Swatch: ELF 100 Piece Eyeshadow Palette

Descrierea oficiala a produsului:

"All-you’ll-ever-need professional eyeshadow assortments. Create a dark and smoky eye, a fresh and bright aura, or a totally fun and funky look with endless color options and textures to select from..

100pc Collection includes:
  • 100 Eyeshadow colors
  • Mirror
  • 2 Double sided eyeshadow applicators for easy on the go touch-ups.
Limited Quantity Available "
La capitolul "ingrediente" sta "foarte bine",puteti sesiza din descrierea lor.Cred ca trebuia sa scriu cu rosu cam toata descrierea.

Eyeshadow Ingredients:

Talc, Mica, Zinc Stearate, Kaolin, Paraffinium Liquidu(Mineral Oil), Petrolatum, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, MethylParaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Violet (CI 77077), Blue No.1 Lake (CI 42090) 

Nu vreau sa supar pe nimeni cu acest post,sa imi fie cu iertare,dar e doar parerea mea.Cand am vazut trusa asta pe site am avut o imagine anume a acestei truse,una mai eleganta oarecum,mai profi,cand am vazut-o face to face mi-am zis in gand "Asta e varianta imbunatatita a truselor mari de la Ruby Rose?"

Calitate-pret: pentru doar "18euro" culorile sunt oarecum sterse,majoritatea sunt mate si nu ca m-ar deranja acest aspect,dar totusi.... pana si design-ul e cam cheap... Stiu ca un primer bun ar mai rezolva problema,dar sunt atatea farduri care atunci cand le aplici se vad...
In trusa culorile par oarecum alfel,in culori oarecum vii,dar aplicate nu sta treaba chiar asa....
Va spun sincer ca nu am reusit sa fac prea multe swatch-uri pentru ca m-a luat durerea de cap.Aparatul meu Nikon face poze destul de bune,asadar cum pot eu sa fac swatch uri cu aceasta paleta? Sa aplic in strat dublu sau triplu produsul,nu?
E pentru prima data cand am achizitionat farduri ELF si cand practic am dat comanda la ELF.
Cu alta ocazie voi achizitiona strict produse din gama Studio!
Nu sunt multumita decat de o pudra Studio la care am sa fac review curand,un sampon pentru pensule si pensulele care la cat de ieftine au fost,ce pretentii pot avea? Sunt foarte bune,moi si par relativ rezistente. Dar voi detalia despre fiecare produs in parte in alte viitoare posturi.

Culorile unele dintre ele sunt mate,altele sunt sidefate si alea intr-adevar sunt placute si se observa atunci cand le aplici.Alea sidefate sunt cremoase si se cam "risipesc",cele mate sunt o idee mai prafoase si abia se vad. Putine dintre ele sunt si sclipicioase,au sclipici din ala ieftin...

Design-ul:
Carcasa de plastic iti da impresia ca daca o tii mai energic in mana,se crapa instant! In fine... trecem si pese aspectul ca oglinda e cocotata undeva pe carcasa cu doua aplicatoare normale? (apropo unul din ele mi s-a rupt dupa al doilea strat de fard aplicat)

 Pretul doar 18 euro.Mai punem si shipping -ul inca 4 euro si puteti zambi !
Mie mi-a ajuns cam in aproximativ 10 zile lucratoare coletul din momentul in care am facut comanda.
V-am atasat cat mai multe poze,ca sa va faceti o idee cam cum arata culorile si implicit per ansamblu aceasta paleta.

Aveti aici swatch la e.l.f. 32Piece Eyeshadow Palette.
Poate aceste swatch-uri va vor fi utile sau nu,in decizia de a achizitiona aceste palete de pe ELF.








UPDATE 1: Desi am facut niste swatches de doamne ajuta... am zis totusi sa le pun...
Nu prea le am eu cu astea,pe viitor o sa mai "exersez".

UPDATE 2:

Ca sa nu mai fac un alt post si nici sa nu mai fac spam pe ziua de azi cu noi posturi,iata ce am gasit interesant pe blogul Camelcutzei: reducere de 50% maine la produsele Sleek Make up!Mai multe detalii pe blogul ei!
Gasiti un review la Acid i-Divine Palette Sleek Make up si la Face Contour Kit and Dual Ended Brush Sleek
Un sfat prietenesc: nu va luati anticearcan! Nu am reusit sa fac review la anticearcanul primit de la ei,dar e mult prea ciudata culoarea,si anume nuanta shade 02!  Cred ca nici la capitolul fond de ten nuantele nu stau tocmai ok....

Aveti prezentat de asemenea si un review al paletei Storm aici,pe blogul Camelcutzei.


http://matcuoi.com
Andreea

17 comentarii:

  1. Nu arata rau si par destul de cremoase dar eu ma feresc de trusele astea asa mari...unde ar mai fi placerea sa cumperi alte farduri, alte marci ...etc? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Katyna corect! Nu arata asa rau,dar eu am ca reper o trusa Amuse achizitionata acum vreo 2 ani si data intre timp altcuiva.Deja tot zacea pe etajera si am zis sa o dau altcuiva care o foloseste.Apoi mi-au venit innapoi "fluturii" dupa o trusa mare si am zis sa o iau pe asta,nu o chinezarie dupa Coastal Scents.Haha :)) Acum cu asta ,m-am lecuit de orice trusa mare!

    Intr-un final nu imi pare asa rau ca am luat-o,si ea chiar nu ma va opri sa mai cumpar si alte truse :)) Stiu ca nu ma va opri din cumparat cu atat mai mult ca nu prea sunt incantata de ea. (de cealalta trusa avuta chiar eram pana m-am plictisit de ea!)

    Tu pana la urma ce ai facut cu Strawberry,ai mai comandat? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap, comandat, platit, tot. Am reusit sa aleg si cadoul si pe langa ala am vazut ca mi-au mai pus free si un creion de sprancene si inca ceva , cred ca o crema la 10 ml. Sper sa se fi procesat plata. E prima oara cand folosesc paypalul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, cred ca in paleta asta de 100 de culori, ai cam tot ce am si eu, vad si fardul acela folosit de mine pt smoky, negru-verde cu particule aurii, de altfel, e superb.
    Apropo de chinezarii, ai vazut ce scrie pe cutie la trusa? "made in china, designed in the usa" ... vroiam sa-ti raspund si la postul meu, in cazul meu, nu ar fi nici prima, nici ultima data cand am cumparat un produs prost. De data asta, consider trusa proasta cam 50%, astept sa o mai folosesc sa vad daca ma va incanta, sau o voi face si eu cadou cuiva.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Katyna sper ca n-ai epuizat tot stocul si mai imi ramane si mie ceva sa iau :P

    Nu am folosit paypalul pe Strawberry,doar plata cu cardul.Oricum daca nu ti a dat nici o eroare e bine,cred ca au procesat comanda ta.

    Btw pura curiozitate,ce ti ai luat? Mie imi e atat de greu sa ma rezum doar la 250 RON... de nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alics stiu,ca si eu am vazut aceeasi treaba: made in china and designed in the usa. No comment! Macar daca avea un design de doamne ajuta :))
    Verdele ala si mie imi place,dar sincer din 100 culori sunt atat de putine culori care chiar imi plac! As spune ca as putea alege maxim 20 culori care imi plac,asta cu indulgenta.So pentru 20 culori am platit 100 nuante....

    Si da,corect nu e pentru prima data cand cumpar nici eu un produs prost.Probabil ca intre timp pretentiile mi-au crescut,daca imi aratai trusa asta acum 6-7 ani saream in sus de bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica - Pisica albastra10 noiembrie 2010, 20:08

    imi pare rau ca nu esti multumita de aceasta achizitie, insa sincer, banuiam ca nu vei fi... elf nu sunt in nici un caz maiestri ai fardurilor de ochi, produsele lor bune intra in alte categorii: pensule, gel linere, unele pudre etc.
    toate fardurile lor sunt slabe, la fel si produsele de buze: nu au pigmentatie! :(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Monica -Pisi albastra,asta e viata ,unele produse sunt mai profi,altele nu! Oricum mai am farduri destule,nu imi statea musai nadejdea in ea.
    Am ramas intr-adevar si eu surprinsa de pensulele lor: par rezistente exceptand manerul de plastic si chiar moi! Gelul liner mi-a venit aproape "impietrit",sa inteleg ca e pur ghinion? Bine ca il pot baga intr-un final intr un vas cu apa fierbinte si il "dreg" cumva.
    Am achizitionat si o pudra pentru matifiere,intr adevar din gama studio,si da,m-a uimit cel putin la prima vedere,cat de buna e!

    Alta data clar o sa iau numai pensule si linere :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Numai mie mi se par superbe culorile? :P Eu prefer trusele mari pentru ca in fiecare zi imi place sa ma machiez cu alte culori, sa fac alte combinatii...

    RăspundețiȘtergere
  10. ti-ai luat HD powder?? eu nu m-am indurat :( mi-a fost teama sa nu dau multi bani pe un produs prost

    RăspundețiȘtergere
  11. @Clarra parca acum nu mi se mai pare asa rea trusa :)) Multumesc :*

    @Alics nu e HD Powder! M-am tot uitat la ea,dar nope,nici eu nu m-am "riscat" :)
    E vorba de Translucent Matte Powder,adica asta:

    http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~122.htm

    Mie mi se pare f buna pudra,pentru 4 euro cat costa.Pacat ca are doar 3.8g :P

    RăspundețiȘtergere
  12. @Clarra si mie imi place sa fac combinatii de culori,desi inca sunt timida,imi e teama sa mi expun moaca cu look urile mele unele destul de nereusite!

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreea, si eu am pudra de care spui tu si o ador. Dar dupa aproximativ 15 folosiri deja e pe terminate. :|
    Pacat. :(

    Si mie mi se par culorile superbe. Si mai ales pentru cat costa, eu zic ca merita. :)
    puuup.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Anda,la 3 grame cat are... asta e! si la 4 euro :P Oricum m-a surprins in mod placut pudra asta!

    Gata,voi m-ati facut sa iubesc mai mult paleta ELF 100 :))

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc de review.Si eu am vrut sa mi iau paleta de la Elf,dar acum clar nu o sa o mai iau.Am alta de ls Beauty Factory cu 78 culori si 6 blushuri superbe.:X....sunt multummita de ea,dar are multe farduri sidefate.As vrea ceva cu multe farduri mate.Sugestii?:-s
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu ador trusele mari,in primul rand ca sunt ft convenabile la pret si apoi ptr ca ai o multime de culori cu care sa te joci!
    Eu puteam sa jur ca nu voi folosi niciodata albastru la machiajul ochilor(aveam eu un fix cu albastru) dar cand am vazut un fard superb albastru electric in paleta de la Nyx,l-am incercat si chiar am ramas uimita decat de bine imi statea.
    Deci asta cred eu ca e un atu al truselor mari.Ai ocazia sa incerci farduri pe care separat nu le-ai fi cumparat ever.
    Ca sa nu mai zic ca la inceput uram fardurile shimmer!!Mi se pareau chicioase si de prost gust.Dar dupa ce le-am incercat(din paleta de la Urban Decay) I fell inlove :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Katyna sper ca n-ai epuizat tot stocul si mai imi ramane si mie ceva sa iau :P

    Nu am folosit paypalul pe Strawberry,doar plata cu cardul.Oricum daca nu ti a dat nici o eroare e bine,cred ca au procesat comanda ta.

    Btw pura curiozitate,ce ti ai luat? Mie imi e atat de greu sa ma rezum doar la 250 RON... de nu se poate!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter