Preferatele lunii Septembrie

    Ei bine,iata ce mi-a "indulcit" privirea luna deja trecuta daca stam sa luam in considerare ca deja e
1 Octombrie si yay (cah!) eu sunt racita teribil si maine ma trezesc doar la 5 dimineata ca sa ajung la work... si mai e si duminica! Superb,nu?

Fond de ten MUFE Mat Velvet + - v-am  povestit cate ceva despre el chiar recent,exact aici.
Btw i-am mai gasit un minus: nu o sa ghicesc decat "in stele" cand se va termina produsul din flacon :((



Rimel Lancome Hypnose - fara doar si poate cea mai buna mascara avuta pana acum! Va urma o postare in care veti vedea poze before/after.
Fard mono MAC - pentru sprancene evident.Review aici.Luna asta am trisat si l-am folosit si ca fard de pleoape de vreo doua ori.
24/7 Urban Decay Zero -  se termina creionasul vazand cu ochii daca il mai ascut mult,imi place ca e moale si pot sa il blenduiesc cum ma taie capul!

Confession of Concealaholic  va previn de acum ca acest produs va fi lunar in preferintele mele! Am avut tot feluri de kit uri de conceleare de la Benefit,iar asta e the best! Contine tot ceea ce am nevoie!
Sper doar ca Sephora sa tina o provizie special pentru mine pentru acest kit :)) Review va urma,curand!


Pensulele MAC 210 si 217! Acum ca le-am gasit recent  si o "surioara" pe MAC 266,sunt mai happy :)

Pensula Sigma F80 de care nu ma pot desparti! Deja ma gandesc sa imi achizitionez setul acela de pensule Sigma pentru fata,care o include si pe F80,imi pare fabuloasa!


Nude Collection Sleek -  pout polish si blush ul.Am ramas fidela la capitolul farduri tot trusei Oh So Special.

Ruj Rimmel Nude Delight -  folosit cu indemanare aproape zilnic!



Shimmer brick Essence -il abandonasem in ultimele luni asa ca am revenit frumos la el.Luna viitoare nu garantez ca va mai fi in topul preferintelor... o sa vedeti si de ce :P


Primer de ochi... Essence! Nu ,nu e o gluma.Am lasat la o parte primerul Urban Decay si mare mi-a fost surpriza sa constat ca e bun,dle! E chiar incredibil de bun! Evident tot la UD va trebui sa ma reintorc pentru ca acest primer Essence e in editie limitata... doar sa imi fac un stoc ceva,daca mai gasesc :))



Lipstick NYX nuanta Iconic,singura folosita cu insistenta din toate nuantele alea achizitionate recent ,de care v-am povestit aici.


Pigment MAC nuanta Rich Life -cred ca am sanse eu destul de mari sa mor si el nu se va termina! E super concentrat si practic nu trebuie decat aplicat putin si e super!


Oja Catrice 650 Goldfinger- singura oja Catrice pe care am pus si eu labuta! Nu inteleg de ce nu mai gasesc produse Catrice si am gasit o singura data ....

Oja Barry M nuanta Dusky Mauve -purtata de vreo trei luni,alternata cu tot felul de nuante de oje si imi place inca tare mult!

Oja Flormar N0009 din colectia Neon Colors - nu am multe oje Flormar,dar asta e pur si simplu divina! O nuanta atat de savuroasa!
Am avut o "problema" cu ojele mov luna asta :)


Printre preferintele lunii se numara si produsele Paulei Choice despre care v-am povestit aici, mai putin exfoliantul pe care nu am reusit sa il mai folosesc. Din pacate tonerul e pe terminate....


Alte produse care mi-au placut si le-am folosit au fost demachiantul de ochi bifazic Balea (nu e mai bun decat cel Farmec,e mai uleios,dar de unde sa il iau pe acela aici?!) si demachiantul pentru ten Balea.

Am refolosit cu placere gelul de dus Yves Rocher cu aroma de cafea! Nu sunt fan Yves Rocher,dar gelul asta de dus a fost reachizitionat de cel putin 10 ori pana acum :))

La parfumuri Estee Lauder Bali care si-a dat "suflarea" (adica s-a terminat) si Lolita Lempicka care ma va tine mult si bine pentru  ca m-am cam plictisit de el :)) Am momente in care iubesc parfumul asta si momente in care il urasc.Strange !


Stiti ce am sesizat fara sa vreau? Ca mai nou imi cumpar produse care chiar mi le doresc,care chiar se dovedesc sa imi placa,ceea ce nu ma face decat sa ma bucure!Evident mai am si produse care nu neaparat nu imi plac,dar imi plac altele mai mult si le abandonez pe restul.


Pupici,
Andreea

Supercounters