Review: Make Up Forever Mat Velvet +

 J'adore Make Up Forever Mat Velvet! As fi spus poate J'adore MUFE dar nu am mai testat nimic de la ei decat acest fond de ten si ma rog cateva mostre de primer pentru ten si  blush-ul HD.
Acum vreo doua saptamani ,mi-am achizitionat din Sephora MUFE Mat Velvet +. V-am povestit aici mai pe larg ce "frumos" am fost tratata de o vanzatoare de acolo.Ajung sa cred la un moment dat ca sunt platite ca sa fie "dragute" mereu! La H&M acelasi lucru :))
Sa revenim la fondul de ten MUFE.



Descrierea oficiala:

Matifying Foundation
The Mat Velvet + foundation conceals skin imperfections, evens out the complexion and matifies with a non-oily powdery finish. The result is flawless and lasts for hours long. Its smooth, fluid texture is very stable, water-resistant and long-lasting. While it has a good coverage, it is also easy to apply. The end result can be fitted to your needs. Applied lightly, Mat Velvet + provides a natural, matte look to the complexion. Using several layers to help conceal blemishes creates a supple and elastic velvety finish. This new oil-free and non comedogenic formula is suited to sensitive skins


How to apply:

Pour a small amount of foundation onto a clean spatula and spread with the fingers, a dry sponge or our 8N Nylon Brush. Apply powder to set the foundation and increase both the wear time and matte effect on oily skins.

Advice:

In case of very oily skin, mix Mat Velvet + with a small amount of All Mat. Apply where needed or all over the face. This formula is particularly rich and only a small amount of product is needed for optimum coverage.


Formula:
Oil-free texture
Organic polymer
Amino acid coated pigments
Mica composite
Glycerine
Oil-free
Dermatologist tested


Parerea mea:

Culorile disponibile ale acestui fond de ten le puteti vedea aici.Eu am ales nuanta 30 Porcelain desi credeti-ma ca nu am tenul tocmai alb,in schimb mi se potriveste.Urmatoarea nuanta 35 era rozie si usor mai inchisa fata de tenul meu,iar urmatoarea 40 pare pe site identica sau usor mai inchisa decat 30.Totusi eu cand mi-am achizitionat acest fond de ten,nu era disponibil testerul nuantei 40,asa ca nu am vrut sa risc sa iau o nuanta la ghici...

Ce ar trebui sa stiti sau deja stiti despre MUFE: Sephora is the exclusive beauty retailer for this product,
ceea ce pe mine personal ma enerveaza. Sephora poate mai invata intre timp cum sa isi respecte clientii.


Din punctul meu de vedere acest fond de ten e perfect pentru tenul mixt.Din descrierea producatorului acest fond de ten e adecvat tenului normal,mixt si oily. Din punctul meu de vedere un ten gras nu ar fi multumit de acest fond de ten,iar un ten normal s-ar simti cam incomod cu el,nu e aproape deloc hidratant.Acoperirea e medie,dar e ok pentru mine asa.

Puncte forte:

  • e perfect MAT
  • rezista fara primer,fara pudra,fara nimic pe ten timp de 6 ore daca nu mai mult!
  • nu se face cakey pe ten,ramane uniform si frumos pe ten


Ce nu imi place la acest produs:
Nu imi place ambalajul clar! Sunt momente in care uit ca am MUFE si cred ca e Max Factor (ce ofensa am adus la faza asta :D ).Seamana izbitor de mult ambalajul cu  al unui fond de ten MF.Nu pot sa zic ca ma deranjeaza asta,dar e o senzatie usor ciudata ca eu in timpul facultatii numai fonduri de ten de la MF foloseam.
Desi ramane perfect mat in restul fetei,pe frunte nu are acelasi efect,incepe sa luceasca fruntea usor dar hey asta se intampla dupa vreo 10 ore asa!
In orice caz porii nasului par mariti si nu inteleg de ce... In rest imi place produsul si cu toate astea cred ca l-as reachizitiona.

Pe langa HD MUFE,testat gratie unei tipe din Sephora care mi-a dat acum doua luni de zile o mostra , Make Up Forever Mat Velvet + e cu mult mai superior lui.Nu as achizitiona HD MUFE decat sa il folosesc pe timpul verii si cam atat.
Ar fi fost ideal ca pretul acestui produs MUFE Mat Velvet + sa nu fie asa high,dar avand in vedere ca e un produs bun pentru mine,trec cu vederea.

Pe mine ma tenteaza un fard mooov de la MUFE si o pudra... dar nu cred totusi sa mai pun labuta pe altceva prea curand de la MUFE,sunt cam scumpe pentru bugetul meu.... si plus ca am adunat destule minuni cosmetice pe care abia le folosesc....Eventual pe inca un MUFE Mat Velvet + cand mi se va termina cel care il am in prezent :)

 Pret: 37 Euro/158 RON/900 czk (aici,nu am idee cat costa in Romania)
 Cantitate: 30 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschiderea flaconului

Revin cu un update asupra review ului,apropo pentru faptul ca am fost intrebata: acest fond de ten nu "oxideaza" pe tenul meu,cum mi se intampla cu majoritatea,sa mi se inchida nuanta fondului de ten dupa 3-4 ore de la aplicare.

Pupici,
Andreea

Supercounters