News: S-a lansat paleta Naked 2 Urban Decay!

 Paleta Naked 2 de la Urban Decay s-a lansat de fapt pe 1 Decembrie.Ei bine,nu am apucat atunci sa fac postarea,dar asta nu inseamna ca nu am auzit vestea lansarii :P

Dupa o cautare pe "Sfantul" Google,mi-am dat seama totusi ca nuantele din paleta Naked 2 sunt altele decat din prima paleta.Singura nuanta care se afla in ambele palete e auriul Half Baked.E interesant ca au introdus si o nuanta de negru in noua paleta  si anume Blackout.



Fotografii cu Naked 2 preluate de pe pagina de facebook a celor de la Urban Decay:







Din noua paleta- Naked 2  imi plac mult nuantele Foxy,Tease ,Half Baked si Blackout.


Din prima paleta Naked imi plac cel mai mult nuantele Naked,Buck,Half Backed si Creep.
Fotografiile cu paleta Naked sunt preluate de la Temptalia: (se poate observa ca ea are Naked cu acel creion si intre timp cei de la Urban Decay au bagat in locul creionului pensula)








Mai multe detalii si chiar o comparatie interesanta  intre cele doua palete Naked si Naked 2 gasiti aici. (Multumesc Ada ca mi-ai sharuit acest link! :*)

Fotografia urmatoare e preluata de pe site-ul mai sus mentionat,adica acesta:



Eu personal nu stiu exact pe care mi-o doresc mai mult.Am tendinta totusi de a o alege pe prima pentru design,pentru faptul ca pentru mine Urban Decay Naked inseamna prima paleta si nuanta Naked din prima paleta m-a dat pe spate asa mult,ca nu imi pot imagina cum Naked 2 nu are aceasta nuanta :))
Apoi ma gandesc ca vor sa scoata paleta Naked si sa o lase doar pe Naked 2,atunci eu ce o sa mai fac? :D Deci o cumpar acum pe asta si apoi sper ca in urmatorul an sa o cumpar si pe cealalta,nu? :))
O comparatie interesanta intre cele doua palete Naked gasiti aici.

Asadar voi ce ati alege intre cele doua si de ce?


Btw sper sa va aduca Mos Nicolae cat mai multe dulciuri! :P Nu de alta,dar Mos Craciun va fi mai darnic.


Important: Castigatoarea cartii oferite de cei de la Libris.ro o aflati aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/12/castigatoarea-giveaway-ului-librisro.html


Pupici,
 Andreea

Supercounters