Concursuri/giveaway-uri in blogosfera si nu numai!

 Am zis sa fac o lista cu ce concursuri stiu ca se desfasoara in prezent:

Giveaway-uri:
Alina
Modniza
Dragonfly Accessories 
Andreea's Land

Concursuri de Make Up:
Andreea's Land-Spring Make Up
Roxie- Everyday Make up
Dee-Flower Power

Iata ca si Sigma va desfasura un giveaway pentru cei 25,000 subscribers on Youtube!
Nu prea au dezvoltat ideea in e-mailul trimis,dar daca va intereseaza intrati pe canalul lor de Youtube.



Strawberry ca de obicei cu diverse oferte speciale:

Pe Starwberry am vazut set duo de pudra Laura Mercier.Desi mi-am luat in decembrie o bucata la 70 RON,acum e oferta 2 bucati la 71 RON.
Pudra mi se pare fantastica asa ca am comandat-o din nou. O gasiti la Top 20 produse speciale,aici.
Stiu ziceam ca nu voi mai lua curand cosmetice,dar de produsul asta chiar nu m-am putut lipsi.
Am mai adaugat si alte doua produse,o pudra de obraz Laura Mercier  si un Cleansing Cream de la Dr. Hauschka.


Pupici,

Andreea

Supercounters