Castigatoarea unui giveaway surpriza!

   Ati participat fara sa vreti la un giveaway :P Toate persoanele care bineinteles au lasat comentarii pe blogul meu in luna septembrie.Le-am luat in ordine cronologica,de pe 1 sept pana azi inclusiv,pana acum 40 min de fapt :) Am exclus acea postare cu giveaway ul ELF,erau multe persoane inscrise pentru el si persoanele inscrise la  giveaway ul micut de data trecuta tot in stilul acesta.Pentru ca tot e maine 1 octombrie,am decis sa aleg azi o "castigatoare" cu list randomizer.Veti observa ca unele persoane apar de mai multe ori in lista,acelea au lasat reply uri apoi la comentariul meu,deci le-am trecut de cate ori a fost cazul.

 Am strans ca de obicei cosmetice pe care nu le am mai folosit in ultima luna si  acum 5 zile mi-au ajuns doua colete cu alte minuni achizitionate,in speta un bronzer si vreo doua blush uri,iata ca pe cele care le foloseam le ofer acum altcuiva.
  Stiti rugamintea mea: castigatoarea e rugata sa spuna sincer daca isi doreste premiul,daca nu il doreste se ofera primei persoane care comenteaza la acest post si isi doreste produsele bineinteles :) Nu e cu suparare,poate deja are produsele sau considera ca nu i se potrivesc!

Iata listele, prima persoana de pe prima lista e castigatoarea:





Ca tot ati vazut listele,acum sa vedeti si premiul :))




Lauren isi va imbogati colectia de blush uri :))

Produsele oferite sunt:
Blush NYX nuanta Pinched,folosit de doua ori ,recent mi am luat un blush care seamana izbitor de mult cu el,deci la unul dintre ele a trebuit sa renunt.
ELF Contouring blush & powder din gama studio - blush ul are o nuanta superba dar nu mi se potriveste deloc
Essence nail art albastru -incercat o singura data
Essence tester a unui fond de ten,e nefolosit
Clarins duo bronzing - un bronzer care l-am adorat si l-am folosit la aproape orice machiaj! Mi-am cumparat un bronzer nou,deci acestuia ii spun "adio" si sper sa fie folosit in continuare cu aceeasi placere cu care am facut o eu!
Fard Essence Natventurista- folosit o singura data.
Pensula Coastal Scents in buna stare dar nu am mai folosit o in ultima vreme.

Scuze pentru ca in poza se mai strecoara si un balsam Essence ,cel in cutiuta,il folosisem si il uitasem acolo in momentul pozei :D

Bonus vei primi  si  doua produse noi Essence,doar sa imi spui o nuanta preferata de fard! ;)

Astept e-mailul tau cu adresa ta (nu ai o data limita cand sa ma anunti),dar te anunt de acum ca al tau colet va fi pus la posta abia pe 10 octombrie.


Pupici,
 Andreea

Supercounters