Testat: Lapte demachiant hidratant cu vitamina C din macese Cosmetic Plant

Nu am acces aici din pacate la produsele Cosmetic Plant,iar pe site-ul lor livreaza doar in Romania pentru comenzile facute online.Eu l-am primit din tara impreuna cu alte produse romanesti: o crema hidratanta pentru ten  de la Bioten si o lotiune demachianta pentru ochi de la Farmec.Am fost mai mult decat incantata sa le refolosesc dupa ceva timp in care nu am avut cum sa cumpar produse romanesti,exceptie facand crema de fata de la Bioten pe care inca nu am testat-o,favorita mea fiind o crema de la Manufaktura .Au fost practic o particica din tara care oricum ar fi ea o iubesc.Asadar am sa va spun parerea mea vis-a-vis de acest produs,singurul de altfel testat pana acum de la Cosmetic Plant.


Descrierea produsului:

Graţie formulei sale perfect echilibrate, laptele demachiant îndepărtează de pe piele fardurile, praful şi impurităţile fără a agresa. Conţinutul de vitamina C naturală din măceşe, alături de vitamina E şi extractul de roiniţă (Melissa officinalis) stimulează funcţiile vitale, tonifiază şi împrospătează epiderma. Se aplică pe faţă şi gât cu ajutorul unui tampon de bumbac. Tenul devine proaspăt, catifelat şi plin de vitalitate.

Ingredientele produsului

Aqua, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Glycerin, Propylene glycol, Rosa Canina extract, Cetyl alcohol, Triethanolamine, Isopropyl myristate, Glyceryl stearate, Melissa officinalis extract, Tocopheryl acetate, Sodium benzoate, Methylparaben, Parfum, Disodium EDTA, CI 14720.




Puncte forte +:

  •  miroase frumos dar nu pregnant,nici nu stiu a ce anume sa definesc mirosul acela... poate usor a macese?
  • are o consistenta de crema,dar e usoara ca si textura,fara sa fie lipicioasa
  • eu am folosit acest lapte demachiant initial doar pentru demachiatul tenului,iar apoi am fost curioasa sa vad daca imi irita ochii.Surpriza,nu!
  • curata destul de bine,nu am avut nici un fel de reactie alergica la el,chiar imi pare rau ca mi se va  termina flaconul curand...
  • pretul e super mic,raportat la pret-calitate.

Puncte slabe-

  • Doar astea doua ingrediente din compozitia produsului:  Parfum, CI 14720 dar avand in vedere ca e un produs care costa enorm de putin la cat de bun e,se accepta! Plus ca nici restul marcilor high end nu ne "scutesc" de ingrediente nocive pentru tenul nostru.

Il gasiti la 8.4 ron pe site-ul Cosmetic Plant. Abia astept sa ajung in tara sa imi fac "stoc" din aceasta gama Cosmetic Plant.Am si decis ca voi aloca ceva banuti  pentru a testa mai  multe produse de la ei.Ma tenteaza muuuulte dar ca sa dau doua exemple :
Loţiunea tonifiantă pentru păr cu ardei iute (150 ml)
Șamponul regenerant cu Aloe Vera și pantenol (250 ml)


Produs recomandat!

Nu uitati de concursul de Make up si de giveaway!


Pupici,

Supercounters