Oferte Speciale de Craciun pe StrawberryNET!

Iata ce ne anunta Camelia: Oferte Speciale pe Strawberry de Craciun! Bine,nu ne anunta chiar ea,mai exact Strawberry,dar am preferat sa o nominalizez pe ea,pentru ca de la ea am aflat prima data!
Nu am reusit sa rasfoiesc prea mult reducerile lor,dar deja am "vizat" un travel set Clinique :) Mai am de asteptat 5 zile si imi intra salariul

Gasiti aici  lista pentru ofertele speciale de Craciun pe StrawberryNET.
Va rog eu frumos sa nu epuizati tot stocul in astea 5 zile care le mai am de asteptat :))
Poate gasiti ceva interesant!http://matcuoi.com

Pupici,
Andreea

5 comentarii:

  1. Am intrebat o si pe ea, dar poate tu esti prin zona. Ai idee pentru romania daca se mai percepe vreo taxa vamala pentru colet? si in cat timp ar ajunge?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Katyna imi pare rau ca nu iti pot raspunde la aceasta intrebare... Din pacate eu nu am comandat niciodata din tara de pe StrawberryNET... Oricum la noi am impresia ca se percep taxe vamale (sper sa mi amintesc bine!) incepand de la 30 euro.

    Aici de exemplu,nu mi-a perceput nici un fel de taxa vamala,si se platesc la fel taxe vamale daca valoarea depaseste 30 euro.In schimb eu nu am platit niciodata taxa vamala chiar si al coletele care au depasit suma de 30 euro.

    De retinut e: daca e prima ta comanda,nu uita sa iti alegi si un cadou si daca nu comanzi parfumuri,transportul va fi gratuit daca valoarea comenzii va fi de minim 25$.
    Sper sa iti dea raspunsul Camelia cu taxele vamale...

    Adevarul e ca nu va fi vina celor de la Strawberry pentru taxa vamala,ci a vamesului... Daca are el chef sa iti perceapa sau nu un comision ;)
    Dar stiu sigur ca ei scriu fix pe cutie pretul comenzii facute de tine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu unde sa dau ca sa imi aleg cadoul, am ajuns la checkout si tot nu vad unde as putea sa pun codul respectivului produs

    RăspundețiȘtergere
  4. @Federova e greu de decis :D Au vreo 8 seturi Clinique plus alte dracii care mi-au mai facut cu ochiul :D

    @Katyna du-te la pagina asta: http://ro.strawberrynet.com/newproduct.aspx?catgid=34
    ai sa ai exact in josul paginii,cadourile care le ofera ei!
    Good luck!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter