Shoes Christian Louboutin Spring 2011

 Iata ce a pregatit pentru noul sezon Christian Louboutin:
Pantofii astia denim cu nasturei sunt chiar frumosi! Nici toculetul nu e exagerat de mare,fata de alte modele din colectia asta.

Acestia nu mi se par extraordinari,dar sunt frumosi in felul lor:
Cand am vazut pantofii astia jur ca m-am gandit la scoala ,chiar mi-au parut ca au un stil asa "scolaresc",daca pot spune asta.


Daca nu ar avea tocul ala imeeeeens cred ca i-as iubi si mai mult! Sunt albastri,sexy si eleganti!

Inca nu m-am prins din imaginea asta daca pantofii sunt luciosi sau sunt normali si au imprimeul ala pe ei plus accesoriile alea in fata si in spate.Inspira oricum feminitate!


Pantofii astia intr-adevar sunt frumosi dar nu i-as purta deloc! De ce? M-ar complexa teribil sa "port" mereu un centimentru cu mine... Cam asa m-as simti,cred!

Pantofi cu toculet mic,in sfarsit!O culoare destul de nude,prietenoasa,cu fundita dar par prea "incarcati" pentru gustul meu.Oricum frumosi!


Scuzati-mi comentariile vis-a-vis de aceste modele de pantofi,dar e o opinia mea si asta nu inseamna ca nu pot sa imi exprim parerea ,nu?

Voua va place ceva din colectia Spring Christian Louboutin ?

Pupici,
Andreea

4 comentarii:

  1. perechea nr 3 este preferata mea,poate ajunge in posesia mea.
    sandale centrimetru,sunt perfecte dar tocul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, intr-o zi, inainte de pensie sper, sa imi permit si eu cateva perechi Louboutin, Jimmy Choo, Manolo Blahnik :)
    Imi plac primii si cei albastru electric, primii pentru practicitate si comoditate, iar ceilalti pentru ca sunt obsedata de incaltarile albastre mai ales din suede.Anul trecut am exploatat o pereche de cizme stil apache, mai ca nu dormeam cu ele si toata lumea le admira desi erau no name, dar modelul cu franjuri si culoarea aparte le faceau notabile. Le-am stricat luandu-le si pe umezeala, asa ca anul asta mi-au trebuit altele. Am vrut acelasi model, nu am mai agsit decat pe mov o ramasita, si m-am gandit ca mov nu e totusi asa accesibil nu merge la orice pe cand albastru e un fel de noul negru. Asa ca mi-am luat tot albastre, dar un pic mai bleumarin, si simple, pana la jumatatea genunchiului.Si uite asa acum iarasi am nevoie de cizme caci daca vreau sa nu fac ca anul trecut trebuie sa stau departe de ele cand ploua.

    RăspundețiȘtergere
  3. aia care ai zis ca nu stii daca sunt luciosi, mi se par draguti

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter