I really miss Americanca's Blog!!!

 Cred ca titlul e destul de clar.De vreo doua luni de zile,prinsa cu tot felul de lucruri nu i-am mai verificat blogul.Si am si prostul obicei de a citi blogurile unde vad cele mai noi postari.De vreo saptamana (atunci am sesizat disparitia blogului ei)  efectiv nu mai pot intra pe blogul ei si nu inteleg de ce.
E vorba de acest blog: http://blog-de-americanca.blogspot.com/ ,voi il puteti accesa?
 Din acest mesaj nu pot intelege decat ca si-a sters blogul sau a schimbat  adresa blogului:

"Blog has been removed

Sorry, the blog at blog-de-americanca.blogspot.com has been removed. This address is not available for new blogs.
Did you expect to see your blog here? See: 'I can't find my blog on the Web, where is it?'  "


Aveam candva adresa ei de mail,dar e de negasit in momentul de fata,pur si simplu cred ca am sters mailul cu pricina... Imi pare rau,chiar sper sa isi fi facut alt blog,scria frumos si imi facea o absoluta placere de a o citi,desi scria cam rarut in ultima vreme....
Daca aveti idee de noul ei blog (refuz sa cred ca nu mai are altul acum) ,please let me know!!!


Last update:
E clar ca m-a luat melancolia si dorul de Americanca,asa ca mi-am amintit de postarea asta a mea.
In postare  mi-a lasat urmatorul comentariu:

"Desi in bookmarks am sute de bloguri si site-uri, in blogroll am maxim 10, pentru ca nu am timp sa urmaresc mai multe. Am ales din cele care mi se par interesant, pe cele care sunt updatate cel mai des. Nu urmaresc in mod special un anumit tip de blog. Poate mai putin cele strict de make-up, pentru ca nu e chiar o pasiune de-a mea. Imi place sa citesc despre alte tari, despre viata celor care traiesc in alte tari (daca sunt romani, cu atat mai bine), imi plac multe din blogurile de moda si citesc si bloguri personale, cand stilul povestitorului mi se pare deosebit. Ah si sa nu uit de cele culinare. Am vreo 4 pe care le vizitez zilnic.


Ma intreba cineva recent cum de nu am mai multi followers ca i se pare interesant site-ul meu. Nu e scopul meu si chiar nici numarul de vizitatori nu e atat de important, desi a tot crescut. E placut insa sa primesti feedback si sa vezi ca lumea e interesata de povestile tale.


Scuze ca m-am lungit la povesti :)"

E clar ca ii facea placere sa scrie si ca nu scria de dragul de a scrie sau de a avea cat mai multi followeri.


Pupici,
Andreea

Supercounters