I'm back!

Dupa o absenta de aproape 2 saptamani, I'm back!... Nu ca nu as fi avut subiecte de discutat in tot timpul asta dar mi-a fost lene sa scriu si sa mai astern si ganduri pesimiste... Si nu,nici in vacanta n-am fost.Vacanta mea va fi doar in decembrie,din pacate am avut alte prioritati vara asta...
In ultima vreme am trecut printr-o perioada destul de nasoala,dar inca nu mi-am pierdut optimismul. Oh well... la munca lucrurile devin din ce in ce mai plicticoase, mi se baga pe gat sa fac niste sarcini in plus fara sa mi se mareasca si salariul...
Ca sa detaliez: jobul se vrea a fi unul tehnic,dar de fapt si de drept e mai mult call center.Stau si ma intreb,ce Dumnezeu caut eu acolo si cum m-am lasat eu pacalita sa ajung in echipa aia?! Dar nu e nimic,asta nu inseamna ca nu pot sa imi schimb echipa sau sau chiar firma. Ma batea gandul sa schimb si tara,de ce nu? :)Pana una alta mai vedem...
 Si de parca asta n-ar fi suficient,o colega de munca isi permite sa vorbeasca cu prietenul  meu asa cum eu il alint!Adica pana una alta,nu pricep de unde si pana unde domnita face scheme din astea... Inca ma mai gandesc daca sa ma "dezbrac" de caracter si sa o iau la o discutie ca intre fete... Intre timp o ignor si imi vad de ale mele.Oricum,urat din partea ei.


Aici desi ma tot plangeam de ploi si de vreme urata,a fost incredibil de cald vara asta! Au fost si zile cu 34 grade Celsius.Acum nu va inchipuiti ca sunt bronzata,pentru ca aici n-an fost la piscina decat o singura data vara asta.Ah,sa nu uit,maine am zis ca ma duc iar,asta daca va fi vreme frumoasa.

In ultimele doua zile ce am mai iesit,in cluburi si am dat raita pe la restaurante... Nu stiu daca e un prost obicei sau nu,dar din cand in cand mai dau iama o data la o luna de zile cel putin si pe la restaurant sa ma mai delectez cu bucate cehesti... Numai ca sfarsesc a comanda cu totul alte lucruri decat traditionala bucatarie ceheasca : supa lor cu crutoane ma lasa oarecum indiferenta (a mea iese mai buna,sac! ) , zebra ( cotlelul de porc) parca i au schimbat reteta si nu mai e asa bun...

Dar asta nu inseamna ca ca nu mi s-au mai intamplat si lucruri frumoase : prietenul parca e mai intelegator si binevoitor la cerintele mele (sper sa mai tina minunea :D ),am mai facut si ceva shopping , am primit cateva complimente zilele astea  si  chiar un cadou neasteptat de la o prietena (alias Mos Craciun in mijlocul verii  :D ) :  o crema Effaclar Duo La Roche Posay,o mostra destul de consistenta de crema anticelulitica Collistar ( pe care am tot cautat o sa o cumpar si nu am gasit-o ) si o cutie de petit macarons!
Nu sunt o mega impatimita a dulciurilor,dar petit macarons au fost delicioase.Aici dulciurile pe care le cumpar sunt fie fabricate in Austria fie in Germania,pentru ca alea cehesti n-au nici un fel de gust.
Acum va las sa salivati la poza asta :D Btw sesizati si fundita atasata cutiei,care m-a facut sa cred pentru o clipa ca e ziua mea :)


Favoritele mele au fost cele cu Framboise si Cafe. :)

Postul asta se vroia a fi optimist,apropo.Dar evident nu prea mi-a iesit.
Sa aveti un inceput de saptamana cat mai bun si placut!

Supercounters