Update concurs make-up!

  Nu stiu cat de incantate veti fi cele care deja v-ati inscris la concursul de make-up de decizia pe care am luat-o,dar fie :P
  Dintr-un motiv destul de intemeiat,pe care nu il pot dezvalui acum, am decis ca acest concurs de make-up sa continue pana pe data de 10 februarie inclusiv pana la ora 20.00.
   Pe 15 februarie voi innumara voturile voastre si vom afla castigatoarele.
Bonus: in afara de cele doua premii anuntate,voi oferi inca un premiu care va consta intr-un Essence Shimmer brick Sun Club blonde(asta pentru ca am vazut cateva persoane interesate sa testeze produsul asta),un dermatograf Essence + un accesoriu (o bratara sau o pereche de cercei).Nu am poza acum cu produsele,dar voi face update. 
 
  Cat despre giveaway,nu mai accept inscrieri din momentul acesta,maine voi alege o tinuta din cele primite de la voi si voi anunta castigatoarea.Nu stiu de ce au fost atat de putine inscrieri fata de primele giveaway-uri,probabil din cauza faptului ca la cele anterioare  nu trebuia decat sa lasati un comentariu si cam atat.

Sa aveti un weekend cat mai placut!

Pupici,

14 comentarii:

  1. Eiii, nu avem de ce sa ne suparam, e decizi ta, tu hotarasti. Iar un premiu in plus e intotdeauna binevenit. Cat despre giveaway, personal nu m-am inscris pentru ca habar nu am sa lucrez in polyvore si cum sunt in sesiune nu am timp sa stau si sa vad ce si cum merge. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. să știi că eu mă bucur, pentru că la început mă gândeam dacă să particip sau nu, dar m-am răzgândit, îmi place premiul 1. Astfel, cu prelungirea asta, mai am timp să creez un machiaj drăguț.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca pe mine ma bucura decizia ta. Sper sa am timp sa ma infloresc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca o sustinatoare a prelungirii termenului de inscriere :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @simi imi cer scuze fata de voi cele care nu sunteti chiar happy cu decizia mea.Acum nu pot dezvalui nimic,motivul pentru care am decis asta,dar promit ca am sa o fac atunci cand voi anunta castigatoarele.Nu e nici o problema ca nu ai participat la giveaway,ai realizat doua machiaje super frumoase.Pupici!

    @Iguanitza deci premiile nu prea te incantau :P Sa fiu sincera chiar ma gandeam fix la tine ca nu ai participat,asta pentru ca atunci cand v-am cerut parerea despre cum sa organizez giveaway-ul tu ai fost de pro concurs de make up.Pupici!

    @Chocolate multumesc ca ma sustii :P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. erata: *tu ai fost pro concurs de make up.

    @Irina ma bucur ca ma sustii si tu.Gata acum pot avea un weekend linistit :D Glumesc :P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. așa e :)
    de obicei nu mă înscriu la giveaway-uri doar de dragul de a mă înscrie:) Totuși, îmi place premiul 1 și m-am decis să mă înscriu și eu.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. voturi zici? :-o Adica o sa apara moaca mea din pozele alea pe profilul tau? OMG, cred ca tre`sa fac alt machiaj :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu ma bucur ca ai prelungit concursul. As mai trimite si eu un makeup deoarece nu sunt foarte incantata de primul, mi s-a parut cam simplu :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu atat mai bine! mai multe fete se pot inscrie la concurs asa:)

    Deabia astept sa vad makeup-urile! (sper ca o sa le prezinti..:D)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Iguanitza am inteles.Daca vrei sa participi astept e-mail cu machiajul tau.

    @Federova,daca nu vrei sa mai participi,te inteleg.Ideea e am zis sa fie cu voturi,ca sa nu existe discutii.

    @Alics te astept :P Pupici!

    @Little Princess o sa le prezint,ideea e sa votati voi,pentru ca asa daca aleg eu va fi destul de greu de ales plus ca vor exista discutii.Daca nu voi fi de aceeasi parere cu publicul,data viitoare am sa aleg eu :P Dar acum facem cu voturi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca zici ca ma intelegi, e clar, machiajul meu e praf :))).Ok, ma retrag. Oricum s-au inscris muulte talente, stiu ca nu am sanse.:P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur asa tare ca ai prelungit concursul :D mai ales ca am primit paleta e.l.f. despre care ti-am mai zis in alt comment, iar la giveaway nu am avut noroc!
    In caz ca ti-ar face placere (sau crezi ca le-ar face placere cititoarelor tale), am realizat si un review - http://littled.mug.ro/?p=62.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Federova eu ma refeream strict la faptul ca tu nu ai stiut ca o sa afisez pozele tale pe blog.Strict la asta ma refeream,nu la machiaj.Cat despre machiaj mie personal mi-a placut ceea ce ai realizat.
    Deci daca nu te deranjeaza sa apara pozele,te rog zi-mi.Oricum poti realiza oricate machiaje doresti,daca consideri ca acela trimis nu iti place.Cat despre fete talentate,depinde de fiecare ce inseamna un machiaj reusit.Mie personal nu imi plac anumite fete care isi arunca niste culori pe ochi si nici nu blenduie culorile,si totusi anumite persoane zic ca sunt talentate...Eu zic sa ramai in concurs,dar e numai decizia ta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter