Tag: Despre produse de ingrijire si cosmetice

 Am primit un tag dragut de la dear Adina.
Nu am sa spun prea multe lucruri despre fiecare produs in parte,pentru ca m-ar apuca vara  (presupunand ca acum e primavara,da? )
Daca va intereseaza un produs anume si vreti review la el,please let me know :)
Sa incepem si pregatiti-va pentru multe poze,am incercat sa le fac cat mai in detaliu,ma rog,sa se inteleaga ce e pe acolo:

Produse de ingrijire a tenului,corpului si parului:


 Gentuta din imagine mi-a fost oferita anul trecut cu produse cosmetice si de atunci o folosesc ca si gentuta zilnic,sa imi tin cele necesare demachierii zilnice a tenului meu.Pare ea micuta,dar e incapatoare si rezistenta.Imi place mult,mai ales ca e daruita de o persoana tare draga mie!
In poza urmatoare,veti observa ce produse folosesc eu cel mai des,bineinteles randomn,nu pe toate odata :))


Aici am facut o poza la produsele pe care le posed,ma rog,unele dintre ele,ca mi-a fost lene sa le "culeg" si pe cele din baie.Cand am realizat ca am doar 6 geluri de dus incepute si 5 sampoane,m-am lasat pagubasa,v-am pozat oricum cam ce folosesc cel mai des:


Acum realizez ca biata Adina a vrut poza separata cu ele,dar eu evident am facut doar poze in ansamblu,la machiaj mai vedeti poze din astea mai pe categorii... Acum cand m-am uitat din nou la postarea ei am sesizat greseala mea....

Acum sa sumarizez.Folosesc des:
  • Dr Hauska cleansing cream
  • Samponul Manufaktura Mojito si alte sampoane tot de la Manufaktura (samponul cu bere )
  • crema Elizabeth Arden 8 hours
  • solutie micelara Bioderma Sensibio
  • lotiune Clinique
  • sapun Clinique
  • gel spumant demachiant Effaclar La Roche Posay
  • lotiune cu petroleum pentru par
  • roll-on Nivea
  • Zynerit si Retin A,random cand imi apar monstruleti
  • Clinique DDM
  • pudra de argila
  • lotiune de corp Freeman 
  • geluri de dus Bourjois/Adidas/Yves Rocher
 Dupa cum observati nu am atat de multe  pentru ca prefer sa folosesc ceea ce stiu ca imi face bine si sa nu schimb produsele de ingrijire prea des.La categoria make up lucrurile stau cu totul altfel,aproape niciodata nu reusesc sa consum un produs pana la final.


Categoria make-up

Pe unde le am puse:



Pe acestea le folosesc cel mai des,sunt puse intr-o cutiuta de bomboane,care e compartimentata  :D


  • pigment MAC
  • trusa quad MAC
  • fond de ten Revlon
  • fond de ten Max Factor Xperience
  • pudra Laura Mercier
  • erase paste Benefit
  • kitul realness of concealness Benefit
  • MAC prep+prime
  • TFSI
  • mascara maybelline 
  • mascara essence multidimension
  • iluminator Calvin Klein
  • iluminator pudra Sleek
  • glossuri NYX
  • gloss Estee Lauder
  • ruj MAC creme d'nude
  • shimmer brick Essence
  • blush Estee Lauder
  • trusa Estee Lauder
 Alte produse de make up,mai in detaliu:




Mai multe detalii despre eyelinere&eye bases aici



Truse de make up:








Un review la ELF 100 culori gasiti aici.


Mascara:



Conceleare&iluminatoare









Pensule make up 

Acum puteti sa va minunati cat de putine am!
Oricum abia le astept pe cele de la Coastal Scent comandate saptamana trecuta :D



Rujuri&glossuri

O descriere amanuntita gasiti aici,in tag-ul de my lipstick&lipgloss collection.
Cel mai des folosite sunt acestea:


si acesta e recent achizitionat,imi place tare mult nuanta lui,pacat ca imi usuca buzele teribil :(



Alte rujuri si glossuri:




Oje&lacuri de unghii
Cateva dintre cele gasite la indemana :))



Cam astea ar fi in mare.Dau tag-ul tuturor din lista mea de blogroll,fetele care sunt dispuse sa il faca!



Pupici,
Andreea

31 de comentarii:

  1. Numai bunatati ai!
    Sa le folosesti cu placere.
    By the way...ce nuante sunt in quad-ul Mac?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow cat de multe ai;))
    SA la folosesti cu placere:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Ador tagurile de genul:D Ai putea spune te rog ce nuante sunt megashine-urile de la nyx? sunt mega fana:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi nu-s fan MAC (atipic, stiu :), insa imi place enorm nuanta rujului tau :P, te-as ruga sa-mi spui :

    - cum se numeste,
    - daca este un nude frumos in genul glossului NYX "Perfect" (imi place la fel de mult:)
    - cat costa/de unde ti l-ai luat? :)

    si...

    - daca dupa 3-4h, de exemplu, ramane o urma de ruj pe buze (cum mi se intampla cu multe alte rujuri, cum ar fi Flormar) or daca se strange sau se vede inestetic...?

    Mi-as dori si eu un ruj bun, chiar daca e mai scump, dar sa fie calitativ si intr-o nuanta frumoasa... de nude preferabil. :)

    Pupici, merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum te mai impaci cu fondul de ten Colorstay?iti priieste in continuare?

    Comparativ cu MaxFactor (care ma tenteaza sa-l incerc dar mi-e teama sa nu-mi procoace acnee or luciu in zona T), pentru care ai opta dc ar fi sa-ti cumperi maine un nou fdt? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG ,un magazin intreg!super produse.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate minunatii :) sunt curioasa cum e lotiunea clinique DDM? Dar si lotiunea micelara de la Bioderma.:) Clinique DDM nu iti lasa o pelicula uleioasa sau asa "grea"pe fata?am citit ca unele fete asa au patit, asta depinde si de ten, oricum.Dar sunt curioasa cum iti merge tie cu ea?
    Iti multumesc anticipat! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca urmeaza o spargere la tine :))Ai foarte multe bunatati acolo :D Sa le folosesti cu placere. Imi sclipesc ochii la glosurile nyx desi nu folosesc frecvent asa ceva ca nu am rabdare sa reaplic constant:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am salivat pana am ajuns la ultima poza....:X
    Fooooarte faina colectia .
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce de produseeeee ! <3

    Trusa de la ELF cu 100 de culori mi-a placut la nebunieeeee ! Desi nu e prima data cand o vad, dar de fiecare data imi zic ca trebuie sa o ammmm ! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce ma bucur ca ai facut tag-ul :D si sa stii ca apreciez foarte mult numarul mare de poze. Stiu ca ia ceva timp.

    Cat despre faptul ca ai facut poze din ansamblu, nu e o greseala. Eu am trisat putin pentru ca aveam o parte din poze facute dintr-un post anterior :P si de aceea am ales sa continui si cu restul in acelasi stil.

    And now:

    1. Cum este pudra de argila? Nu am mai folosit si sunt tare curioasa :P.

    2. Si eu folosesc Max Factor Xperience :D si nu mai spun ca e tot aceiasi nuanta! Ne nimerim din ce in ce mai mult la produsele pe care le folosim!

    3. Imi place atat de mult kit-ul Finding mister Bright

    4. Astea sunt doar ojele pe care "le aveai la indemana"? :)). Eu nici cu atatea nu am mai ramas dupa ce am facut curatenie prin ele.

    Per total, a big wow pentru colectia ampla pe care ne-ai prezentat-o :D.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Sweet nu gasesc trusa pe site-ul MAC acum.
    E vorba de MAC Eye Shadow Quad~ SULTRESS EYES 4.
    Review la aceasta trusa aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/06/i-absolutely-lovelove-mac-eyeshadows.html

    Pupici!

    @Irynuk multumesc! Pupici!

    @Ionny nuantele sunt : 2 glossuri Tea Rose,un gloss Perfect si unul Lala.
    Swatches la ele aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/01/my-lipstick-collection.html

    @Ada am sesizat ca ai dat de postarea asta:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/03/mac-creme-dnude-lipstick.html

    Nu e nici pe departe nuanta glossului NYX Perfect,e mai shimmery si mai albicios ca sa zic asa.Glossul NYX Pefect e cel mai subtil gloss colorat ca sa ma exprim asa,dintre cele avute.
    Daca nu esti prea alba la tine,un MAC Creme d'Nude iti va veni perfect :)

    Referitor la fondul de ten.Revlon Colorstay am folosit pentru tenul mixt.Sa fiu sincera m-a incantat peste doar si poate acoperirea lui ultra rezxistenta dar parca prea imi bloca porii.Dovada: tenul meu incepuse sa o ia razna asa ca am renuntat sa il port zilnic,il folosesc doar o data la o saptamana,daca am intr-adevar o iritatie ceva de acoperit.
    Max Factor Xperience iese parca din tiparul fondurilor de ten facute de MF.Eu sincer la asta am ramas!
    Ma tenteaza cred ca cel mai mult Givenchy Photo Ready si asta va fi primul spre testare in curand :)
    Imi doresc mult sa incerc si un estee lauder double wear si dior extreme wear (http://www.charm.ro/make-up/fond-de-ten/christian-dior-diorskin-forever-extreme-wear-flawless-makeup-spf25.html)
    Dar momentan Mac Factor xperience chiar ma multumeste oarecum in combinatie cu pudra fixatoare transparenta Laura Mercier.Probleme cu tenul chiar nu am de la acest fond de ten si sunt deja la al doilea flacon.

    RăspundețiȘtergere
  13. @modniza stiu,nu-s normala :D
    Pup!

    @Alexandra despre lotiunea micelara Bioderma Sensibio am scris mai multe aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/02/review-bioderma-sensibio-h2o-solutie.html

    Cea de la Clinique e ok pentru tenul meu,nu senzationala,dar in nici un caz nu e unsuroasa! Se dovedeste extrem de utila dupa ce folosesc lotiunea tonica Clinique care e cam "dura" putin cu tenul meu.
    Pupici!

    @Denisa nu cred ca vrei sa ai o gramada de prostii care nu le folosesti pe toate :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Libertat eu ador nuantele Tea Rose si Perfect NYX.Sunt favoritele mele :*

    @Ally nu stiu ce am cu trusa aia dar abia am folosit-o! De fapt cred ca am faolosit o doar atunci cand am facut postarea cu swatches :))
    Pup!

    @morphine pentru ce anume congrats? :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Little D mersi de intelegere :D
    Adevarul e ca nu stiam cum sa le pozez mai repede :)) Dar oricum mie mi-a facut placere sa le pozez,cu ocazia asta am mai facut "curatenie" prin ele,le-am mai sters si am mai aruncat cateva,plus cateva puse deoparte de dat cui o dori :))

    Pura de argila e fantastica! E de 100 ori mai buna pentru curatarea tenului decat o suta de scruburi si exfoliante,sau alte creme.Eu dupa ce folosesc un pliculet de argila imi simt tenul atat de fin si de fresh!

    Argila eu o folosesc in combinatie cu zeama de lamaie (zeama de la jumatate de lamaie stoarsa) sau cu castravete proaspat zdrobit.Merge si cu tot soiul de fructe :P

    Max Factor Xperience l-am descoperit si eu de acum vreo 3 -4 luni si chiar imi place! Am jonglat cu Revlon Colorstay,dar ultimul mentionat sincer parca prea imi acopera toti porii...

    Kit ul Finding mister Bright e noua mea iubire de la Benefit :P achizitionata de duminica trecuta :P

    Mai aveam cateva pe etajera din dormitor,una sau doua pe birou si doua in geanta :D
    Nu stiu ce am patit dar in ultima vreme am mania ojelor,macar de as fi avut si eu gherutele mai mari,dar mi se rup una doua.
    De aruncat din ele nu am cum sa arunc,asta e "colectie" fresh de vreo 5-6 luni de zile.In romania nu mai spun cate oje aveam eu cu sora mea (ca le foloseam la comun),ca odata in tmp ce faceam "curatenie" la ele,tata s-a socat de-a binelea :))

    Pupici si sa nu uiti sa incerci mastile cu pudra de argila,sunt mega smechere,sunt ieftine pliculetele si o sa iti placa mult!Poti sa folosesti argila si simplu,fara nimic,fructe sau altceva.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Miss Z multumesc :) Pup!

    Nimeni nu zice nimic de "colectia" mea care de fapt e anti-colectie de pensule? Noroc ca mi-am facut curaj si am comandat pensule de pe CS :D
    Next step: pensule Sigma sau chiar MAC :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mersi mult ca mi-ai zis despre ea :D.
    O sa ma uit si eu pe aici saptamana viitoare. Chiar am vazut ieri intr-un magazin un raion intreg doar cu masti la "plic", insa nu am stat sa le analizez prea mult pentru ca nu aveam fondurile necesare :)).
    Si eu am mici "obsesii" de genul ojelor :)). De exemplu mi se pare ca genti si accesorii nu pot avea niciodata destule.

    Pupici si te anunt daca gasesc :D.

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow, ditamai colectia :D imi imaginez cat de mult ti-a luat sa le pozezi si sa postezi. Eu cred ca am 1/2 la aprox. toate categoriile :))
    Cum ti se par rujurile alverde? Le-am tot vazut si eu in dm, vreo 3 nuante imi plac, merita sa le incerc? Si sunt curioasa in legatura cu crema de curatare Dr. Hauschka. Sper ca nu ai scris despre ea si am ratat eu postarea :)
    Poate fac si eu tagul next week, acum nu am cu ce sa fac poze :) pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Little D eu nu am gasit argila aici...se uita ca la felul 15 la mine cand le zic de argila,imi prezinta deja masti facute cu argila :( Eu am pliculete de argila din Romania :D
    L-am stresat pe un coleg care a fost acum 3 luni in tara sa imi ia 3 cutii :))
    Pup si poate gasesti!

    @Yellow nu mi-a luat asa mult fotografiatul in sine cat aranjatul lor si depozitatul intr-o singura parte :D

    BIG NO din partea mea pentru rujurile alverde! si Ruby Rose sunt mai cremoase,pigmentate si placute pe buze decat Alverde...Si parca se "topesc" si mai repede decat restul rujurilor... Poate tie ti se potrivesc,dar mie nope... eu zac cu ele nefolosite,macar de pozat sunt bune,nu? :))
    Culmea e ca am fost asa atrasa sa le testez rujurile ca mi-am luat doua deodata si cu alea am ramas :D Culorile sunt intr-adevar limitate si doua dintre ele m-au fascinat.
    Decat sa iei rujuri Alverde,la acelasi pret iei Flormar,ai o gama mai larga de culori si sunt de 10 ori mai bune!
    La capitolul produse de machiaj Alverde nu m-a dat pe spate,nici la farduri,nici la rujuri.

    Te astept cu tag-ul daca ai timp de pozici :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai foarte multe produse! sa le folosesti pe toate cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Little D eu nu am gasit argila aici...se uita ca la felul 15 la mine cand le zic de argila,imi prezinta deja masti facute cu argila :( Eu am pliculete de argila din Romania :D
    L-am stresat pe un coleg care a fost acum 3 luni in tara sa imi ia 3 cutii :))
    Pup si poate gasesti!

    @Yellow nu mi-a luat asa mult fotografiatul in sine cat aranjatul lor si depozitatul intr-o singura parte :D

    BIG NO din partea mea pentru rujurile alverde! si Ruby Rose sunt mai cremoase,pigmentate si placute pe buze decat Alverde...Si parca se "topesc" si mai repede decat restul rujurilor... Poate tie ti se potrivesc,dar mie nope... eu zac cu ele nefolosite,macar de pozat sunt bune,nu? :))
    Culmea e ca am fost asa atrasa sa le testez rujurile ca mi-am luat doua deodata si cu alea am ramas :D Culorile sunt intr-adevar limitate si doua dintre ele m-au fascinat.
    Decat sa iei rujuri Alverde,la acelasi pret iei Flormar,ai o gama mai larga de culori si sunt de 10 ori mai bune!
    La capitolul produse de machiaj Alverde nu m-a dat pe spate,nici la farduri,nici la rujuri.

    Te astept cu tag-ul daca ai timp de pozici :P
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Little D mersi de intelegere :D
    Adevarul e ca nu stiam cum sa le pozez mai repede :)) Dar oricum mie mi-a facut placere sa le pozez,cu ocazia asta am mai facut "curatenie" prin ele,le-am mai sters si am mai aruncat cateva,plus cateva puse deoparte de dat cui o dori :))

    Pura de argila e fantastica! E de 100 ori mai buna pentru curatarea tenului decat o suta de scruburi si exfoliante,sau alte creme.Eu dupa ce folosesc un pliculet de argila imi simt tenul atat de fin si de fresh!

    Argila eu o folosesc in combinatie cu zeama de lamaie (zeama de la jumatate de lamaie stoarsa) sau cu castravete proaspat zdrobit.Merge si cu tot soiul de fructe :P

    Max Factor Xperience l-am descoperit si eu de acum vreo 3 -4 luni si chiar imi place! Am jonglat cu Revlon Colorstay,dar ultimul mentionat sincer parca prea imi acopera toti porii...

    Kit ul Finding mister Bright e noua mea iubire de la Benefit :P achizitionata de duminica trecuta :P

    Mai aveam cateva pe etajera din dormitor,una sau doua pe birou si doua in geanta :D
    Nu stiu ce am patit dar in ultima vreme am mania ojelor,macar de as fi avut si eu gherutele mai mari,dar mi se rup una doua.
    De aruncat din ele nu am cum sa arunc,asta e "colectie" fresh de vreo 5-6 luni de zile.In romania nu mai spun cate oje aveam eu cu sora mea (ca le foloseam la comun),ca odata in tmp ce faceam "curatenie" la ele,tata s-a socat de-a binelea :))

    Pupici si sa nu uiti sa incerci mastile cu pudra de argila,sunt mega smechere,sunt ieftine pliculetele si o sa iti placa mult!Poti sa folosesti argila si simplu,fara nimic,fructe sau altceva.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Sweet nu gasesc trusa pe site-ul MAC acum.
    E vorba de MAC Eye Shadow Quad~ SULTRESS EYES 4.
    Review la aceasta trusa aici:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2010/06/i-absolutely-lovelove-mac-eyeshadows.html

    Pupici!

    @Irynuk multumesc! Pupici!

    @Ionny nuantele sunt : 2 glossuri Tea Rose,un gloss Perfect si unul Lala.
    Swatches la ele aici: http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/01/my-lipstick-collection.html

    @Ada am sesizat ca ai dat de postarea asta:
    http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/03/mac-creme-dnude-lipstick.html

    Nu e nici pe departe nuanta glossului NYX Perfect,e mai shimmery si mai albicios ca sa zic asa.Glossul NYX Pefect e cel mai subtil gloss colorat ca sa ma exprim asa,dintre cele avute.
    Daca nu esti prea alba la tine,un MAC Creme d'Nude iti va veni perfect :)

    Referitor la fondul de ten.Revlon Colorstay am folosit pentru tenul mixt.Sa fiu sincera m-a incantat peste doar si poate acoperirea lui ultra rezxistenta dar parca prea imi bloca porii.Dovada: tenul meu incepuse sa o ia razna asa ca am renuntat sa il port zilnic,il folosesc doar o data la o saptamana,daca am intr-adevar o iritatie ceva de acoperit.
    Max Factor Xperience iese parca din tiparul fondurilor de ten facute de MF.Eu sincer la asta am ramas!
    Ma tenteaza cred ca cel mai mult Givenchy Photo Ready si asta va fi primul spre testare in curand :)
    Imi doresc mult sa incerc si un estee lauder double wear si dior extreme wear (http://www.charm.ro/make-up/fond-de-ten/christian-dior-diorskin-forever-extreme-wear-flawless-makeup-spf25.html)
    Dar momentan Mac Factor xperience chiar ma multumeste oarecum in combinatie cu pudra fixatoare transparenta Laura Mercier.Probleme cu tenul chiar nu am de la acest fond de ten si sunt deja la al doilea flacon.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cate minunatii :) sunt curioasa cum e lotiunea clinique DDM? Dar si lotiunea micelara de la Bioderma.:) Clinique DDM nu iti lasa o pelicula uleioasa sau asa "grea"pe fata?am citit ca unele fete asa au patit, asta depinde si de ten, oricum.Dar sunt curioasa cum iti merge tie cu ea?
    Iti multumesc anticipat! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  25. OMG ,un magazin intreg!super produse.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  26. Cum te mai impaci cu fondul de ten Colorstay?iti priieste in continuare?

    Comparativ cu MaxFactor (care ma tenteaza sa-l incerc dar mi-e teama sa nu-mi procoace acnee or luciu in zona T), pentru care ai opta dc ar fi sa-ti cumperi maine un nou fdt? :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Numai bunatati ai!
    Sa le folosesti cu placere.
    By the way...ce nuante sunt in quad-ul Mac?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Mâzgâleli:

Supercounters


StatCounter