Giveaway o carte de pe Libris.ro! -INCHIS!

 Giveaway INCHEIAT.Castigatoarea o aflati aici:

http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/12/castigatoarea-giveaway-ului-librisro.html

Cred ca titlul ales acestei postari e destul de sugestiv: astazi vom da startul la un nou concurs in colaborare cu libraria online Libris.ro,sponsorul acestui concurs.
 Puteti alege o carte in valoare de maxim 40 RON pe care o puteti castiga,orice carte doriti de pe Libris.ro! Au in stoc carti online accesibile la pret si chiar imi pare rau ca acum nu sunt in tara sa comand. Parca imi e si dor de libraria mea de acasa. Si sentimentul e altfel cand citesti o carte tiparita decat una in format electronic,sa fim seriosi. Eu de exemplu am obiceiul de a ma bucura de o carte noua pentru simplul fapt ca miros filele a "nou". Si la inceputul fiecarei carti notez in general cand a fost achizitionata acea carte de catre mine sau cand si de la cine am primit-o.
 Pastrez si acum cateva carti primite de la fosti profesori de liceu,carti oferite cadou.
Si apropo de carti,sa va spun o intamplare relativ draguta. In clasa a 11-a mi-am dorit foarte mult un dictionar de filosofie,pentru ca era si la reducere la vremea respectiva intr-o librarie si din pacate nu aveam banii necesari sa mi-o achizitionez. Ai mei m-au intrebat direct "Chiar ai nevoie de acel dictionar?!" mai ales ca era destul de scump,in jur de 150 RON la vremea respectiva. Profesorul de filosofie a fost super dragut si efectiv m-a imprumutat cu bani,urmand sa ii returnez banii in decursul a doua luni,in doua transe.Cum stiam ca banii de alocatie imi apartineau si cum bunicul urma sa ne vizitezein urmatoarea saptamana si implicit primeam o atentie destul de mare din partea lui,am acceptat propunerea profesorului.La doua saptamani i-am returnat banii si in final povestea a fost cu happy end. Am avut noroc de unii profesori deosebiti,dedicati job-ului lor,pasionati de materia pe care au predat-o,in special de cei de limba romana si limbi straine si pentru asta o sa le multumesc mereu.
  Iar acum realizez cu tristete ca eu nu prea am oferit carti cadou si cumva concursul asta e binevenit. Initial ma gandeam sa va ofer o carte de make up cu ajutorul sponsorului bineinteles,dar apoi m-am gandit ca s-ar putea unele dintre voi sa prefere ceva din literatura universala.


Pentru ca nu va descurcati cu formularele Google Docs si pentru ca una dintre dorintele sponsorului a fost ca intrarile voastre in concurs sa fie cat mai vizibile,o sa va inscrieti la sectiunea comentarii.

Conditiile de participare sunt simple,asa ca v-as ruga sa le respectati:


 Follow prin GFC :



♥ Share acestui link  http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/11/giveaway-o-carte-de-pe-librisro.html si apoi sa lasati link ul cu ora respectiva la care ati dat share.Va rog si insist sa aveti profilul public sau in caz contrar ,sa ma adaugati la friends cu profilul blogului meu  in cazul in care aveti profilul privat! Nu imi dati link-ul wall-ului vostru,ci link-ul unde ati dat la share pe wall-ul vostru despre acest concurs!




♥ Like paginilor de Facebook Andreea's Land   https://www.facebook.com/pages/Andreeas-Land-Blog/172254666163309 
si sponsorului Libris.ro http://www.facebook.com/libris.ro


                                 
                                



♥  Sa raspundeti la intrebarea: Ce carte doriti sa castigati de pe Libris.ro? (in valoare de maxim 40 RON) si sa lasati si link-ul respectiv al cartii la comentariul in care va inscrieti practic la acest concurs.



Asadar,inscrierea se face lasand comentariu la aceasta postare cu numele de GFC,numele cu care ati dat like paginilor de Facebook si numele cartii pe care o doriti plus link ul respectiv de pe site-ul celor de la Libris.ro (neaparat link ul sa fie activ,nu lasati doar numele cartii!)
Daca va aveti neclaritati,va astept intrebarile la sectiunea comentarii.


Concursul se va incheia pe 4 Decembrie (va puteti inscrie inclusiv in aceasta data) si alegerea castigatoarei se va face cu list randomizer.Castigatoarea va fi anuntata in decursul zilei de luni 6 Decembrie intr-o postare si imi rezerv dreptul de a amana cu o zi sau doua  anuntarea castigatoarei,in functie de cati participanti vor fi,in ideea de a reusi sa creez listele cu participanti,nu sa prelungesc propriu-zis concursul!M-am decis sa verific fiecare inscriere,pentru ca sincer daca tot iau fiecare comentariu " la mana" macar sa ofer sansa cuiva care se inscrie corect. Asadar insist sa ma adaugati in lista de friends,pentru ca la celelalte concursuri desfasurate nu am putut efectiv sa va vad link-ul dat al share pe FB.Puteti sa dati "unfriend" dupa terminarea concursului,nu e problema :)




Nu uitati ca aveti reducere 50% la 50 de titluri recomandate de weekend de catre cei de la Libris.ro! Mai multe detalii gasiti aici.



Multa bafta!
Apropo,moderez comentariile,inscrierile nu vor aparea imediat la comentarii,dar nu va faceti griji,puteti reveni in maxim 12 ore sa vedeti daca sunteti inscrise sau nu.

Pupici,
Andreea

Supercounters