OPI Manicurist of Seville & China Glaze Peachy Keen and Thanks to Ami!

      Zilele trecute am primit de la Ami doua oje in absolut doua nuante delicioase! Una dintre ele a avut un succes inedit,am purtat-o de 3 ori consecutiv pana acum.Cu cea China Glaze sunt in teste,mi-am facut manichiura astazi,deci nu ma pot pronunta cu nimic in privinta ei,decat ca imi place culoarea si pensula de aplicare!
    Multumesc mult Ami pentru ele,imi plac mult!
 Pentru ca mai nou imi plac nuantele de rosu,am luat-o in teste prima data pe OPI Manicurist of Seville.Prietenul meu s-a declarat incantat de culoare,daca ar fi dupa el mi-as face unghiile numai in nuante de rosu si as purta evident numai ruj rosu :)) De cea China Glaze Peachy Keen a spus ca seamana cu nuanta unui Lambourghini.Nu stiu la care Lambourghini s-a referit el,dar desi nuanta e una care nu o port zilnic,e mega frumoasa!


OPI Manicurist of Seville

   Am facut poze si cu manichiura mea,dar fiind unghiile pitice am zis pas,ca nu merita deranjul de a o posta,asa ca va las multe poze sa va dati seama de nuanta ojei.Au iesit destul de bine pozele (deh,modesta de mine la capitolul fotografii),chiar au iesit nuantele reale ale ojelor.Acum ma stradui cu un intaritor de unghii de la Sally Hansen care mi se pare super bun,dar voi vorbi despre el intr-o alta postare.
   Eu deja intrasem in contact cu OPI crackle nail,dar inca nu aveam o oja.
Black shatter OPI a fost mega folosit si el,deja primeam intrebari gen "cum iti faci unghiile?"si cum de am timp sa le fac asa.
Deh,barbatii astia :)

     In prima faza diferenta clara intre o oja OPI si una China Glaze e clar pensula! Si dimensiunea: OPI are 14 ml,cealalta 13 ml :) To be honest,prefer pensula mai micuta a Chinei Glaze. La rezistenta nu pot spune nimic despre China Glaze inca. OPI rezista fix o zi pe unghiile mele fara sa se "ciobeasca" pe margini.Cred ca am spus tot la capitolul rezistenta.Daca as folosi un top coat probabil ca ar rezista mai mult.In schimb nuanta OPI Manicurist of Seville e deosebita si chiar merita efortul de a imi reface manichiura.
Oricum pe mine nu ma deranjeaza acest aspect,deja m-am obisnuit la fiecare 2-3 zile sa imi refac manichiura si daca totusi nu am timp,imi dau unghiile repede cu un lac transparent sau folosesc lacul intaritor Sally Hansen mai nou :)
  Nu as cumpara o oja OPI bazandu-ma pe rezistenta ojei,stiu ca acest lucru  nu e universal valabil,ca unele oje rezista pe un anumit tip de unghie sau chiar sunt diferente la capitolul rezistenta in functie de culoarea aleasa,fie ea din acelasi brand.


China Glaze Peachy Keen 

Imi place culoarea,imi place mult pensula,mai mult decat cea a ojei OPI si momentan o port! Vara asta clar va fi folosita,avand in vedere ca e o nuanta mai calda asa.
Am sa revin curand,dupa ce isi mai revin si unghiile mele cu machiura facuta cu ambele oje.


Imi place mult de tot pana si sticuluta de la China Glaze :


Acestea fiind spuse,imi plac mult ojele primite.Ami multumesc din nou!

Pupici,
Andreea

Supercounters