Just one little Giveaway ! -INCHIS!

  GIVEAWAY INCHIS! Voi alege castigatoarele in decursul zilei de astazi! Multumesc!

Asa cum spune si titlul,e o mica surpriza pentru voi.
In ce consta acest giveaway?
In primul rand sa va spun premiile si apoi cerintele mele :)

Primul premiu e format din:
  • patru bratari snurulet Camaieu
  • Barry M Instant Nail Effect - nr 311 - black
  • Essence Glam liner -nuanta nr 5 Royal spendour 
  • Essence lipgloss - flowerkissed 01 (editie limitata "Blossoms etc..")
  • doua mostre Vichy si o mostra  Nuxe

 Al doilea premiu:
  • gloss ELF nuanta Mauve Luxe -2802
  • Essence oja nuanta 05 Forget-me-not (editie limitata "Blossoms etc..")
  • un pandativ si lantisor 
  • doua mostre Vichy si o mostra Nuxe

Acestea sunt pozele mai in detaliu cu premiile,stiu ca-s multe,dar poate exista curiosi/curioase.


 ..si premiul al doilea:

Close up al produselor:


Concursul se desfasoara de astazi 1 Iunie pana pe 7 Iunie :) Pe 8 Iunie voi anunta castigatoarele.




Iata cum trebuie sa arate comentariul cu care participati:

1. Numele cu care ma urmariti prin GFC
2. Sa dati like paginii blogului meu aici + numele cu care ati dat like pe facebook paginii blogului
3.O pozica header cu link activ catre aceasta postare a blogului meu,pe blogul vostru.Puteti folosi daca vreti fix prima poza din aceasta postare a mea.
4. O postare pe blogul personal cu poza si link activ catre aceasta postare(optional!!!) 

Last edit: Mi-as dori sa imi lasati in comentariu si ce premiu v-ar atrage mai mult si de ce anume.Nu stiu daca am sa va  pot asculta dorinta,dar cea mai convingatoare va obtine produsele dorite,iar apoi premiul ramas se va duce la cea de-a doua castigatoare.
 Primele trei "reguli" sunt obligatorii,ultima "regula" e optionala si va mai asigura inca un entry in concurs.
Eu zic ca nu e nimic dificil,ci pur si simplu necesita fix 5 min inregistrarea in concursul meu :)
Daca nu aveti blog,share la aceasta postare pe FB si restul cerintelor posibil de realizat.
Fiind premiile micute si nici o regula precisa de a construi voi ceva,o sa aleg castigatoarele celor doua premii cu Random.org
Acesta este un "preview" al urmatorului giveaway pe care il voi organiza cat mai curand,cel tarziu la sfarsitul lunii iulie,pentru ca tot implineste blogul meu ... 3 anisori! Well stiu ca in primul an nu a fost activ,deci mai mult sau mai putin sunt cam  2 ani dar na,mie tot drag imi e de el. :)

Va astept cu drag sa participati! Si nu in ultimul rand la multi ani copilului din voi !


Nota : *Toate produsele sunt noi si nu fac scopul unei campanii publicitare*

Pupici,
Andreea

Supercounters