca nu aveam efectiv ce face cu el,machiaje fantezie nu fac,deci... nu avea sens!

do you want stunning lashes that will make even the strongest vampire go weak at the knees? the volume lash powder conjures-up a seductive look with extra length and extra volume in seconds. simply apply mascara as usual, sprinkle the powder on your lashes with the practical brush applicator and then apply a second coat of mascara – done! a must-have for those who love a bit of drama! available in 01 eye need you. 



Lipstain 
Era in varianta a doua nuante: una o nuanta de berry si alta mai red.Cand am ajuns acasa cine se straduia sa scoata lipstain-ul de pe un deget?! Eu :D Poate nuanta berry merita sa fie cumparata dar nu m-am deranjat.

blood red lips – until the end of the night! the new lipstain covers your lips in gorgeous red and rosé shades and is particularly long-lasting. it is absolutely smudge-proof and ensures a perfect look at all times – for the ultimate vampire seduction! available in 01 bloody mary and 02 true love.



Blush Gelee
Nici la acest produs nu exista tester,dar arata interesant,parea ca si un jeleu intr-un borcanas.Oricum culoarea asa turbata si aprinsa clar nu ma tenta sa o am in obraji :D

a sophisticated pallor? from now on, blushing is allowed – and not just when an endless love affair is sealed with a passionate kiss on-screen. the new blush in an innovative jelly texture is easy to apply and gives your cheeks a gentle pink finish. the pump dispenser is particularly practical when you’re on the go. available in 01 bloody mary.




Shimmer Powder 
Asta a fost singurul produs din editia asta care mi s-a "lipit" de mana.Are un finish grozav,cu irizatii dragute,poate fi aplicat atat pe pometi fara a parea exagerat sau ca si fard de pleoape! La 3 euro,eu zic ca nu o sa regret daca ma plictisesc de ea mai rapid decat ma astept eu. :D
La pudra mea nu am reusit sa ii fac poza,dar revin in mod cert cu un review dupa ce o mai folosesc.Poza de pe site clar nu reda realitatea!


enigmatic, seductive and heavenly. the delicate shimmer powder gives your complexion a gorgeous glow in the sunlight and makes it appear beautifully smooth. an absolute must-have for those who still want a seductive and radiant look when the sun rises. available in 01 lil’ vampire. 






Nail Polish

Nu m-au pasionat in mod deosebit ojele,aratau frumos,cu un sclipici fin in ele si nuante electrizante dar totusi... am prea multe oje,vreo 5 dintre ele nici macar nu am reusit sa le folosesc! Deci stop cu ojele!


vampire-style to go! five mystical nail polish colors with various effects offer you a trendy fall/winter look right down to the tips of your fingers. available in 01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken and 05 hunt me if you can.






Eau de toilette

Desi nu era la un pret asa exagerat - cam 8 euro ,dar mirosul era cam dulce si zau ca era ultimul lucru la care ma gandeam sa cumpar.

is there a scent more bewitching than love? this fall, a brand new mystical seduction is in the air: the eau de toilette with its sensual aroma perfectly complements the vampire’s love make-up! 


V-ar fi tentat ceva din colectia asta Essence?


Si apropo,nu uitati de giveaway urile de pe blogul meu.Va puteti inscrie pentru:


  • Un giveaway parfumat: O apa de parfum Rare Pearls de la Avon ,pentru inscriere click aici. Deadline: 21 Noiembrie
  •  Va e pofta de carmel ?   Yummmy.... Atunci click aici pentru doua produse naturale de la Herbine.ro! Deadline: 22 Noiembrie
  • Vreti o bijuterie noua la alegerea voastra? Atunci click aici pentru o bijuterie Mazza!  Deadline: 24 Noiembrie 
Si lista se va mai "updatata" pe parcurs.Stay around! 



Pupici,
Andreea

Supercounters