Freeman Truly Luscious Caramel Buttercream Whipped Body lotion

Freeman Truly Luscious Caramel Buttercream Whipped Body lotion e una dintre lotiunile de corp care m-a facut sa ma indragostesc pe loc de ea,datorita mirosului  fin de caramel!
Am cumparat-o acum o luna de zile si am tot folosit-o dupa dus.E hidaratanta,dar as putea spune ca mirosul ei interfereaza cu parfumul pe care il folosesc (si combinatia nu e prea ok! )
Imi place ca textura e ok,nu e lipicioasa si intra rapid in piele.
Initial o gasisem impreuna cu  Freeman - Truly Luscious - Cookies & Cream Whipped Body Lotion,dar cea de-a doua mentionata parca mirosea prea dulce si chiar nu intentionam totusi sa miros a prajiturele :))

Am dat aproximativ 6 euro pe ea,pret raport -calitate merita.
Am atasat o poza atat cu textura acestei lotiuni de corp cat si cu ingredientele pe care aceasta le contine.

Flaconul contine 400 ml si cred ca ma va tine precis inca o luna de zile sa o folosesc.

www.freemanbeauty.com

Nu sunt extraordinar de incantata de lotiunea asta,deci posibil sa nu o mai achizitionez si a doua oara.Ramane de vazut :)

Voua va plac produsele Freeman?


FYI: Si apropo de o faza de azi care m-a amuzat.Acum o ora am descoperit ca am un follower in minus,adica o persoana care se abonase zilele astea sa imi urmareasca blog-ul ,iar acum a dezactivat optiunea.Am sesizat asta fara sa vreau,cand am dat sa intru la profil,sa vad daca am comentarii de aprobat (evident sesizez cele mai tampite detalii!).Ok,no problem mi-am zis,dar care e faza?Sunt doar curioasa de ce.Daca e ceea ce intuiesc eu,motivul fiind ca i-am aprobat comentariul dar nu am reusit sa ii raspund imediat,atunci clar e un motiv copilaresc!
La urma urmelor,fiecare da verdictul acestui blog daca continutul lui e adecvat sau nu,daca gaseste ceva interesant sau nu,deci nu e cu suparare pentru mine.
Sunt atatea bloguri pe care le urmaresc atunci cand am timp si carora le comentez posturile fara a avea pretentia ca acele comentarii sa se intoarca cumva la mine.Cred ca intelegeti ideea :) Recunosc,imi doresc sa realizez un continut ok,blog-ul sa fie citit etc dar nu de multe ori reusim ceea ce ne dorim.

V-am spus ca am facut-o pe Dj-ul vreo 20 min la party-ul care am fost ieri?A fost atmosfera super,chiar m-am distrat ,desi la inceput atmosfera nu era prea promitatoare.


Pupici,
Andreea

17 comentarii:

  1. In afara de masca cu lapte de kallos care pe langa ca imi face parul "lesinat" si imbacsit (de asta o sa raman pe viata fidela celei cu placenta!) imi da dureri de capr din cauza aromei de caramele,in rest chiar agreez mirosul.Gelul meu de dus favorit e Bottega Verde Caramel+Ciocolata,si desi e doar un gel de dus pielea miroase discret a caramele ca si cum as fi folosit o crema.Arata bine lotiunea ta, doar ca imi inspira ideea de "apos" si in ultimii ani din acest motiv am ales unturi de corp in detrimentul lotiunilor.Untul mi se pare ca intra bine in piele si hidrateaza mai profund,lotiunea parca uneori se depune ca o pelicula si pielea e moale doar atunci apoi tot uscata.
    * Posibil sa fie de moment partea cu follower-ul minus,mi s-a intamplat si mie si apoi reaparea. Si la facebook de cateva ori pe zi am chiar 2 prieteni in minus si imi dispar pe bune din lista, mai tarziu apar din nou, si tot asa. Apoi mai exista o posibilitate...cateodata nu-s sigura ca urmaresc un blog pentru ca nu imi vad poza intre followers,asa ca dau urmariti si apare ceva gen "urmariti deja acest blog,incetati urmarirea?" si daca nu esti atenta sa citesti dai accept crezand ca accepti urmarirea.Zic si eu...dar nu-i exclus nici ca ca cineva pur si simplu sa fi decis voit sa nu o mai faca.Nu trebuie sa te gandesti prea mult la asta,nu ai la ce...initial a gasit motive, acum nu mai. Am in lista persoane de la care nu am vazut niciodata un comentariu desi eu socializez poate zilnic pe blogul lor,si incep sa cred ca nici macar nu ma urmaresc,dar ce pot sa fac?Daca nu au/nu mai au placerea, e alegerea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am patit asta cu 2 followersi in aceeasi zi. Mi se pare o tampenie.

    RăspundețiȘtergere
  3. ha! mie nu mi`ai raspuns la comment cred:D dar nu stiu daca eram follower ori ba.

    Am avut lotiunea aia cu cookies,mirosea super fain dar ambalajul nu e practic deloc, si crema e lipicioasa si intra destul de greu in piele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am avut-o dar am avut gelul de dus cu miros de ciocolata. Ah, ce bine miroase!! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, daca e vorba despre mine (desi as avea dubii) sa stii ca sunt noua in blogosfera, asa ca nu stiu daca am apasat pe ceva pe care nu trebuia :) De doua zile m-am chinuit putin sa-mi fac blog si sa adaug in lista+ sa ma abonez la blogurile pe care le urmaream cu multinainte sa fac blogul.
    Si ca sa fiu in ton cu postul am sa spun ca am folosit un produs Freeman, dupa ce am citit pe manie.ro.
    E vorba de scrubul cu zmeura care miroase delicios. Si-a fact treaba, insa nu cred ca il mai cumpar dupa ce se termina. Cred ca voi incerca scrubul nou (ala roz) de la Nivea. Stiu ca in vara am avut o mostra si mi-a placut destul de mult.
    As mai incerca de la Freeman si mastile de fata, insa astept sa citsc undeva ca sunt fenomenale, poate asa prind curaj :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ramona J eu nu m-am suparat pe tipa cu pricina,e adevarat ca poate am fost o idee cam rautacioasa ca am mentionat asta acum...Ma simt putin cam vinovata in momentul de fata.Ideea e ca oricum ar fi,nu am sa ma supar daca cineva nu apreciaza ceea ce scriu eu aici,asa cum ca sa fac o comparatie,nu poti sa obligi pe cineva sa te iubeasca!
    Revenind la ideea lotiunilor,da intr-adevar untul de corp e cel mai bun.Mie imi placeau alea de la Fennel,erau si ieftine si bune pentru pielea mea.
    De la Bottega Verde din pacate nu am incercat,dar mersi de sugestie! O sa o achizitionez cand termin pe asta.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @irina asa cum a explicat Ramona J mai sus,e posibil totusi sa fie o eroare.Oricum ar fi,pierzi 2 followeri si castigi altii ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iguanitza nu stiu daca imi urmareai blog ul sau nu,oricum NU e vorba de tine si de fapt nu e vorba de niciuna dintre voi care ati lasat comment aici.Oricum nu mai conteaza,poate s-a creat o eroare sau pur si simplu tipa a ajuns la concluzia ca blog ul meu nu merita sa fie listat in blogroll ul ei.Deja ma simt ca o scorpie batrana acum :))

    Lotiunea cu cookies mie imi parea sincer mai lipicioasa decat asta (desi ar fi ciudat pentru ca practic ar trebui sa fie cam acelasi prodfus nu?!)Probabil ca a dat aceasta iluzie din cauza ca era cam dulceaga la miros ,sau na,de ce nu,in opinia ta,e lipicioasa.
    Ieri am intrat fugitiv pe blog,aprobasem comentariile dar nu am mai avut timp sa raspund.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Shopperita eu am mai folosit scrub uri de fata si de corp de la ei,in afara de lotiunea asta.La geluri de dus is fan Bourjois :D Dar o sa incerc si de la ei ceva curand :P Mersi de pont :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cristina welcome here! Nu te scuza,ca te scuzi degeaba! Nu era vorba in nici un caz de tine si de altfel despre nici o tipa care a lasat comment aici :) Vorba aia: se sesizeaza cine nu trebuie :P Btw sunt sanse 90% sa fie exact cum a spus si Ramona J,sa fie o eroare.

    Acum referitor la blog ul tau,eu azi l am descoperit!!! Are un design super dragut si chiar imi place continutul lui!

    Stii ca atunci cand am luat lotiunea asta ma tot uitam in disperare la mastile de fata?! Dar avea doar 3 in stand si stiti cum e,cand raman doar doua produse amarate,parca nu mai esti asa tentat sa cumperi.Data viitoare o sa incerc o masca din aia,eventual o combin cu masca de argila Asla Vital.

    Si pentru ca tot ai mentionat de Nivea,mie Freeman mi se pare ca gama net superior produselor Nivea,desi sunt cam la acelasi pret.Eu am tot folosit ani de a randul Nivea si Dove,parca imi era greu sa ma "despart" de ele.

    Pupici*

    RăspundețiȘtergere
  11. @irina asa cum a explicat Ramona J mai sus,e posibil totusi sa fie o eroare.Oricum ar fi,pierzi 2 followeri si castigi altii ;)

    Pupici si o zi cat mai placuta! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba mie nu mi se pare deloc ca esti scorpie sau intriganta sa zicem pentru ca ti-ai exprimat dezamagirea,sunt 100% convinsa ca nu ai facut-o ca sa o supui pe respectiva oprobiului public caci daca era asa ii dadeai numele si gata.Ci pur si simplu pentru ca te ating astfel de gesturi fara sens (presupunand ca a fost deliberat si nu accidental),o data pentru ca te face sa te indoiesti de activitatea ta caci incepi sa te gandesti ca poate nu mai scrii la fel de interesant cat sa pastrezi vie fidelitatea cititorilor,si a doua oara pentru ca esti om si ti-e dat sa iti doresti ca oamenii sa te placa. Cum nu te plateste nimeni pentru numarul de abonati este evident ca lipsa unuia nu te ustura in buzunar ci in suflet, puteai sa gandesti ce conteaza unul...vine altul, dar asta nu face decat sa confirme ca ne privesti pe fiecare ca entitate diferita si ca fiecare piesa e importanta pentru tine.
    Mie mi se pare ca ai avut o reactie fireasca.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ramona J,ai spus cum nu se putea mai bine!Mai bine decat m-as fi exprimat eu! Da,initial am zis "oh,am fost oare asa boring in ultimele mele posturi?"
    Chiar fusesem oarecum incantata zilele astea ca un tip care doreste sa ajunga aici,mi a trimis mail si imi scrisese ca gasise info utile despre viata in Cehia.

    Multumesc de intelegere si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. uite, iar am disparut din lista ta de followers! Si am observat ca nu e doar la tine, ci pe toate blogurile. Ieri cred ca m`am inscris pe aproape toate si azi nu mai exist acolo:( iar face Blogger`ul fitze..

    RăspundețiȘtergere
  15. Am avut-o si eu acum cativa ani, o cumparasem din Gima...imi aduc aminte ca avea un miros asa de dulce si de puternic a ciocolata...de numai cu gandul la cofetarie eram :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @irina asa cum a explicat Ramona J mai sus,e posibil totusi sa fie o eroare.Oricum ar fi,pierzi 2 followeri si castigi altii ;)

    Pupici si o zi cat mai placuta! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. In afara de masca cu lapte de kallos care pe langa ca imi face parul "lesinat" si imbacsit (de asta o sa raman pe viata fidela celei cu placenta!) imi da dureri de capr din cauza aromei de caramele,in rest chiar agreez mirosul.Gelul meu de dus favorit e Bottega Verde Caramel+Ciocolata,si desi e doar un gel de dus pielea miroase discret a caramele ca si cum as fi folosit o crema.Arata bine lotiunea ta, doar ca imi inspira ideea de "apos" si in ultimii ani din acest motiv am ales unturi de corp in detrimentul lotiunilor.Untul mi se pare ca intra bine in piele si hidrateaza mai profund,lotiunea parca uneori se depune ca o pelicula si pielea e moale doar atunci apoi tot uscata.
    * Posibil sa fie de moment partea cu follower-ul minus,mi s-a intamplat si mie si apoi reaparea. Si la facebook de cateva ori pe zi am chiar 2 prieteni in minus si imi dispar pe bune din lista, mai tarziu apar din nou, si tot asa. Apoi mai exista o posibilitate...cateodata nu-s sigura ca urmaresc un blog pentru ca nu imi vad poza intre followers,asa ca dau urmariti si apare ceva gen "urmariti deja acest blog,incetati urmarirea?" si daca nu esti atenta sa citesti dai accept crezand ca accepti urmarirea.Zic si eu...dar nu-i exclus nici ca ca cineva pur si simplu sa fi decis voit sa nu o mai faca.Nu trebuie sa te gandesti prea mult la asta,nu ai la ce...initial a gasit motive, acum nu mai. Am in lista persoane de la care nu am vazut niciodata un comentariu desi eu socializez poate zilnic pe blogul lor,si incep sa cred ca nici macar nu ma urmaresc,dar ce pot sa fac?Daca nu au/nu mai au placerea, e alegerea lor.

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter