Alerta: Barry M -11% off till 3rd Feb!

   Hey fetelor! Am revenit in peisaj dupa o scurta pauza de trei zile,timp in care am avut un fel de education la munca.Au fost zile mai mult de relax,nu atat de solicitante ca si cand as fi lucrat,dar m-am trezit de dimineata iar apoi am batut magazinele in lung si in lat :)  Oricum v-am citit blogurile,asa pe fuga,desi nu v-am lasat comentarii.
   Bineinteles ca mi-am mai cumparat una alta,nu prea multe pentru ca bugetul e limitat si oricum in multe magazine "sales" nu sunt chiar sales.Tot astazi mi-am dat seama ca mie nu imi plac mai deloc produsele Promod,ci doar accesoriile lor.De fiecare data cand am intrat in Promod,am reusit performanta sa ies cu mana goala sau "fara regrete" ca am lasat ceva extraordinar in urma necumparat...Nu dati cu pietre,dar gusturile difera de la om la om. Lucrurile se schimba cand vine vorba de H&M, Reserved si New Yorker.Imi plac si hainutele de la Zara dar sunt cam scumpicele si cam ce gasesc la ei gasesc la H&M la preturi mai rezonabile.

Si acum ceea ce vroiam sa va anunt: Barry M -11% off till 3rd Feb!
Nu am comandat niciodata de la ei inca,ma tenteaza mult sa incerc Instant nail effects.Am amanat sa dau comanda,pentru ca  mi se pare aiurea sa dau comanda de un singur produs,dar cred ca o sa incerc si niste oje.


Voi ati folosit ceva de la BarryM?

Revin cu un update in jumatate de ora in ceea ce priveste concursul de make up.

Pupici,

Supercounters