Concursuri/giveaway-uri in blogosfera si nu numai!

 Am zis sa fac o lista cu ce concursuri stiu ca se desfasoara in prezent:

Giveaway-uri:
Alina
Modniza
Dragonfly Accessories 
Andreea's Land

Concursuri de Make Up:
Andreea's Land-Spring Make Up
Roxie- Everyday Make up
Dee-Flower Power

Iata ca si Sigma va desfasura un giveaway pentru cei 25,000 subscribers on Youtube!
Nu prea au dezvoltat ideea in e-mailul trimis,dar daca va intereseaza intrati pe canalul lor de Youtube.



Strawberry ca de obicei cu diverse oferte speciale:

Pe Starwberry am vazut set duo de pudra Laura Mercier.Desi mi-am luat in decembrie o bucata la 70 RON,acum e oferta 2 bucati la 71 RON.
Pudra mi se pare fantastica asa ca am comandat-o din nou. O gasiti la Top 20 produse speciale,aici.
Stiu ziceam ca nu voi mai lua curand cosmetice,dar de produsul asta chiar nu m-am putut lipsi.
Am mai adaugat si alte doua produse,o pudra de obraz Laura Mercier  si un Cleansing Cream de la Dr. Hauschka.


Pupici,

Andreea

2 comentarii:

  1. Adica ai una si ti-ai mai luat 2? Ma refer la pudra Laura Mercier. Chiar asa de faina e? Am tot citit despre ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Jules,da! Si la pretul asta e super buna oferta zic eu.Ma rog eu am dat pe o cutiuta de 9 grame 71RON,iar acum e set duo 2x9grame la 71 RON.
    Imi place ca imi fixeaza fondul de ten si e transparenta.Eu personal nu am gasit nici o pudra pana acum transparenta care sa coste si decent... Foloseam inainte una de la Yves Rocher care ma costa 15 euro si care sincer nici nu prea imi fixa machiajul,o foloseam pentru ca timp de 2 ore arata natural pe fata mea... Nu vreau sa conving pe nimeni,dar e un produs bun :)

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter