Giveaway Essence!-INCHIS

 Dupa cum v-ati dat seama din titlul postarii este vorba de un giveaway numai cu produse Essence.
Lista castigatoarelor e aici:
http://bazardeimpresii.blogspot.com/2011/08/castigatoarea-black-tie.html


Produsele oferite sunt:

  • Oja Essence "Mellow yellow"
  • Oja Essence "What do you think?"
  • Oja Essence  "Out of my mind"
  • Fard mono Essence "Black goddess"
  • Fard mono Essence " Disco queen"
  • Fard duo Essence "Sweetheart"
  • Bronzer Sun Club  Essence -01 natural - lighter skin
  • Stamp Nail Essence
Toate produsele sunt noi,in fotografie cele doua mono uri Essence par ca au aceeasi nuanta,dar nu sunt aceeasi culoare. :)
Pentru ca  m-am cam saturat de randomel ,am decis ca sa participati altfel la acest giveaway.
Regulile sunt urmatoarele:

  • Sa ma urmariti via GFC si sa dati like fan page -ului meu (optional a doua varianta)
  • Sa creati o tinuta in Polyvore .Tinuta sa fie "Black tie" ,sa reprezinte o tinuta de gala/de Oscar. Print screen /salvati poza din Polyvore si send catre bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com 
  • Sa imi spuneti daca ati mai avut ocazia sa testati produse Essence si daca da,ce anume.
  • Data trecuta nu prea v-ati descurcat cu link urile cand am ales tot asa sa faceti tinuta in Polyvore.Ma gandesc ca acum e mai simplu cu "PrintScreen" apoi "Ctr+V" in Paint. :)
 Va rog sa aveti in vedere toate cerintele de mai sus.
Nota: Acest giveaway este deschis doar persoanelor care locuiesc in Romania sau care pot primi premiul in Romania (produsele deja se afla in tara).

Daca nu primiti mail de confirmare din partea mea,ca am primit inscrierea voastra,va rog sa retrimiteti e-mailul. Aici va veti inscrie la sectiunea comentarii ceva de genul:
GFC:  + Fan page (daca e cazul) + poza tinuta Black Tie + trimiteti e-mailul catre bazardeimpresii[at]yahoo[dot]com
Giveaway ul se va incheia pe data de 14 August,urmand ca pe 15 August sa anunt castigatoarea.Tinuta care imi va lua ochii va fi castigatoare :P

Good luck! :)
Sper sa va placa ideea si sa participati in numar cat mai mare!

Last update: Am revenit cu poza de pe siteul Essence,cu nuantele celor doua farduri mono,primul e un negru cu irizatii argintii,iar cel de-al doilea e un mov mai inchis care eu personal l-am combinat cu un auriu ultima data cand m-am machiat :P  (pozele de pe site tot nu reflecta realitatea :D)


LAST EDIT:
Fetelor va rog sa va rezumati la o singura tinuta! Am deja 3 persoane care mi-au trimis cate doua tinute...

Va rog sa luati in considerare ca acest giveaway e sponsorizat de Gia si ea va trimite coletul catre castigatoare.Sper ca tot ea sa si aeaga castigatoarea!

Pupici,
Andreea

Supercounters