Iubesc posta .... si ea pe mine!

  Bineinteles ca titlul e ironic si... pur si simplu urasc posta! Mi se pare mizerabil si de-a dreptul ingrozitor ceea ce fac unii angajati ai postei fie ea romana sau ceha.Da,ati auzit bine si ceha!
Acum cativa ani faptul ca puneai un colet recomandat aveai o garantie,aveai acel numar de identificare,acum practic aproape ca nici nu mai conteaza!

Ei bine "dispute" cu posta romana nu prea am avut.Ultimul incident a fost un plic cu mostre Nuxe pe care l-am tot asteptat mult si bine...si nu a ajuns nici in ziua de azi! Nu am avut prea multe probleme  sa fiu sincera pentru ca nu ma tinea bugetul sa comand online si eram mai rezervata oricum in ceea ce privesc cumparaturile online.Acum mai comand si eu una alta si mi se aduce cat mai des la cunostinta incompetenta si nesimtirea unora.Nesimtire de toate felurile: nu mi se aduc avizele inclusiv pentru recomandate,mi se sustrag plicurile care contin ceva..iar doua colete trimise personal de mine nu au ajuns la destinatar nici in ziua de azi.Initial trebuie sa va spun sincer: am zis ca persoana ma minte... Apoi cand istoria s-a repetat cu un alt colet si cu o alta persoana,am zis ca nu e de gluma,si oricand folosesc posta,folosesc doar recomandate! Acum nici nu stiu pe cine sa dau vina: posta de aici sau cea de dincolo... evident un colet circula si nu ai de unde sa iti dai seama exact cine e cel care fura...
Recent am achizitonat de pe un site online ceva in valoare de 40 euro.Ma trezesc ca al meu colet nu vine,dau e-mail la site,ei imi zic ca l-au trimis,isi cer scuze,ma roaga sa ma duc la posta si sa mai astept inca 10 zile,daca nu,mi l trimite din nou. Buun.. binevoitori si draguti cei de la cheapsmells.com de unde am mai comandat,faptul ca nu m-au trimis la "plimbare".Evident stiau pe ce se bazau: trimisese coletul recomandat!
  M-am dus la posta si nimic,nu gaseau nici un colet la adresa mea,pe numele meu.Buun. In dimineata urmatoare culmea,desi eu nu reusesc niciodata sa ma sincronizez cu postasul ( care de fapt e o ea!) i-am deschis vesela usa,sperand ca e coletul mult asteptat.Ea mi-a dat o recomandata si de atunci a inceput o poveste funny.Recomandata ma atentiona ca al meu colet e in posta Praga pentru ca eu nu mi am ridicat coletul de la posta Brno... Haha ce gluma buna! Recunosc ca in alea 2 saptamani nu am reusit sa ajung la posta sa intreb de colet,dar avizul de ce nu l-am primit?!

Bineinteles ca acea atentionare era in ceha... pune-te si da-i cu google translate pana nu mai poti,descifreaza si toate cele :)) Unele cuvinte nu le traducea in nici o limba cunoscuta mie :)
Imi lasasera o adresa de e-mail si un numar de telefon.Bineinteles ca nu m-am pus sa descifrez intreaga poveste din recomandata lor,le-am trimis e-mail atat in engleza cat si intr-o ceha din care sper ca au inteles ceva :D cine sunt si ce vreau.Mi s-a raspuns in ceha sa scanez,sa completez niste hartii si declaratie pe proprie raspundere pentru Dumnezeu stie ce!
Le-am facut si declaratie si scanari si toate cele :D Pana cand mi se spune ca nu e bine completat,dar ce anume nu mi spune.La abia al 3 lea mail mi se spune ca trebuia altundeva semnatura.. bun a 4 locuri unde sa semnez,unde naiba o fac?! Si in final imi accepta hartoagele,eu fericita imi astept coletul.Primesc iar mail: s-a trimis cererea mea la alt departament.Serios?! Astia vor alte hartii.Da,ati ghicit. Domnita care mi-a scris,mi a scris tot in ceha,desi in toate e mailurile trimise am mentionat ca nu stiu ceha... Vroia dovada de plata cu paypal (seriooos,eu am platit cu cardul!).M-am enervat teribil si i-am trimis mail cu print screen,dovada de plata din contul meu online,le am dat adresa si numarul de telefon al bancii ,sa ma verifice,ca deja ma plictisisem!I-am sugerat chiar daca nu are de gand sa imi trimita coletul sa il faca retur la site.Am intrebat de 2 ori,in doua mailuri consecutive: ma costa ceva inmagazinarea/faptul ca fac retur coletul? Nici un fel de raspuns,doar ca au trimis coletul! Primesc la 2 zile aviz de recomandata.Bun,merg la posta si aia ma ia cu faze gen "trebuie sa platiti 400 czk ",adica echivalentul la 16 euro. WHAT? Pentru un colet de 40 euro,platesc 16 euro pentru ce dracu? Bineinteles nu stia engleza si pentru ca nu aveam decat cardul la mine si nu aveam bani cash,a trebuit sa plec... fara colet!
Inteleg ca a fost si bariera limbii,dar totusi... nu inteleg nici pana in ziua de azi de ce a trebuit sa achit cei 16 euro,de ce?!
   Cumva ar trebui sa ma potolesc cu aceste comenzi online? Mentionez ca nu mi s-au perceput niciodata taxe de genul... si daca ar fi perceuta vreo taxa.. cat naiba e?! Sunt 90% convinsa ca eu am platit inmagazinarea coletului in decursul a 3 saptamani.. pe greseala unui postas care nu mi-a adus avizul!
  Mai trebuie sa mentionez ca nu am primit doua colete in trecut,de la alt oficiu postal? Ca le-am facut reclamatie si degeaba?! Acum ar trebui sa fac reclamatie si la oficiul asta?!
  Cat despre pachetele puse la posta si felul in care posta in general are grija de ele... no away!  Nu mai trebuie sa mentionez nici de vamesii romani care sunt niste spagari nesimtiti,nu?
V-as mai povesti multe alte intamplari legate de posta,dar deja am facut o postare kilometrica si ma opresc aici.Sunt ferm convinsa ca si voi ati avut experiente mai putin placute din cand in cand cu posta.
   Deja mi-e sila de ei... am obosit! M-am saturat de angajatii postei.Exista cu siguranta si oameni cinstiti dar exista cu siguranta si ... idioti!

Acum sper sa nu apara vreun angajat al postei sa imi lase vreun comentariu,ca zau,imi vars tot oful pe el !

Pupici,
Andreea

Supercounters